اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورای من به پاکی دانه های برف...

1392/10/21 12:30
نویسنده : نرگس
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

برف آمد...

اهورا گفت :

آدم برفی بسازیم؟؟!!!

گفتم این روزها همه برفی اند مادر...

بیا آدمی بسازیم...

که برفی نباشد!!!!!!

 

آدمک برفی

 

( جمعه 15 آذر 1392 اهورا کوچولوی من اولین برف عمرش و دید... )

 

اهورای من به پاکی دانه های برف

 

اهورای من به پاکی دانه های برف

 

اهورای من به پاکی دانه های برف

 

اهورای من به پاکی دانه های برف

 

اهورای من به پاکی دانه های برف

 

پسرکم در این روزهای سرد دلگرم وجود تو هستیم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان نسرین
24 آذر 92 13:01
. * ./۰۰\. *. . * (‘_’) * . * . ( : ) . * .. *( : )* . ببین چه آدم برفی نازی درست کردم! با این که خیلی دوستش دارم،مال تو! عزیزم اولین زمستانت مبارک دوستت دارم
نرگس
پاسخ
ممنون مامان نسرین جونم...
خاله راضی جون
24 آذر 92 13:03
امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه روزای زمستونیت قشنگ
نرگس
پاسخ
الهییییییییییییییییییییییییییییچه خاله ای دارم من!!!!!
مامان پوریا جون
24 آذر 92 13:08
اهورا جون خوشا به حالت که برف را دیدی امیدوارم همیشه مثل برف باعث شادی دیگران شوی مامانی عزیز اگه میشه وبلاگ پوریا را به نام اقا پوریا جوانمرد کوچک لینک کنید ممنون
نرگس
پاسخ
]چشم گلم...حتما"
بابابزرگ ارسطو
24 آذر 92 13:40
هزار ماشاالله خوش بحال اهورا جون كه برف ديد ما كه هنوز بارون هم نديديم
نرگس
پاسخ
انشالله می بینید...
نرگس
24 آذر 92 13:43
ای جونم اهورایی چه عکس العملی نشون داد نرگس جون......... انشاله روزهای زمستونیت همیشه گرم باشه عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله
مامان مهدی کوچولو
24 آذر 92 13:48
اهورا جونم اولین زمستانت مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان مهدی کوچولو
24 آذر 92 13:50
مامانی با افتخار شمارو لینک کردم
نرگس
پاسخ
منم خیلی دوست داشتم شما رو لینک کنم ولی متاسفانه آدرس و اشتباه گذاشتین...
خاله مرضی جون
24 آذر 92 14:06
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________ اولین زمستونت مبارک عزیزم الهی قربونت بشه خاله وروجک
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی مهربونم...دلمون برات خیلی تنگ شده خاله...خیلی بهت زحمت دادیم....
عمو مهدی
24 آذر 92 14:10
مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی
نرگس
پاسخ
ممنون عمو مهدی...با زحمتای ما؟؟؟!!!!!!!!!
مامان اهورا(شهرزاد)
24 آذر 92 14:28
پسر كوچولو دوست داشتني . اولين برف زندگيت مبارك باشه گلم. عمرت طولاني
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
میترا
24 آذر 92 18:23
اهورا بین برفها گمشده
نرگس
پاسخ
بهار
24 آذر 92 20:02
الهی قربونت برم مــــــــــــــــــن، ایشالا صدمین برف زندگیـــت رو ببینی عزیـــــزم.
نرگس
پاسخ
مرسی خاله بهار جونم...مامان خیلی دلش برات تنگ شده...یه خبری از خودت بهش بده!!!
