اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

توفیق اجباری

1392/7/9 12:44
نویسنده : نرگس
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم؛

یکشنبه 7 مهر 1392 ؛

واسه یه کار مهم رفتیم تبریز ولی متاسفانه به خاطر ترافیک خیلی دیر رسیدیم...ناراحت

گفتیم خب...حالا چی کار کنیم؟؟!!!منتظر

برگردیم آیا؟؟!!!متفکر

یهو بابا گفت چطوره بریم لاله پارک؟؟؟!!!ابرو

من و میگی؟؟؟!!!کلی خوشحال شدم و اصلا" یادم رفت واسه چی اومده بودیم تبریز!!!!!!!!!!!!!!!نیشخند

نیم ساعت بعد لاله پارک بودیم...و حسابی خوش گذشت...از خود راضی

 

اهورا مو قشنگ!!!

 

اهورا در لاله پارک

 

اهورا در لاله پارک

 

اهورا در لاله پارک

 

اهورا در لاله پارک

 

اهورا در لاله پارک

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامان اميررضا
9 مهر 92 13:37
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااي پارك
تو عكس اولي خيلي ناز شدي اهورا جونم
پسري چه با تعجب به شير ها نگاه ميكنه
تو همه عكساي مثل گل شدي پسري



ممنون خاله جونم به خاطر این همه لطف و محبت شما!!!!!!!!!!
مادر فاطمه
9 مهر 92 14:05
عجب عکسای قشنگی به ما سر نمیزنی مامان نرگس


چرا عزیزم...همین الآن
مامان اهورا(شهرزاد)
9 مهر 92 14:33
واااااااااااااااااااااااي چه جاي قشنگيه اين لاله پارك. تو تبريزه نرگس جونم ؟؟؟؟اهوراي خوشگلمونو گذاشتي كنار اون گوريله آخه نگفتي بچه ميترسه


آره عزیزم...خیلی قشنگه!!!!!!!!!!
عالمه مامان امیر حسین
9 مهر 92 15:02
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان امیر مهدی (سوده)
9 مهر 92 15:49
تا باشه از این توفیق های اجباری باشه!...انشاالله دلتون خوش باشه و همیشه به گردش باشین اهورا گلو ببوسین.


ممنون گلم.
مریم مامان عرفان
9 مهر 92 16:43
شاد باشیییییییییییید تا همیشه


ممنون دوست گلم...
مامان نسرین
9 مهر 92 17:26
ای داد ای بیداد کجا برم ازدست این بابا مامان خوش ذوق بابای فکر نکردی گوریل از من بزگتره منو یه لقمه ی چپم میکنه



مامان جون این بابا مامان با این دوربین شون ما رو راحت نمی ذارن که!!!!!!!!!
مامان بنيتا
9 مهر 92 17:27
هميشه به شادي وتفريح عزيزم
براي اهورا كوچولو


بهار
9 مهر 92 19:06
ایشالا همیشه به سفر نرگس جونم.

قربونت برم عزیز دلم...
هدیه خداوند
9 مهر 92 19:27






مامان امين
9 مهر 92 20:39
وااااااااي لاله پارك . تعريفشو خيلي شنيدم ولي هنوز موفق نشديم بريم. با اين عكسهاي زيبا معلومه جاي خيلي قشنگيه...


آره...یه مرکز خرید بزرگه که طبقه ی آخزش پارک مصنوعی ساختن...خیلی جای قشنگیه!!!!!!
مامان اریو
10 مهر 92 1:21
عزیزممممم خیلی تو عکس ها مامانی افتاده

راستی برات سخت نبود این همه راه تا تبریز؟؟؟؟؟ من امسال تابستون بخاطر اریو مسافرت نرفتم چون اگه طولانی تو ماشین بشینه کلافه می شه



عزیز دلم...ما تقریبا" 50 کیلومتر تا تبریز راه داریم...
من همدانی هستم و همسرم تبریزی...و الآن آذرشهر ساکن هستیم...
آزاده(مامان بردیا)
10 مهر 92 10:44
چه عسلی شده مامانش خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزیز دلم...
مامانی باذوق
10 مهر 92 10:49
سلاااااااااااام عزیزم خوبیهمیشه به گشت خانمی..


ممنون عزیزم...
الهه مامان امیر محمد
10 مهر 92 10:56
خوش به حالت اهورا جون. رفتی پارک حسابی بهت خوش گذشت؟ چه عکسهایی نازی انداخته گل پسر.


