اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اگه دختر بودی!!!!!!!!!!!!!!

1392/8/4 2:08
نویسنده : نرگس
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود با خودم فکر می کردم  اگه اهورا دختر بود چه شکلی می شد؟؟؟

این شد که یه روز...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

اهورا جون مامان دختر شده!

 

اهورا جون مامان دختر شده!

 

اگه دختر بودی...

 

و به این نتیجه رسیدم که اگه دختر هم بودی همون قدر خوشگل و دوست داشتنی بودی که الآن هستی...

خیلی خوشحالم که دارمت پسرم...

نمی دونم چه کار خوبی کردم که خدا به عنوان پاداش تو رو بهم داد!!!!!!!!!

خدایا ممنونم...به خاطر همه چیز و بیشتر به خاطر پسرم♥

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

نرگس
4 آبان 92 2:11
دوست دارم اولین کامنت و خودم بذارم پسرم... خیلی خوشگلی... خیلی ماهی... دوست داستنی...باهوش...صبور... ماشالله ماشالله ماشالله پسرم بعدا" که بزرگ شدی نگی مامان این چه کاری بود!!!!!!!!!!! حس کنجکاوی بود...ببخشید دیگه!!!!! خیلی دوست دارم هر چی بگم کم گفتم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 آبان 92 2:13
وای عزیز دلم چه با مزه شده از صد تا دختر هم خوشگل تر شده با این لباسهای نازش نکنه بار دار بودی این لباسهارو خریده بودی خیلی با حاله خیلی
چه مامان هنرمندی
وای عزیزم ببخشید فکر کردم شما بودی هر کی بود برام ادرسم نزاشته

ممنون...این نظر لطف شماست...
مامان محمدطاها
4 آبان 92 2:19
واقعا به نتیجه درستی رسیدی


مامان محمدطاها
4 آبان 92 2:22
و به این نتیجه رسیدم که اگه دختر هم بودی همون قدر خوشگل و دوست داشتنی بودی که الآن هستی...


بچه ها برای پدر مادراشون زیباترینن!!!!!!!
خدا همه ی نی نی ها رو برا بابا مامان شون حفظ کنه...
و سایه ی پدر و مادرا هم از سر بچه ها کم نشه!!!
بهار
4 آبان 92 2:28
ای جااااااااااااااااااااااااانم!!

اصلا این بچه هر چی بپوشه بازم همونقدر قشنگ و دوست داشتنیه.
هزار ماشالااااااااااااااااااااا.




فدای تو گلم...خیلی با محبتی...
مامان محمدطاها
4 آبان 92 2:28
خب منم گفتم واقعا به نتیجه درستی رسیدید
و به نظر منم در هر دو حالتش اهورای قشنگم خیلی ناز و خوردنیه
از طرفمن ببوسیدش


قربونت برم گلم...
بوس از صورت ماهت...
بله،جواب من باز هم در تایید کامنت شما بود...
مامان اهورا(شهرزاد)
4 آبان 92 9:42
وااااااااي ماماني از دست توووووچه كار با مزه اي كردي. خدايي اگه دختر هم بود خوشگل ميشد. خدا واست حفظش كنه


مرسی شهرزاد جونم...فدای تو!!!
بووووووووس از صورت ماه اهورا ناناز...
بهرام
4 آبان 92 10:16
دیگه خودت میدونی چیکار کردی...


ممنون از اینکه به وبلاگ پسر من سر زدید...
مامان نسرین
4 آبان 92 10:56
پسمل خوشملم زیبا رویم پسر باشی یا دخمر هر دوصورت نانازی خدارو بخاطر نعمت داشتن تو هزاران بار شاکرم عمرت دراز روزگارت شاد


مطمئنی مامان جون؟؟؟!!!
خاله جونی مرضی عمو مهدی
4 آبان 92 10:58
عسل مسل همه جوره خوشملی


ممنون خاله جونم...به عمو هم سلام برسون...
مامان نرگس
4 آبان 92 11:32
ماشاله چقدر خوشگل شدی پسر گلم

مامانی شیطونی کرده اهورا جون
ولی تجربه قشنگیه.. منم این بلاهارو سر داداش کوچیکم میاوردم


