اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شیرین کاری های اهورا!!!!

1392/9/30 15:41
نویسنده : نرگس
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من با اون نشستنت...

10

 

عجب نشستنی!!!چه فیگوری!!!

 

عجب نشستنی!!!چه فیگوری!!!

 

عجب نشستنی!!!چه فیگوری!!!

 

عجب نشستنی!!!چه فیگوری!!!

 

عجب نشستنی!!!چه فیگوری!!!

 

آخه این کارا چیه مامان جون؟؟؟!!!!

11

 

شیرین کاریهای اهورا

 

شیرین کاریهای اهورا

 

شیرین کاریهای اهورا

 

شیرین کاریهای اهورا

 

شیرین کاریهای اهورا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان فاطمه
30 آذر 92 16:05
عزیزم قربون شیرین کاری هات برم تو هم بلا شدی ها... مامانی ما شما رو خیلی دوست داریما.... ببوس اهــــــــــــــــــورای گلمو
نرگس
پاسخ
مرسی عزیز دلم...معلومه که ما هم شما رو خیلی دوست داریم...
میترا
30 آذر 92 16:25
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق ودوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون از این متن تبریک زیبا... به امید روزی که همه بتوانیم اهریمن وجودمان را مغلوب سازیم...
مامان فاطمه
30 آذر 92 16:30
خصوصی گلم
نرگس
پاسخ
چشم عزیزم...
مامان آوا
30 آذر 92 16:31
وای باران باران شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟ اسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ میپرد مرغ نگاهم تا دور وای باران باران پر مرغان نگاهم را شست خواب رویای فراموشیهاست خواب را دریابم که در ان دولت خاموشیهاست من شکوفایی گل های امیدم را در رویا ها میبینم و ندایی که به من میگوید گر چه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است دل من در دل شب خواب پروانه شدن میبیندمهر در صبحدمان داس بدست خرمن خواب مرا میچیند اسمانها ابی پر مرغان صداقت ابیست دیده در اینه صبح تو را میبیند از گریبان تو صبح صادق می گشاید پر و بال تو گل سرخ منی تو گل یاس منی تو چنان شبنم پاک سحری نه از ان پاک تری تو بهاری نه بهاران از توست از تو میگیرد وام هر بهار این همه زیبایی را هوس باغ و بهارانم نیست ای بهین باغ بهارانم تو
نرگس
پاسخ
خیلی زیبا بود...اشک تو چشمام جمع شده!!!!!
بهاره مامان کیان
30 آذر 92 17:01
شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست یلدا مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون از شعر زیباتون...یلدا بر شما هم مبارک.
سارا مامان اهورا
30 آذر 92 17:04
ای جوووووووووووووونم اگه پیشت بودم درسته قورتت میدادم
نرگس
پاسخ
,واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایخوبه که پیشم نیستی خاله!!!!!!!!!!!!!!!!
گلاب
1 دی 92 0:26
مبارک باشه لحظه هاتون یلداتون مبارک
نرگس
پاسخ
این شب اهورایی بر شما مبارک...
مامان حدیثه سادات
1 دی 92 0:56
عزیزم الهی دورت بگردم خیلی خوردنی شدی. ماشاالله هزار ماشاالله.
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون...ممنون
مامان حدیثه سادات
1 دی 92 0:58
نرگس جوووووووووووون ممنونم از اینکه بهمون سر زدی و یادگاری های قشنگی برامون گذاشتی. از احساس همدردیت هم متشکرم. الان خدارو شکر حدیثه سادات خیلی بهتره ولی هنوز داره دارو مصرف میکنه.
نرگس
پاسخ
قربونت برم گلم...خدا رو شکر...عیبی نداره...چه میشه کرد!!!!فقط باید توکل به خدا کنیم...
بهار
1 دی 92 8:08
ای جون دلــم اهورای کوچولوی دوست داشتنی. خوش به حال مامان بابات که یه اهورای خوشمزه دارن
نرگس
پاسخ
مامان کارن
1 دی 92 9:52
ای خدااااااااااا عاشق اون عکس سومیت شدم
نرگس
پاسخ
مامان بردیا(a)
1 دی 92 12:49
عزیز دلم قربون این عکسای نازت برم
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله عالمه ی مهربون...
مامان محمدمعین
1 دی 92 13:53
الههههی چقدر این عکسات ناززززه. قربونت برم کوچولوی ناز
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون...با چشمای نازتون می بینید...
مامي نسيم
1 دی 92 14:05
