اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تقدیم به دو پدر مهربان

1393/2/23 19:58
نویسنده : نرگس
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

 

پروردگارا:

نه میتوانم موهایش را که در راه عزت من سفید شد، سیاه کنم و نه برای دستهای پینه بسته اش که ثمره تلاش برای افتخار من است، مرهمی دارم . پس توفیقم ده که هر لحظه شکر گزارش باشم و ثانیه های عمرم را در عصای دست بودنش بگذرانم.

 

بابا یی روزت مبارک

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم.

پسندها (5)

نظرات (3)

خاله راضی جون
23 اردیبهشت 93 21:30
راحت نوشتیم بابا نان داد! بی آنکه بدانیم بابا چه سخت، برای نان همه جوانیش را داد. . . . . . پدر تکیه گاهیست که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند، وبا وجود همه مشکلات، به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی . . . چه کسی، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است، " پدرت " را می پرستیدی ... روز مبارک بابا جان
مامان
26 اردیبهشت 93 12:00
خواهش ميكنم عزيزم اميدوارم كه كارات زود و به خوبي تموم شه ببوس اهورا جونو خصوصي
مامان نرگس
27 اردیبهشت 93 0:34
خصوصی عزیزم