اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

ماجراهای اهورایی!!!!

1392/12/8 1:12
نویسنده : نرگس
657 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا کوچولوی من داره بزرگ میشه و ماجراساز...

 

1

 

همیشه خونه ی مادرجون اهورا که میرفتیم با خیال راحت می خوابوندمش روی تخت و یه پشتی گنده می ذاشتم کنار تخت که خدای نکرده اهورا غلت نزنه و یه بالش هم پشت پشتی که یهو پشتی نیفته!!!!

چند وقت پیش هم همین کارو کردم و با خیال راحت در اتاق و بستم و رفتم سر سفره شام...همین طور که مشغول خوردن بودیم دیدیم یکی گفت..آوووووووووووووووو!!!!!

اهورا بود!!!!!

دویدم ببینم چطوری از تخت پایین اومده!!!!دیدم پشتی رو انداخته رو بالش و از روش سُر خورده اومده پایین. در و باز کرده و اومده پیش ما!!!!!

 

2

 

حالا دیگه تا میرسه به تخت پای چپ شو می ندازه رو تخت و خودش و می کشه بالا!!!!حتی دیگه نمی تونم بذارمش تو روروئکش چون از اون هم خودش و میکشه بالا!!!!

دندون ششمش هم 24 بهمن ماه دراومد!!!

 

3

 

دیروز داشتم موهاش و شونه میزدم ...شونه رو از دستم گرفت و بردش تو دهنش...گفتم نه مامان جون...شونه رو نمی خورن...

زود گفت: خخخخخخخخخخخ...خــــــــــــــــــــــــــــــــــــخخخخخ

گفتم آره گلم...خخخخ

شونه رو به موها می زنن...من و ببین...بعدم موهامو شونه زدم...شونه رو از دستم گرفت و کوبید تو سرش!!!!

 

4

 

هر چی بگم نخور می گه خخخخخخخخخخخخخ...خخخخخخخ....

وقتی بابا از خونه بیرون میره اهورا گریه میکنه و هی میگه بابابابابابابا..........بعدم میره میشینه پشت در و با دستای کوچولوش به در می کوبه...

وقتی هم گرسنه میشه می گه: مــــــــــــــــــــــــــــــامــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!

گوشی مبایل رو هم تا برمیداره من میگم الو؟؟؟!!!!!!!!!!!!!زود گوشی رو میذاره رو گوشش!!!!

 

5

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت...

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف...

و من از دور ببینم...

که پر از لبخند است...

چشم و دنیا و دلت...

 

خیلی دوست دارم پسرم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نسرین
8 اسفند 92 9:33
مامان خانمی هر چی که بزگتر بشم شیطونیام شیرین کاریام بیشتر میشه الهی مامان نسرین قربون اون شیرینکاریات بشه عسل
خاله راضی جون
8 اسفند 92 10:10
هربار که عکسا و کارای جدیدتو مامان میذاره تو وبلاگ بیشتر دلتنگت میشم خیلی دوستت دارم عزیز دلم الهی دورت بگردم
خاله مرضی جون
8 اسفند 92 10:23
ششمین دندونت مبارک نفس الهی فدات شم شیطون
مامان کارن
9 اسفند 92 12:47
قربون اون خخخخخ گفتنت
سارا مامان اهورا
10 اسفند 92 14:23
ای جوووووووونم قربون این پسر دوست داشتنی
مامان فاطمه
10 اسفند 92 18:01
فدای شیرین کاری هات و شیطنت هات گل پسری ناز
فاطمه مامان آنیتا
10 اسفند 92 22:27
قربونت بشم عزیزم پسرمون هزار ماشاالله برای خودش مردی شده کارای بزرگ بزرگ انجام میده
مامان بردیا شیطون
14 اسفند 92 17:21
¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____¶¶¶¶_______0¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶0 ___¶¶¶0__________¶¶00¶¶¶¶00¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________¶¶¶¶¶________¶¶¶0 ___¶¶0__________¶¶¶¶¶0_________¶¶¶ ___¶¶0________0¶¶___¶¶__________¶¶¶ ___0¶¶_______________000________¶¶¶ ____¶¶¶_________________________¶¶0 _____0¶¶0______________________¶¶¶ _______¶¶____________________¶¶¶0 __0¶¶¶¶¶¶¶0_______________0¶¶¶¶ ¶¶¶¶0000¶¶¶0___________0¶¶¶¶0 ¶¶________¶¶_________¶¶¶¶¶ ¶¶________o¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ___________¶¶____0¶¶0______¶¶¶ ___________¶¶___0¶¶_________¶¶¶ _______¶¶¶_0¶___¶0__________¶¶¶