جای دوستان خالی...
مامان آنيتا
10 مهر 92 12:05
سلام ماشاالله به اين پسر خوش عكس چقد نازه از چشم بد محفوظ


ممنون عزیزم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 13:06
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر


خدا شفای بده انشاالله.
سمی
10 مهر 92 13:16



مامان اهورا(شهرزاد)
10 مهر 92 13:33
مهرگان بر شما هم مبارك عزززيزم اهوراي نازمو ببوس


قربونت برم دوست عزیز من....
مامان سعیده
10 مهر 92 13:40
سلام مامان اهورا
ببخشید من چند روزی درگیر بودم .
خونه ی ما درست نزدیک همین لاله پارکه دفعه بعد که اومدی به ما هم سر بزن


با کمال میل...ممنون از لطف شما.
الهام مامان یسنا
10 مهر 92 17:07
همیشه به گردش و تفریح.
ای جان رفتی سوار کالسکه سیندرلا شدی گل پسر.
عکس اولی خیلی ناز شده.


آره دیگه خاله جون...سیندرلا رو پیدا نکردم خودم سوار شدم...
الهام مامان محیا
10 مهر 92 18:47
به به خوش اومدین
میومدین در خدمت بودیم
چه عکسهای قشنگی
ما تو تبریز هستیم و هنوز محیا رو نبردیم لاله پارک!!!
خیلی عکسهای قشنگی شده
به دلم انداختی امروز فردا یه سر بزنم...واسه عکس
بوووووووووس


ههههههههههههههههه..
وای آره حتما"برید.پارکش عالیه!!!دل من و امیر که کلی باز شد...حالا ببین واسه بچه ها چقدر جذابه!!!!
الهام مامان محیا
10 مهر 92 18:49
راستی راز اینکه این همه نظر برای هر پست اهورا جون میذارن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا برا ما دیر به دیر نظر میاد؟




به نظرت جز لطف و مهربونی شما دوستای گلم چی می تونه باشه؟؟؟!!!
مامانی گلسا
10 مهر 92 20:36
ای جونی عزیزم



خاله جون پس آدرس تون کو؟؟؟!!!!!!!!!!!!
مریم
10 مهر 92 21:55
وااااااااای خوش بحال شما و گل پسرتون.


سعیده ، مامان هومان
10 مهر 92 23:51
نرگس جون سلام برام توی نی نی گپ پیام گذاشته بودید من با افتخار شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید، عکسای نازنین اهورا رو دیدم لذت بردم خدا حفظش کنه


معلومه که لینک میشید...با افتخار تمام...
مامان پوریا جون
10 مهر 92 23:53
سلام رسیدن به خیر همیشه روزهاتون به خوشحالی باشه
یک سوال داشتم من میخوام عکس پوریا پایین هر صفحه وبلاگ باشه میشه راهنمایی کنید چه جوری میشه گذاشت.



عزیز دلم کاش آدرس تو می ذاشتی...
من این قالب و سفارش دادم و کار خودم نیست...پس متاسفانه نمی تونم کمکی بهتون بکنم...اگه آدرس دیزاینر قالب و خواستی خبر بده...البته آدرس فراموش نشه!!!!!!!
سعیده ، مامان هومان
10 مهر 92 23:58
راستی عکسای با سلیقه آتلیه مامان بی نهایت زیبا و با سلیقه بودند آفرین به مامان نرگس


قربونت برم سعیده جون...خوش اومدی!!!!!!!!!
لطیفه
11 مهر 92 1:45
وای الهی فداش بشم که اینقدر نازه ایشالا خدا حفظش کنه راستی لینکت کردم.


خیلی خوش اومدی به وبلاگ ما عزیز دلم...
بهاره مامان برسام
11 مهر 92 10:46
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


بوووووووووووووووووووووووس
مامان حلما
11 مهر 92 11:13
سلام مامانی مهربون
به به همیشه به گردش .مرسی خاله جون که به ما سر زدین.شما هم با افتخار به جمع دوستان حلماجون پیوستید.خوش آمدید.
از جوابتون هم ممنونم
اینا هم واسه اهورا جون





مامان فاطمه
11 مهر 92 12:38
چه عکسایی گرفتی مامانی.قربون این گل پسری برم منهمیشه به گشت و گذار.
I love you اهــــــــــــوراجونم


خدا نکنه خاله جون مهربونم...
مامان بردیا شیطون
11 مهر 92 14:13
جووووووووووووووووووووووونم اهورا


عزیزم چه جای قشنگی .....
چه عکسای خوشگلی......
ایشالا همیشه خوش باشین...
اهورا جون رو به جای ماببوس


بوس از صورت ماهت خاله ی مهربون...
متین
11 مهر 92 14:34
سلام نرگس جون
من کامنتی ازت دریافت نکردم
فقط این اخریه
بازم ممنون گلم
لطف کردی


