اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

نتیجه یک لحظه غفلت...!!!!

1392/12/12 23:34
نویسنده : نرگس
625 بازدید
اشتراک گذاری

یه لحظه ازش غافل شدم ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!متفکر

دیدم صداش نمیاد...منتظر

نگو تمام دستمال کاغذی هارو از جعبه در آورده!!!!!خنثی

 

شیرین کاری شازده پسر

 

شیرین کاری شازده پسر

 

شیرین کاری شازده پسر

 

و بعدم راحت نشست و پا رو انداخت رو پا و من و نگاه کرد!!!!!نیشخند

 

شیرین کاری شازده پسر

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مینا مامان آرمانی
13 اسفند 92 0:34
ای جانم یاد آرمانی افتادم اونم همینکارو انجام داده عزیزم خیلی شیرینه ماشالا
مامان بردیا
13 اسفند 92 8:18
کارش تموم شده گل پسر که پا انداخته رو ی هم و آروم نشسته حالا دیکه نوبت مامان نرگس بوده که کارشو شروع کنه
مامان کارن
13 اسفند 92 9:03
آفرین به این پسرم که فقط از جعبه درشون آورده و نخوردتشون
سعیده مامان آرتین
13 اسفند 92 11:10
ای بابا دقیقا مثل آرتین تا جعبه دستمال کاغذی گیرش در عرض یه لحظه همه رو در میاره تازه بعدش شروع میکنه به پاک کردن دست و صورتش.نرگس جون دیگه داره شیطونیاش بیشتر میشه باید خودتو واسه کارهای خطرناکتر هم آماده کنی اینا که چیزی نیستراستی عزیزم نگفتی چیکارم داشتی
مامان اهورا(شهرزاد)
13 اسفند 92 13:11
عزيززززززززززز دلمه . ببين چيكار كرده .
نرگس
13 اسفند 92 14:22
ای جانم اهورای من چقده دلم برات تنگ شده بود این چند وقت خیلی فرصت نمیکنم بیام و به وبلاگها سر بزنم...خیلی وقته نیومده بودم..امروز گفتم دلم برای اهوراجونم تنگ شده و او.مدم وبلاگش ماشاله واسه خودش اقایی شده عزیزدلم...ای جونم همه پستها رو خوندم و حسابی ذوق کردم
مامان فاطمه
13 اسفند 92 17:34
ای جووووونم شیطون بلا رو ببینش قربونت برم وروجک من
زهرا مامان ارتا
13 اسفند 92 21:30
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان نسرین
14 اسفند 92 11:03
عمرم زندگیم با این کارت میخواستی به مامان نشون بدی که ازم غافل نشو همیشه چشمت به من باشه ا لهی قربونت بشم با اون پارو پا انداختنت
مامان پرنيان
14 اسفند 92 12:25
اي جونم قربون خراب كاريت بشم خاله
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:30
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
سارا مامان اهورا
14 اسفند 92 18:49
ای شیطون انگار اهورا ها شیطونیهاشونم مثل همه منم این مورد رو تجربه کردم با اهورا
نازي مامان پورياپارسا
14 اسفند 92 23:16
اي شيطون .خدابه دادمامان نرگس برسه فکرکنم اگه راه بيافتي هم ماماني يه چندکيلو وزن کم مياره
سعیده، مامان هومان
14 اسفند 92 23:47
ای جون بعدش چقدر راحت و آسوده نشسته
سارا مامان اهورا
15 اسفند 92 9:20
بهار نزدیک است و هوا پر شده از *دوستت دارم*هایی که به بادها سپــــــــــــــــــــــــرده ام کاش پنجره ات باز باشد
مثل هیچکس
15 اسفند 92 9:37
عزیزم باید دیگه هیچی دردسترس این پسر شیطون بلامون نباشه .
خاله راضی جون
15 اسفند 92 11:49
خاله چیکار کردی؟؟؟ قربونت برم من
مامان الی و محیابانو
15 اسفند 92 12:23
نمیدونم چرا همه ی بچه ها به این کارشدید علاقه دارن جیگرشدی خاله موهاتو کوتاه کردی...ایشالله اصلاح دامادیت جوجو
سپیده مامانه پارسا
15 اسفند 92 12:43
جانم الهیییییییییییییییییییییییییییی امان از دست این فسقلی ها..پارسا هم عاشق اینجور خرابکاریهاست..بووووووووووووووس
فاطمه مامان آنیتا
15 اسفند 92 13:19
ای جان این پسمل شیطون کیه فدات شم میبینی نرگس جون الان آغاز شیطونیاست هنوز مونده بوسسسسسسسسس
زهرا مامان ارتا
16 اسفند 92 19:02
خصوصیتو چک کن عزیزم
سمیرا مامان اهورا
16 اسفند 92 19:17
وااای خدا چقد تو خوردنی شدی عزیزمممم جووووون دلمممم قربون اون پاهات که انداختی روی هم
مامان پرنیا
16 اسفند 92 20:17
سلام عزیزم کوچولوی نازی داری من شمارو لینک کردم خوشحال میشم اگه شما هم مارو لینک کنید
مامان پرنيان
17 اسفند 92 8:28
سلام خاله جون الهي فداي خراب كاريهات بشم عزيزم
گلاب(مامان حسناسادات)
17 اسفند 92 21:27
ادامه ی ماجرا باشه برای مامان نرگس ببینیم چجوری جمع میکنه
مامان الیار
18 اسفند 92 15:18
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 15:46
عزیز دلمممممممممممممممم تو هم که مثل ارانی شیطون بلا
نگاری
18 اسفند 92 18:42
الهی من عاشق ای ن عکس اخریم وروجک
مینا مامان روشا
19 اسفند 92 11:28
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا سال نو بر شما و خانواده محترمتان پیشاپیش مبارک باد
میترا
19 اسفند 92 16:19
وای چه شیطونی خاله بخورتت
مامان مهدی کوچولو
19 اسفند 92 19:13
پسر من هم از این کارا میکنه مامانی تازه داره شیطونیاش شروع میشه
مامانی با ذوق
19 اسفند 92 23:52
ایییییییییییییییییییییییییی جااااااااااااااااااااااانم خاله قربووووووووووووووووووووونت بشه
زهرا مامان ارتا
20 اسفند 92 13:20
اپ نمیکنی عزیزم دلمون برات تنگ شده
مهدیه
20 اسفند 92 13:47
این عکس بچه ها با دستمال کاغذی رو تقریبا همه ی مامانا تو وبلاگشون دارن ما هم داریم... بوس
مامان شهراد
20 اسفند 92 15:30
دقيقاکاراى شهرادو انجام ميده فداش بشم من
خاله حسنا
22 اسفند 92 1:45
فدای این شیرین کرایاشون برم من. حسنام امروز اومد خونمون نمیتونستیم یه لحظه غافل شیم. همش این ور اونور میرفت
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:35
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
مامان گلشيد
25 اسفند 92 7:36
آاااااااااااااي جونم لپت و بتشم قربونت برم ميام ميخورمت كه با اون چشماي خوشگلت
نیم وجبی
25 اسفند 92 20:00
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین ..
مامان بردیا شیطون
1 فروردین 93 14:16
بلا......................... من فکر کردم فقط بردیا از این کارا میکنه........ تو هم که مثل اون بلا شدی خاله...... عاشقتم