قربون اون ژستات عزيييييزم نيگا كن چه لم داده
نرگس
پاسخ
مامي نسيم
1 دی 92 14:08
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست يلدا مبارك
نرگس
پاسخ
یلدا بر شما هم مبارک...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 دی 92 14:57
اي اهورا كوچولوي من پس شما هم رسما به جمع وروجكا پيوستين
نرگس
پاسخ
آره خاله جون...همچین آروم آروم دیگه!!!!
مامان اهورا(شهرزاد)
1 دی 92 15:03
آخي قوربونت برم كه اينجوري ورجه وورجه ميكني .عاااااااااااشقششششششششم
نرگس
پاسخ
الهه مامان امیر محمد
1 دی 92 15:13
فدای این شیطنت هات.
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.
مامان لي لي
1 دی 92 15:50
فداي اون فيگورا و شيطنت هات بشم من خاله جووووون
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله...ممنون از حضور گرم و همیشگی شما..
مامان لي لي
1 دی 92 15:51
يادم رفت تو پست قبلي بگم با اينكه پسملي خيلي خوشگله و هرچي بپوشه بهش مياد اما شديداً رنگ زرد بهشششششششششش ميادااااااا
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...با چشمای خوشگلت می بینی گلم.
مامانی امیرصادق
1 دی 92 16:18
ااااای جووووونم اهورای خاله حسابی بلا شدی قربووووونت برم
نرگس
پاسخ
خیلی شیطون شده...ماشالله...دیگه بعضی وقتا من و خسته می کنه!!!!
الهام مامان یسنا
1 دی 92 16:19
یلدات مبارک اهورا کوچولوی خوشگل. ماشالله ماشالله شیطون شدی ها بلا. قربون نشستنت برم من مردونه میشینه مامانی.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
مامان حسام کوچولو
1 دی 92 16:42
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
نرگس
پاسخ
یلدای شما هم مبارک...خیلی زیباست...
مامان حدیثه سادات
1 دی 92 17:21
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ آپم بدو بیا...
نرگس
پاسخ
چشم گلم...اومدم.
مامان امیررضا
1 دی 92 18:35
الهی شیرینکاریهای پسری رو قربون........ ژستش خیلی با حال شده
نرگس
پاسخ
همیشه اون طوری میشینه!!!!
مهدی
1 دی 92 20:58
سلام استاد یلدا مبارک باشه
نرگس
پاسخ
ای بابا...شما هم آدم و شرمنده می کنید...استاد شما هستین... ممنون و همچنین برشما!!!
مامان الناز
2 دی 92 3:29
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
نرگس
پاسخ
یلدای شما هم مبارک...
نرگس
2 دی 92 11:01
اهورا جونی خیلی شیطون شده....بلا شده...جونم خیلی شیطنتهاش قشنگه چه لمی داده بلا
نرگس
پاسخ
می بینی خاله!!!!
خاله فریبا
2 دی 92 16:49
یلداتون مبارک شاد سر بلند باشین
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما.
مامان زری
2 دی 92 17:54
وای که چه شیطون بلایی شدی خاله جون میخوام درسته قورتت بدم ولی نه پشیمون شدم اونوقت کی باید این همه شیرینکاری انجام بده ما هم ذوق کنیم ها ها؟
نرگس
پاسخ
نه خاله جونا!!!!!!!!!!!!!!!!من و قورت ندی یهو...
هانیه مامان پارسا کوچولو
2 دی 92 18:24
سلام ماشاالله گل پسرتون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه من هر روز بهش سر میزنم از طرف من ببوسینش ماشاالله بازدیدشم خیلی خوبه میتونم بپرسم دلیلش چیه؟
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...خب این به خودت مربوط میشه...سعی کن با وبلاگ های دیگه تبادل لینک کنی گلم...
مهدی
2 دی 92 19:08
الهی مثل خان های دوران قدیم نشسته مرسی استاد خیلی لطف کردین
نرگس
پاسخ
اختیار دارین...داستان زندگی تون خیلی آدم و ناراحت می کنه...ولی همیشه آخر قصه های تلخ کلی شیرینه!!!!
الهام مامان محیا
2 دی 92 19:10
ماشالله چه خوش ژست هم هست نخود خاله
نرگس
پاسخ
می بینی ترو خدا نشستنشو؟؟؟!!!!!
♥ مامی ملودی جون ♥
2 دی 92 19:35
عزیزم یلداتون مبارک . یاد ملودی افتادم وقتی نینی بود غلطت میخورد و کل خونه رو میگشت . ببوسش ناز پسرو
نرگس
پاسخ
آخی...انشالله همیشه سالم و سرحال باشه
پگاه مامان آرتین
3 دی 92 0:24
عزیزم قربون شیرین کاریات.مامانی یک روش دلبری کدن همینه.ببوسش این بامزه رو
نرگس
پاسخ