عزیزم چند بار برات کامنت گذاشتم...بعدا" که اومدم نگاه کردم دیدم نیست...شک کردم گفتم شاید مشکلی هست!!!!
متین
11 مهر 92 14:35
همیشه به خوش گذرونی و گردش عزیزم
عکسای اهورا جون خیلی خوشکلا
ببوسش این جیگر طلا رو


قرربونت برم عزیز دلم...
خاله رویا
11 مهر 92 14:40
وااااااااااااااااااااای چه پسری


مامان نرگس
11 مهر 92 15:56
خیلی هم خوب کاری کردین آدم تا می تونه باید تفریح کنه و از فرصتها استفاده کنه
خودمونیم اهورا جون چه نترسه ماشالا چه گوریل زشتی


عزیزم اهورا نمی دونه پشت سرش چه خبره!!!!!!!
مامان مانی جون
11 مهر 92 17:06
به به چه جای قشنگی
خوش به حالتون
عکسا هم قشنگ بود
دوست جونم مگه رمزو یه بار بهت ندادم
نکنه یادت نمیاد
بازم خصوصی میزارم
راستی ممنون در مورد توضیحت اما با اون کار هم کد نمیده
ببوس اهورا جونو


معذرت می خوام...آخه تعداد کامنت ها زیاده و خیلی وقت می بره تا آدم یه رمز و پیدا کنه...از این به بعد می نویسم تو دفترچه!!!!
مامان آيسو وآيسا
11 مهر 92 17:17
هميشه به گردش دوست جووون


قربونت برم دوست جووون.
مامان احسان
11 مهر 92 18:58
سلام.همیشه خوش باشین.گل پسر ببوس


ممنون...به جمع دوستان اهورا خوش اومدین.
مادر فاطمه
11 مهر 92 19:16
سلام نرگس جان من بلد نیستم حقیقت که چطور مثل شما نظر هامو نمایش بدم تایید رو میزنم ولی نشون نمیده میشه یادم بدی


بله حتما"...میام به وبت.
مامان بردیا شیطون
11 مهر 92 20:00
مرسی خاله جون اهورا جون رو ببوس

من که عاشق عکس اولیشم


قربونت برم دوست نازنینم.منم عاشق بردیای نازم...این و از ته دلم می گم!!!!!!
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 20:17
خانم گلم انشالله همیشه به گردش و خوشی
خیلی کار خوبی کردی این عکسای خوب رو از گل پسر ناناسی گرفتی
هزارماشالله به این پسملی خوشگل
الهی من قربونش برم خیلی خوردنی و خوشگله
چشمم کف پاش ماشالله انقدر ناناسی که آدم سیر نمیشه هرچی نگاش میکنه
مامان گل و مهربون حتما واسه ناز پسرمون اسپند دود کن
خدا حفظش کنه پسر نازمون رو


الهی من قربون تو برم که اینقدر با احساسی...خوش به حال برسام با این مامان مهربونش...
اینقدر با محبتی که آدم پیشت کم میاره...جدی می گم!!!!!!اصلا" نمی دونم این همه ابراز محبت تو چطوری جبران کنم.از راه دور می بوسمت!!!!
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 20:18
قربون شم عزیزم
دورت بگردم شما با چشای نازت برسام منو میبینی
فدای محبتت...مهربونم چی بگم که بتونم قدردان محبتت باشم
قربونت شم من در مقابل شما خانمی مهربونم هیچی نیستم و از خدا واقعا ممنونم که منو لایق دوستی با شما عزیزم دید و سبب ساز آشناییمون شد
خدا اهورا جون عسلی خوشمل رو حفظ کنه که هزارماشالله چشمم کف پاش خیلی خوشمله
انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشه


وای بهاره نمی دونی چقدر دلم می خواد ببینمت!!!!!!!!!دوست خوبی مثل تو رو واقعا" احتیاج دارم!!!!کاش نزدیکم بودی!!!!!!!

ارشین
11 مهر 92 20:34
ماشالا به این شاه پسر..............

خیلی قشنگ بود
برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”

و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است . . .


______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥


ممنون از لطف تو ارشین جان.
مامان گلناز
11 مهر 92 22:29
سلام ای جان چقدر نازه این پسر


مرسی از تو عزیز دلم...
مهدیه ( مادر دختری)
12 مهر 92 9:00
خوشبحال اهورا جون که تو تصمیم یهویی مامان جونش بهش کللللللللللی خوش گذشت!
بوس


و خوش به حال مامان اهورا که دوستای گلی مثل شما داره!!!!!!
هستی وهیربد
12 مهر 92 10:25
وای مامانی دستت دردنکنه عکسای خوشگل ازاهوراجون گذاشتی قربونش برم روزبه روز خوشگل تر میشه ماشاله کلی باهیربدکیف کردیم عکسارودیدیم