مامان بردیا(a)
24 آذر 92 22:18
عزیزم سرما نخورییییییییییی
نرگس
پاسخ
مامان مواظبمه خاله جون...فقط یکی دو دقیقه از ماشین پیاده شدم که عکس بگیرم
مامان گلشید
24 آذر 92 22:58
عزیزم اولین زمستونت مبارک باشه
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما...
nice.design
25 آذر 92 8:12
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
مامان حدیثه سادات
25 آذر 92 12:59
اولین زمستونت مبارک عزیزم.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...
مامان بردیا(a)
25 آذر 92 13:05
روزی یه بار باید بیام قربونت برم
نرگس
پاسخ
خدا نکنه مهربون...
مینا مامان آرمانی
25 آذر 92 13:45
آخی خاله مبارررکت باشه پیشو کوچولوهم شدی عزیزم چه نازه لباست. روزات همیشه بهاری
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.خوش اومدین...
بابا محمد
25 آذر 92 14:20
عزیز دلم اهورا الهی همیشه مثل برف پربرکت باشی اما عمرت مثل برف نباشه اولین فصل سرمات مبارک همه کسم
نرگس
پاسخ
ممنون بابا محمد خوشگلم...بهترین بابا جون دنیایی.خوش به حال من و مامان نرگس که بابا جونی مثل شما داریم.
مامان بردیا
25 آذر 92 14:35
نرگس
پاسخ
سانی مامی شادیسا
25 آذر 92 15:14
واااااای چه برفی ! مواظب اهورا کوچولو باش سرما نخوره
نرگس
پاسخ
چشم حتما".
مرضيه (مامان محمدمهدي)
25 آذر 92 15:21
ماماني پسرمون سرما نخوره تو اين برف من روي شال گردن خيلي حساسم
نرگس
پاسخ
وای مرضیه جون.خودم هم خیلی دوست دارم شال گردن ببندم براش ولی مگه می ذاره!!!!چنان داد و بی دادی راه می ندازه که بیا و ببین!!!!
مامان فاطمه
25 آذر 92 16:08
قربونت برم خاله که انقده نازی.... مامانی مواظبش باش یه وقت سرما نخوره گل پسرمون
نرگس
پاسخ
خدا نکنه ...ممنون عزیز دلم.چشم.
مامان احسان
25 آذر 92 18:01
سلام.چه موش موشی شده...وای خدا برفاهوراجون سرما نخوری گلم
نرگس
پاسخ
می بینی خاله جون!!!! نه خاله ،مامان مواظبمه!!!
میترا
25 آذر 92 19:35
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
نرگس
پاسخ
ممنون به خاطر این متن زیبا...
متین
25 آذر 92 20:00
سلام خوش به حالتون برف خیلی عکساش خوشکل شدن تو برف دلتون همیشه گرم
نرگس
پاسخ
دل شما هم با عشق عزیزان تون گرم...
مامان کوروش
25 آذر 92 23:00
ماشاءاله به این پسر خوشگل سردت نشه عزیزم
نرگس
پاسخ
اتفاقا" وقتی برف میاد هوا یه ریزه گرمتر میشه!!!
مامان تنها
26 آذر 92 8:38
نرگس
پاسخ
سارا مامان اهورا
26 آذر 92 9:46
ای جوووووووووووووووووونم عزیزم انشاالله که 120 ساله بشی و هرسال با این برفا کلی بازی کنی
نرگس
پاسخ
ممنون سارا جونم...همچنین اهورای عزیز...
مامان محمدپارسا
26 آذر 92 10:13
سلام خوش به حالتون که برف میاد یزد که اصلا برفی و بارون، هیچی خبری نیست فقط سرمای خشک و خالی اهوراجونم ایشاالله دلت همیشه بهاری و سبز باشه عزیزم
نرگس
پاسخ
مگه یزد هم سرد میشه؟؟؟!!!!نمی دونستم!!!! ممنون گلم.
مامان رها
26 آذر 92 10:14
هم عکسات خیلی قشنگه هم حرفات خیلی قشنگه زمستان مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.شما لطف داری...
سمی