من داداش نداشتم...وگرنه منم این برنامه ها رو سر اون پیاده می کردم!!!!
مامان نرگس
4 آبان 92 11:33
من عاشق اون کلاه شدم....
میدی ما هم باهتش عکس بگیریم


خاله می دم ولی کوچیکه ها!!!!!!!!!!
مامان سها
4 آبان 92 11:34
نازی عروسک


مامان آوش
4 آبان 92 11:58
واقعا" نانازی ها


شما هم واقعا" مهربونیا خاله جونم...
مامان آیسو وآیسا
4 آبان 92 12:05
ای جووونم اگه دخترم بودی بازم ناز وماه بودی...
آفرین به نرگس خانوم فعال عجب عکسهایی ...مطمئنم اهورا بزرگ بشه کلی به این کارهای مامانش میخنده



معلومم نیست...ممکنه ناراحت بشه بگه چرا من و دخمل کردی مامان!!!!!!
الهام مامان محیا
4 آبان 92 12:08
وای خدای من چه خوردنی شده
لباسهاشو از کجا گیر آوردی؟


لباسا مال بچگی دختر عمه ی اهورا،مبینا جونه...
مامان احسان
4 آبان 92 13:33
وای خدای من چه ناز شدی.احسان منم یه بار دختری شده بود .خیلی بامزه شدی اهورا جون


از دست این مامانا!!!!!!!
مامان نادیا و نلیا
4 آبان 92 14:26
واااااااااااااااااااای عزیییییزم
خیلی ناااااز شدی


ممنون خاله نیلوفر!!!!
مامان لي لي
4 آبان 92 14:52
وأي نرگس جونم بدو برو براش اسپند دود كن عشقم چه دختر باشه چه پسر هلوإ🍑
واااااااي بخورمت عشقم چه دختر بودي چه حالا كه پسري عاشقتم با فرشته ها هيچ فرقي نداريييييييي😘😘😘😘
أصلا نرگس جوني ناراحت نباش أهورا جونيم أصلا ازت خرده نميگيره منم ازاين كارا زياد كردم
تو أولين عكسايي كه گذاشتم عكسش هست شلوار شيش جيب پاش كردم و تي شرت و سوئي شرت پسرونه و كتوني زرنگي و....
خواهر مهم اينه كه أهورا جوني يه مامان با ذوق و هنرمند داشته كه از پسر دختر ساخته😘😘😘


قربونت برم من عزیزم...
نمی دونم در برابر این همه اظهار لطف چی باید بگم
فقط می گم دوست دارم لی لی خوشگل!!!!!!!
مامان فاطمه
4 آبان 92 14:57
دخترش هم خوشمزه است این آقا اهورای گلدوست دارم خاله جـــــــــون


منم شما رو دوست دارم...
زیارت قبول
مامان آرتین
4 آبان 92 16:13
عزیزم چقدر بهت میادحالا این لباسها مال کیه؟


ممنون گلم...
مال بچگی دختر عمه ی اهورا،مبینا جونه!!!
راستی سعیده جون اون آرایشگاهی که آرتین و بردی کجاست؟؟؟میشه آدرس دقیق شو بدی؟؟؟
مامان آنيتا
4 آبان 92 16:42
سلام ماشاالله چقدم نازه خوشكل خان از چشم بد محفوظ


ممنون از لطف تون...
مامان روشا
4 آبان 92 17:05
واااااااااااااااااای خاله جون چقدر شما ماهی.
دوست دارم هواااااااااااااارتا


ممنون خاله جون...منم شما رو دوست دارم...
مبینادختر عمه
4 آبان 92 22:27
اهورا جونی مواظب خودت باشی یهو دیدی خوردمت

وااااااااااااااااای!!!!!!!!
من و نخوری!!!!