قربون تو برم من هستی مهربون.
مامان کارن
12 مهر 92 12:04
اهورا جونم ناز پسرم من هر روز بهت سر میزنم ولی سیستمم خراب بود نمی تونستم نظر بذارم خوشبختانه درستش کردم . چه جایی رفتی خاله جون عکسات خیلی ناناس شده


پس خدا رو شکر!!!
خاله جون جاتون خالی...خیلی خوش گذشت.
سمیرا مامان اهورا
12 مهر 92 13:00
جون دلم پسمل ناز
مامانی قربونش برم نترسیده از از این جونورا
معلومه کلی خوش گذشته ها


آره جای شما خالی...من و امیر ولی بیشتر از اهورا خوش گذروندیم!!!
سمیرا
12 مهر 92 13:19
سلام عزیزم چقدر وبلاگ اهوراجون خوگشله
خدا حفظش کنه
اگه به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم


قربونت برم من...ولی آدرست کو خوشگلم؟؟؟!!!آخه من چطوری بیام؟؟؟!!!زودتر بیا آدرس بذار.
مامان ریحان
12 مهر 92 14:03
سلام
همیشه به گردش
مگه شما خود تبریز زندگی نمی کنید؟


نه عزیزم...ما آذرشهریم...گفته بودم که!!!!
سایدای من
12 مهر 92 14:19
سلام مرسی که اومدید بهمون سر زدید . ماشما را لینک کردیم بازم بیاید پیشمون .


چشم...حتما" و خوشحالم از آشنایی با شما...
مامان آرینا
12 مهر 92 19:25
خیلی نانازی گل پسر. انشااله همیشه خندان باشی عسلی.


ممنون...پس کو آدرس تون؟؟!!!!
ی دوست
12 مهر 92 20:37
واقعا پسر نازی هستش

خداوند منان حفظش کنه و سایه والدینشو برای همیشه بالای سرش نگه داره


ممنون از لطف شما آقای موسوی!!
بابا محمد
12 مهر 92 21:37
همش قند عسله همش شکر پنیره همون جیگر باباشه عزیز دلم هرجا که عکس میگیری قشنگه میدونی چرا چون خودت قشنگی ماشالا


کی بابا مثل بابای من داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
هیشکی نداره به خدا!!!!!!!!!!!!!!
بابا محمد من یه دونست...
هزار تا بوس فرستادم...از تبریز به همدان
برا باباییم
عاطفه
12 مهر 92 22:22
چه خوش گذشته ! ایول ! خوب شد که دیر رسیدید


آره!!!!
♥ نیم وجبی ♥
13 مهر 92 0:41
ای جوونم همیشه به شادی و گردش
خوش گذشت قند عسل؟
قربونت برم خوشتیپ
راستی قالب نو مباارک خیلی خوشگل شده

ممنون عزیز دلم...جای شما خالی...
توجه تو قربون
مامان كياراد
13 مهر 92 1:31
چه عكسهاي قشنگي....اميدوارم هميشه به تفريح و خوش گذروني كنار هم .....


ممنون خاله جون.
مامان تنها
13 مهر 92 9:09


نیستی خانمی!!!!!!!!!
مامانی امیر صادق
13 مهر 92 9:47
قررررررربووووووون اون نگاههای متعجبت عزیز خاله


آره،می بینی چطوری نگا می کنه!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ
مادر فاطمه
13 مهر 92 10:44
مامان نرگس یادمون ندادی که... چطور نظرا رو تایید کنم تا در پست ها نمایش داده بشه


گلم تو وبت نوشتم.
مامان نرگس
13 مهر 92 11:56
وای اهورا جونم خیلی عکسهات قشنگ شده..........حتما حسابی بهش خوش گذشته هاااااااااااااااااااا


جای شما خالی خاله جونم.
مامان روشا
13 مهر 92 12:06
واااااااااااااااای عکس اولی خیلی ناز افتاده.یه عالمه ببوسش گل پسر رو


قربونت برم گلم.
زهرا مامان ارتا
13 مهر 92 12:36
ایشالاه همیشه خوش باشید عزیزم و به گردش و تفریح معلومه به اهورا جونم کلی خوش گذشته تقدیم به اهورا جون


ممنون زهرای مهربون...
آزاده مامان کوروش
13 مهر 92 13:14
سلام حالتون چطوره مامان نرگس
نی نی گل حالش خوبه؟



قربونت خاله...نه زیاد...یه کم کسله!!!!به خاطر دندون!!!!!!!!
مامان سلنا جون
16 مهر 92 10:44
واي نازو كوچولو


مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:36
همیشه به شادی انشاالله.. گل من خیلی عکسات ناز و قشنگ شده.بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
با چشمای قشنگت میبینی عزیز دلم.