چشم حتما"...آره دیگه دل ما رو با این کاراش برده به خدا!!!!
سارا مامان اهورا
3 دی 92 10:34
نرگس
پاسخ
مامان الیار
3 دی 92 14:15
چه پسر ناز خوشگلی ماشالله یلداتونم مبارک میبوسم
نرگس
پاسخ
ممنون...یلدای شما هم مبارک... بوس از صورت ماه تون.
مامان یزدان
4 دی 92 10:51
ای فوضول خاله
نرگس
پاسخ
مامان کوروش
4 دی 92 11:53
خیلی نازی عزیزم اگر اونجا بودم حسابی می گرفتم و می بوسیدمش
نرگس
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووووووووووس برا خاله و کوروش کوچولو.
مینا مامان آرمانی
4 دی 92 12:23
آخی فسقلی چه نازی
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
هستی وداداشش هیربد
4 دی 92 16:29
وای قربونت بشم شیرینم چه قدرنازدرازکشیدی ادم دلش میخوادسفت بغلت کنه مامانی ازطرفم کلی بوس محکمش کن
نرگس
پاسخ
خدا نکنه عزیزم...چشم حتما"
مامان لي لي
4 دی 92 22:16
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
نرگس
پاسخ
منم دوست دارم عزیزم...به سلامتی خودم و خودت...
مهدیه ( مادر دختری)
5 دی 92 12:51
ای جااااااااااااااااان قربون فیگورش بشم من!
نرگس
پاسخ
خدا نکنه...همیشه این جوری میشینه!!!!
مامان نسرین
5 دی 92 23:03
پسر نازم خیلی دلم برات تنگه با دیدن عکسات بیشتر دلتنگت شدم قربونه اون ژستای دوست داشتنیت بشم گلم
نرگس
پاسخ
خدا نکنه...مامان جون خیلی دلتنگ تونیم...کاش پیش شما بودیم...
مامان گلشيد
7 دی 92 9:53
چه خوشمل شده اين دسته گل قربونت برم عزيزم كه اين همه شيطون شدي
نرگس
پاسخ
نازنین
7 دی 92 21:52
ای جووووووووووووووونم... چقدر ناز شده هزارماشاا.. حتما از طرف ما ببوسینش.
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...حتما"
مامان الینا
8 دی 92 13:10
الهی من قربون این همه فیگور برم.خیلی شیطون و نازی.اهورا جونم خیلی دل منو بردی هزارتا بوس
نرگس
پاسخ
آخی...مرسی خاله جون.بووووووووووووووووس
سعیده ، مامان هومان
11 دی 92 17:57
ای جان شیرین خیلیییییییییی خواستنی هستی شما مامانش حالشو ببر که خیلییییییییییییییی پسرکتون بامزه و خوشمزه و خوشگلو اصلا عشقه
نرگس
پاسخ
ممنون از لطفت عزیز دلم...شما هم باید حالشو ببری به خاطر داشتن هومان گل خاله
خاله حسنا
13 دی 92 20:04
بزنم به تخته موهاش بزرگ شده ها!!!!! یکم بزرگ شه شبیه دخترا میشه. ما که خیلی منتظریم موهای حسنا بزرگ شه ببینیم چه شکلی میشه
نرگس
پاسخ
آره دیگه...پسرم از کچلی در اومده!!!!! نگران نباشید...موهای حسنا جونم بلند میشه..یه کم صبر لازمه!!
رویا
13 دی 92 21:10
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم خدااااااااااااااااااااا دلم میخواد بخورمشششششششش اون چال لپاتو قوربون
نرگس
پاسخ
خوش اومدی رویا جونم...حالت بهتره؟؟؟!!!!
مامان سلنایی
14 دی 92 12:45
وای چه خشگلی چه ماهی از طرف سلنا لوسه
نرگس
پاسخ
مریم (مامان ثنا جون )
14 دی 92 12:48
قربوون برم با اون حرکات زیبات
نرگس
پاسخ
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:19
از دور میبوسم اهورا کوچولو رو
نرگس
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووس از صورت ماهت گلم.
باباحسين
14 دی 92 23:46
هزار ماشالا
نرگس
پاسخ
ممنون
مامان سها
15 دی 92 1:28
خوشگله رو نیگا
نرگس
پاسخ
مثل هیچکس
15 دی 92 2:16
مامانی مهربون ممنون که سایدای من رو لینک کردید ولی مطالب اصلی توی دومین فرشته زندگیم هست وآدرسش همhttp://hastyman92.niniweblog.com هست چون یه مدت رمز عبور رو گم کردم دوباره وبلاگ درست کردم .
نرگس
پاسخ
چشم عزیزم...اصلاحش می کنم.
گلاب
15 دی 92 2:40
اندوهت را به برگها بسپار تا باد پاییزی آن را ببرد. آخرین لحظه های پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ. یلدات مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...یلدای شما هم مبارک.
ارشین
18 دی 92 15:13
سلام عزیزم وبم رو مسدود کردن نمیدونم چرا این ادرس جدیدمه ادرس وبم رو توی لینکات اصلاح کن ممنون
نرگس
پاسخ
چشم حتما"
مامان صدف
22 دی 92 11:03
عزیــــــــــزم
نرگس
پاسخ