مامان زری
4 آبان 92 22:35
واییییییییییییییییییی تو همه جوره خوشگلی عزیزدلم
واقعا اون کلاه خوشگل رو از کجا گیر آوردی؟


ممنون خاله...نظر لطف شماست!!!
کلاه مال لباسه دیگه خاله!!!!!!!!!!!!!!
عمه فریبا
4 آبان 92 22:37
عمه خیلی خوشگلی اگه دختر بودی بازم خوشگل بودی خیلی دوست دارم


مرسی عمه جونم.منم خیلی دوست دارم.
مادر فاطمه
4 آبان 92 23:47
ای جان دخترتم خوشمله عسل


ممنون خاله...
زهرا
5 آبان 92 9:45
واااااااااااااااااااااای چه جالب انگار یه دختر ناز بدنیا اومده.
عزیزم گل پسرت ماشاالله همه جوره نازه


عزیزم...ممنون از لطفت...
مامان امیررضا
5 آبان 92 19:09
واااااااااااااااااااااااااای
این پسری وقتی پسره دختر کشه
وقتی دخمل میشه پسر کش میشه
واقعا عکساش خیلی قشنگ شده


چه کامنت قشنگی گذاشتی برامون خاله جون...
ممنون از تعریف قشنگت.
علوی
5 آبان 92 19:10
بعضی وقتها خدا یه نعمتی رو به آدم میده تا ببینه چقدر این بنده شاکر و سپاسگزاره .


من که هر لحظه به پسرم نگاه می کنم شکر خدا رو میگم...
نعمتی بالاتر از داشتن یه بچه ی سالم و زیبا نیست!!!
مامان نرگس
5 آبان 92 21:58
نرگس جون عکس اول اهورا اگه کسی ندونه اهوراست با یه دختر اشتباه گرفته میشه.....واقعا با مزه افتاده پسر طلای ما


واقعا"؟؟؟؟!!!الهی!!!!!!!
عاطفه
5 آبان 92 22:10
خلاق مبتکر هنرمند کار بلد حرفه ای من الان دارم از حسودی میمیرم خیلی خوشگله اهورا جونم دخترشم قشنگه


حالا چرا گریه می کنی؟؟؟!!!
هیچ کس تو نوشتن به تو نمی رسه عاطی جونم...
منم حسودیم میشه خو!!!!!!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
6 آبان 92 10:45
چه دخمل خوشگلي



چشماتون خوشگل می بینه!!!
عاطفه مامان الا
6 آبان 92 12:06
عزیزم مبارکت باشه دندون در آوردنت...لذت بردم از عکسا ...لباسهای دخترونه مال کیه دزدیدی ...
دختر بودن خیلی بهش میاد نرگس جون از طرف من یه ماچ گنده بکن دخترکت رو
ایده های خوبی داری افرین
ترشی نخوری یه چیزی میشی


نه گلم...چرا دزدی آخه؟؟؟!!!
مال دختر عمه ی اهوراست...
مریم
6 آبان 92 15:32
عزززززززززززیزم. چقدر ماه شده


ممنون خاله جون...شما خودت ماهی...
مامان بردیا شیطون
6 آبان 92 15:49
قربونش برم.......


چه ناناز شده......


چه دخمل چه پسمل اخرشی.....


عاشقتم....






ممنون خاله ی مهربونم.منم شما و بردیا جونم و خیلی دوست دارم.


مامان بنيتا
6 آبان 92 18:01
واي عزيزم كه انقدر نازي خاله جون
خدا حفظت كنه عزيزم


ممنون عزیزم!!!!!
بابا محمد
6 آبان 92 18:22
عسل بابا برای نهادن چه سنگ و چه زر برای من هیچ فرقی نمی کنه ولی تو پسمل بابایی


بابا جونم از راه دور می بوسمت...

نمی دونی وقتی اسمت و می بینم چقدر خوشحال میشم!!!
مامان كياراد
7 آبان 92 0:36
اين اهورا جون اگه دختر هم مي بود خيلي ناز بود....چه فكر جالبي