26 آذر 92 11:59
سلام ای جااااااااااااااانم چه جیگری شده این گل پسر ماشاله خوش به حالتون ما اینجا فقط سرما داریم اون از نوع استخون سوزش
نرگس
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!
الهام مامان یسنا
26 آذر 92 17:58
ای جانم چه گل پسر قشنگی و چه برفی. انشالله سال های سال اهورا جونم زیر سایه مامان و بابای مهربونش سالم و سعادتمند زندگی کنه.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان کارن
26 آذر 92 20:41
ای جانم پسر چقد عکسات قشنگ شده - خوش بحالتون که برف دارین ما همچنان منتظر برفیم
نرگس
پاسخ
وااااااااااااااای!!!!منم دلم می خواد برف نیاد...هوا اینجا خیلی سرده و من همش نگران اهورا هستم!!!!
مریم
26 آذر 92 20:47
عزززززززززززززززیزم
نرگس
پاسخ
مامان تنها
27 آذر 92 7:32
نرگس
پاسخ
lمامان شیدا
27 آذر 92 10:24
اولین تجربه زمستانت مبارک گلم نرگس جون عجب مقدمه قشنگی نوشتی (همه برفی اند بیا آدم بسازیم رو خوب آمدی
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.شما لطف داری قربونت برم.
lمامان شیدا
27 آذر 92 10:26
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل اهورا جون به سرخی انار
نرگس
پاسخ
پیشاپیش این شب قشنگ مبارک...
نگاری
27 آذر 92 14:16
همیشه روزگارت مثل برف سفید باشه فسقل من
نرگس
پاسخ
انشالله خاله جونی...ممنون از دعای زیباتون.
الهام مامان محیا
27 آذر 92 15:53
ای جونم لب غنچه ی خاله عاشقتم ایشالله که بخت و اقبالتم مثل برف سفید باشه
نرگس
پاسخ
الهی آمین... ممنون خاله جون مهربون.
زهرا
27 آذر 92 17:34
سلام نرگس جون نکنه با من قهری پیش ما نمیایی؟
نرگس
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم...اینقدر سرم شلوغه...اصلا" نمی دونم کی صبح میشه کی شب میشه!!!! زودی میام بهت سر می زنم...
مامان الیار
27 آذر 92 19:09
نرگس
پاسخ
زهره
28 آذر 92 3:44
چه برفــــــــــــــــي...قربون بطري بازيت خاله جان خخخ ماشالله ماشالله بزرگ شدي اااا
نرگس
پاسخ
ممنون زهره جونم.تولدت هم مبارک.سال های سال این روز قشنگ و در کنار عزیزانت جشن بگیری
مثل هیچکس
28 آذر 92 13:13
ای جونم ،گل پسر ما پس بالاخره برف رو هم دید ایشالا هیچوقت سرمای زمستون توی دل کوچیکت نفوذ نکنه قربونت برم عزززززززززززیزززززززززم .
نرگس
پاسخ
ممنون...چه دعای قشنگی!!!! انشالله همه ی بچه ها تو این فصل سرد دلگرم به داشتن خانواده ای مهربان و سرپناهی امن باشند...
مامان امیررضا
28 آذر 92 16:33
دوستت دارم اما نه به اندازه ي برف ، چون يه روز آب مي شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ي گل ، چون يه روز پژمرده مي شه . دوستت دارم به اندازه ي دنيا ، چون هيچ وقت تموم نمي شه !
نرگس
پاسخ
دوست دارم به قداست دوستی...
هستی وداداشش هیربد
28 آذر 92 18:42
قربونت برم چه قدنازنازی شدی تومامانی اسپنددودکن واسش خوشبحالتون حتماکلی برف بازی کردین این پسره خوشگلو ازطرف من کلی بوس محکم ابدارش کنین خاله پیش ماهم بیاخوشحال میشیم
نرگس
پاسخ
مرسی عزیز دلم...چشم حتما"!
مامان الناز
28 آذر 92 23:21
نرگس
پاسخ
مامان امیررضا
29 آذر 92 13:30
