اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عید غدیر خم

1392/8/2 2:35
نویسنده : نرگس
678 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر خم

 

خورشید شکفته در غدیر است علی

باران  بهار  در  کویر  است  علی

بر مسند عاشقی شهی بی همتاست

بر  ملک  محمدی  امیر  است  علی

 

 


 

پی نوشت: مهر در پایان است...نکند مهر تو با تقویم است!!!

من ز تقویم دلت با خبرم...

همه ماهش مهر است...همه روزش احساس...

زنده باشی...عزتت افزون باد!!!

عید غدیر خم مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان لي لي
2 آبان 92 2:12
عزيز دلم عيد سعيد غدير خم بر شما و خانواده ي محترمت مبارك
اهورا جوني جونيم و ماچ مالي ويژه كن لطفا😘😘


عید شما هم مبارک...
مامان لي لي
2 آبان 92 2:20
ماماني خوب و مهربون
خيلي بامحبتي دوست گلم
اهوررررررررا جونيم قدر اين مامان عزيز و بدون😘😘


قربونت برم لی لی جونم...
مامان لي لي
2 آبان 92 2:26
مرسي گلم قدم رو چشمم ميزاري
ميدونم با كوچولوهاي نابغه ي ما خيلي سخته چند كارو انجام دادن
ببوسش خيلي تو دلم خودش و جا كرده
هروقت ميام يه سر بهش ميزنم
به جون آوا سبك ميشم🌷🌷🌷🌷


فدات بشم من...بس که با محبتی گلم...
مامان لي لي
2 آبان 92 2:56
در اين زمانه كه شرط حيات نيرنگ است
دلم براي رفيقان باوفا چون تو تنگ است

اميدوارم سالم و خوشبخت و با ارامش كنار بردياي نازم زندگي سرشار از عشقتون و ادامه بدين.


وااااای...من عاشق این طبع شعرتم گلم.
بهار مامانه برسام
2 آبان 92 6:01
الهی قربونت شم مهربونم
روی ماه عسلمون رو از طرف من ببوس مامان مهربون


چشم ...بهارم تو هم برسام جونم و ببوس.
خواب گو
2 آبان 92 7:54
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
الهام مامان محیا
2 آبان 92 9:52
خصوصی داری گلم
حتما چک کن ها !!!


چشم...چرا عصبانی؟؟؟؟؟
خاله فریبا
2 آبان 92 10:02
عید غدیر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم


ما هم به شما تبریک می گیم گلم.
مامان مانی جون
2 آبان 92 10:34
عیدتون مبارک
الهی مهر هیچ وقت از دلتون نره


الهی آمین...عید شما هم مبارک.
مامان نرگس
2 آبان 92 11:51
عیدتون مبارک
همیشه در پناه خداوند باشید.


ممنون عزیزم...عید شما هم مبارک.
مامان روشا
2 آبان 92 11:58
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک.
مامان پوریا جون
2 آبان 92 15:10
سلام ممنون از راهنماییتون.
شرمنده یه سوال دیگه داشتم عکس اهورا جون را خودتون بالای هر صفحه گذاشتین یا اینکه دادین براتون درست کردند.


نه عزیز دلم...اینترنتی سفارش دادم...
مامان پوریا جون
2 آبان 92 15:11
عیدتون خیلی خیلی مبارک
اهورا بووووووووس



بوووووووووس از صورت ماهت.
مامان امیررضا
2 آبان 92 16:14
عید غدیر بر شما مبارک.....
ایشالله اهورا جون از پیروان ان حضرت باشه......علی(ع) حافظ و نگهدار گل پسری.......


ممنون از دعای زیباتون.عید شما هم مبارک.
مامان اهورا
2 آبان 92 18:26
عزیز دلم عیدتون مبااااااارک . انشاله اهورای عزیزم هزارتا از این عیدا ببینه


ممنون دوست مهربونم.عید شما هم مبارک.
مامان بردیا شیطون
2 آبان 92 19:33
عیدت مبارک
اولین عید اهورا جووووووووووووووووونم مبارک


ممنون خاله جون...عید شما هم مبارک.
مادر فاطمه
2 آبان 92 22:01
عید غدیر بر شما مبارک


عید شما هم مبارک خانمی...
مهدی
3 آبان 92 3:04
سلام
عیدتون مبارک
خواهش میکنم


عید شما هم مبارک
مامان لي لي
3 آبان 92 6:00
ماماني به حكم دلتنگي اومدم پيشتون
أهورا جوونيم و ببوسيد😘😘


قربونت برم...منم دلم برای شما تند تند تنگ میشه...
كتي مامان مهديار
3 آبان 92 20:50
نرگس جون تلگرافم بهت رسيد؟


آره عزیز دلم...
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 15:24
عیدت مباااااااااااااااااااااااااارک.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...عید مال حدیثه سادات بوده!!!!