ممنون عزیز دلم...
مامان کارن
7 آبان 92 8:30
جووووووووووووونم اهورا بانمک -دختر بودی پسرا برات صف می کشیدن ها - هر چند که الانشم دخترا برات صف میکشن فکر جالبی بود منم برم این بلا رو سر کارن بیارم
نرگس
پاسخ
آره...خیلی بامزه میشه!!!!!1
منصوره
7 آبان 92 10:11
خیلی نازی ی ی ی ی
نرگس
پاسخ
سلام عزیز دلم...ممنون از اینکه به ما سر زدید... متاسفانه انگار آدرس و درست وارد نکردید برای همین وبلاگ شما برای من لود نمیشه!!!
مامان احسان
7 آبان 92 13:30
سلام عزیزم .واقعا همینطوره همه جوره خوردنیه بچمون ماشالله
نرگس
پاسخ
ممنون...
مامان بردیا
7 آبان 92 15:23
یه فرشته معصوم و ناز همیشه زیبا و خواستنیه... خدا حفظش کنه انشا...
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما!!!!
سعیده ، مامان هومان
7 آبان 92 15:58
همه چوره ماه و زیبا و دوست داشتنیه
نرگس
پاسخ
مرسی از محبتت گلم...
خاله حسنا
7 آبان 92 21:35
منم هر موقع اهورا رو میبینم میگم چقدر شبیه حسنا است. اگه دختر میشد شبیه حسنا میشد
نرگس
پاسخ
همه ی بچه ها پاک هستن و بی آلایش...واسه همین ما فکر می کنیم که شبیه به همن!!!!!!
مامان بردیا
7 آبان 92 22:21
چه کاره بامزه ای به نظرم کار سختیه اگه بردیا بود یه عالمه گریه میکرداگه اهورا ی نازم دختر میشد عروسه خودم میشد
نرگس
پاسخ
مامان پوریا جون
8 آبان 92 18:51
سلام گل پسرتون خیلی خوشکل و نازه وای عزیزم چقدر تو دل برو شده
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
نگاری
8 آبان 92 19:48
اگه دخترم بودی خوب چیزی بودی
نرگس
پاسخ
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
9 آبان 92 10:44
ای جونم چقد ناز شده کوچولوی نازنین
نرگس
پاسخ
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
9 آبان 92 10:46
عزیزم اگه دخملی بودی هم ناز بودی ولی الان که پسری نازتری
نرگس
پاسخ
ممنون خاله...حس کنجکاویه مادرانه ست دیگه!!!!!!!!
fariba
9 آبان 92 12:03
خداااااااااااااااااا خوشل خاله.دخملم میشدی ناز بودیااااااااا به مامان یت بگو از طرف من یه ماااااچ گنده ازت بگیره
نرگس
پاسخ
مرسی گلم...
مامان آیسا
10 آبان 92 9:20
ای جونم چقدر دخملی خوشملی شدی گل پسر
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
سانی مامی شادیسا
11 آبان 92 0:18
ماشالله به این پسر ناز و خوردنی چه فکر جالبی !!! لباسهاشو از کجا گیر آوردی؟
نرگس
پاسخ
لباسا مال دختر عمه ی اهورا،مبینا جونه!!!
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آبان 92 9:19
وای چه دختر خوشگلی - مامان خانوم این لباسارو از کجا آوردی خیلی خیلی با نمک شده اسپند براش دود کن چشمش نزنند این پسرمون را - وای دلم آب شد بخدا با این پسر چه کارها می کنی دل ما را آب می کنی یک بوس آبدار
نرگس
پاسخ
آخی...جونم!!!!!!! عزیز دلم لباسا مال دخترعمه ی اهوراست...
مامان نرگس
14 آبان 92 20:56
وای نرگس جون من عاشق این عکس اهورام. خیلی شبیه دختراست..... قربونش برم من هر وقت بیام میامو این عکسو میبینم هزار ماشالهههههههههه
نرگس
پاسخ
آخی...جونم.قربونت برم نرگس جون...شما لطف بسیار داری....
ی دوست
19 آبان 92 10:20
اهورا جون زیبایی رو به تمام معنا در خودش و وجودش داره حال میخواد پسر باشه یا اینکه میخواست دختر باشه ! با لباس دخترونه هم خوشمل شده
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما دوست عزیز.
فری
22 آبان 92 22:23
اااااااااای جونی همیشه شاد وسلامت باشه اخه مامان جون این چه کاریه با گل پسرمون کردی خخخخخخخخخخخ
نرگس
پاسخ
خاله هدی مامان پارسا
25 آبان 92 12:10
چه دخمل چه پسمل نازی
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 15:23
قربووووووونت برم که اینقدر ناز شدی عزیزم.. زنده باشی صد و بیست سال.
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون... انشالله...ممنون از دعای خیرتون.