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
نرگس
پاسخ
همچنین بر شما مبارک...
مامان شهراد
29 آذر 92 14:16
نرگس
پاسخ
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آذر 92 18:02
برف آمد... اهورا گفت : آدم برفی بسازیم؟؟!!! گفتم این روزها همه برفی اند مادر... بیا آدمی بسازیم... که برفی نباشد!!!!!!
نرگس
پاسخ
بیا آدمی بسازیم... که برفی نباشد!!!!!!
میرزا کوچک خان
29 آذر 92 18:35
خ ص و ص ی
نرگس
پاسخ
عاطفه مامان الای
29 آذر 92 23:12
عزیزم اولین زمستونت مبارکت باشه الهی 100 زمستون وبهار ببینی خیلی بزرگشده پسملت ببوس از طرف من نرگس جان
نرگس
پاسخ
قربونت برم گلم...خیلی لطف کردی...
مامان نادیا و نلیا
30 آذر 92 8:53
وااااای چه برفی...خوشبحالتون ما که فقط سرماشو حس کردیم تا حالا...اهورا جون اولین زمستونت مبارک باشه
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
مامان گلشيد
30 آذر 92 9:22
اندوهت را به برگ ها بسپار تا باد آن هاپاييزي آن را ببرد آخرين لحظه هاي پاييزيت پر از خش خش آرزوهاي قشنگ يلدا مبارك
نرگس
پاسخ
یلدا بر شما هم مبارک..
مثل هیچکس
30 آذر 92 9:57
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
نرگس
پاسخ
یلدای شما هم مبارک...
مامان بردیا شیطون
30 آذر 92 13:26
ای جوووووووووووووووووووووووووووووون اولین برف دیدنت اولین زمستون قشنگت مبارک هلوی خاله
نرگس
پاسخ
ممنون خاله...خیلی خوشحال شدم وقتی این همه سپیدی دیدم!!!!!
فاطمه(مامان متین)
2 دی 92 22:31
پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف آرام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار خوش به حال اهورا جون که برفو میبینه ما که هیچ سالی برف نمیبینیم
نرگس
پاسخ
الهی...منم همش می گم خوش به حال شما که اونجاها همش گرمه...حداقل نی نی هاتون سرما نمی خورن...
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 دی 92 1:42
وای چه عکسهای نازیییییییی.خدا حفظش کنه.اهورا جونم خیلی خوشمله
نرگس
پاسخ
ممنون گلم...نظر لطف شماست.
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 دی 92 1:43
خصوصی عزیزم
نرگس
پاسخ
چشم...
مامان یزدان
4 دی 92 10:50
وایییییییییییییییییییییییییییییی برف
نرگس
پاسخ
آره برف...
سعیده ، مامان هومان
11 دی 92 18:10
عزیزم شعری بسیار زیبایی بود و عکسای زمستانی با وجود گرم اهورا جان گرم و دیدنی بودند
نرگس
پاسخ
شما با چشمای زیباتون میبینی سعیده بانو
nice.design
12 دی 92 16:11
سلام مامان نرگس جان چه قد این سه تا عکس آخر اهورای عزیز خوشگلهههه اجازه دارم سیوش کنم و براتون طراحیش کنم؟ یه پوستر زمستونی یا یه کارت پستال کریسمسی من طراح عکس و پوستر و کارت پستال هستم... برای کارام تخفیف گذاشتم پوستر 3000 تومان در صورتی که پسند نشد، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید! ولی خیلی خوشگل میشه، مطمئن باشین ناراضی برنمی گردین
نرگس
پاسخ
باشه عزیزم...یه سر به سایتت می زنم.
مهدی
15 دی 92 22:26
ببخشید یه سوال: اهل کدوم شهر هستید؟
نرگس
پاسخ
من همدانی ام و همسرم تبریزی...الآن هم آذرشهر زندگی می کنیم...