اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

چه زود گذشت!!!!

1393/2/22 20:09
نویسنده : نرگس
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا کوچولوی من یک ساعت بعد از تولد...

 

بدو تولد

 

یک ماهگی پسر نازم...

 

یک ماهگی

 

دو ماهگی شازده پسرم...

 

دو ماهگی

 

اهورا خوشگله تو سه ماهگی...

 

سه ماهگی

 

اهورای ناز چهار ماهه...

 

چهار ماهگی

 

خوشگل مامان تو پنج ماهگی...

 

پنج ماهگی

 

عشق شش ماهه ی من...

 

شش ماهگی

 

هفت ماهگی گل پسرم...

 

هفت ماهگی

 

هشت ماهگی عسلم...

 

هشت ماهگی

 

اهورا نفس مامان تو نه ماهگی...

 

نه ماهگی

 

10 ماهگی هستی من...

 

ده ماهگی

 

یازده ماهگی ناز نازی مامان...

 

یازده ماهگی

و بالاخره یک سال گذشت و کوچولوی من یک ساله شد...

 

دوازده ماهگی

پسندها (10)

نظرات (9)

مامان نسرین
22 اردیبهشت 93 22:31
خوش بحال اهورا که مامان با ذوقش از لحظه لحظه های زندگی اهورا عکس گرفته و مامانی نمیدونی که چقد اهورا بعدها از زحمتات تشکر میکنه
مهدی
23 اردیبهشت 93 14:16
سلام اهوراجان تولدت مبارک منم دلم خواست منم از این جشن تولدها میخوام
مهدی
23 اردیبهشت 93 14:17
من نتونستم طرفدار بشم ولی از همینجا میگم منم می پسندم خیلی قشنگ بود خوش بحال اهورا جان که همچین مامان با سلیقه و خوش ذوقی داره
مامانی شهرزاد
23 اردیبهشت 93 18:35
واقعا خوشبحال اهورا با این مامان با سلیقه اش. من واقعا نمی تونم اینقدر وقت بذارم
مهسا
24 اردیبهشت 93 19:56
چه گل پسری .عکساتون خیلی خوب بودن . به ما هم سر بزنید با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید
مامان نرگس
25 اردیبهشت 93 18:07
تولدت مبارک اهورای عزیزم
گل اندام بانو
30 اردیبهشت 93 17:39
وای ببخشید که دیر اومدم و تبریک میگم مشغول دخترم هستم از بس اذیت میکنه.عزیزم تولدت مباااااااااااارک.
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:50
جااااااااااااااااااااانم...... تولدت مبارک عشق خاله
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:37
عزیزم روز به روز قشنگ تر شدی مامان مهربون بهت تبریگ میگم بابت داشتن یه گل پسری مثل اهورای نازنازی