اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

گامهایت استوار پسرم...

1393/3/1 15:44
نویسنده : نرگس
7,751 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم اهورا...

 

 گویی رسما چهاردست و پا رفتن به صندوقچه خاطرات کودکی ات پیوست !

 

اولین گام

 

 دلم تنگ خواهد شد !

راستش را بخواهی همین الان دل تنگ شده ام !

 برای آن صدای خوش تالاپ و تولوپ روی فرش ها !

برای آن زانوهای تیره رنگ و پرنشانه !

برای آن دو دست و دو پای کوچک کودکانه !

برای آن پاهای همیشه خمیده که هنوز حالت ایستاده به خود ندیده بود !

یادش به خیر ، یادش خوش ، روزها و ماهها در آرزوی دیدنت بودم که چهار دست و پا بروی .

 و تو فقط  در حالت نشسته خودت را به هر گوشه و کنار میرساندی و از چهاردست و پا رفتن خبری نبود!

ولی از آنجا که تو همه آرزوهای من را همیشه اجابت کرده ای این نیز حاصل شد !

و من در تمام آن روزها فقط ذوق کردم و تحسینت کردم با تمام وجود !

 تلاش هایت ستودنی بودپسرک بهاری من !

 

اولین گام

 

و گذشت ...

مانند همه اولین هایی که تو در زندگی رقم زدی !

 

اولین گام

 

کاش زندگی دکمه بازگشت داشت ...

آن وقت من هرزمان که دلتنگ این روزهایت میشدم بازمی گشتم و به اندازه تمام روزهای پیش رو در روح و قلبم ذخیره میکردم تمام این لحظه های ناب نابرگشتنی را !

و چقدر زود تک تک  آرزوهایم رنگ میگیرد ، بال و پر میگیرد ، پرواز میکند در آسمان آبی ِ دلم !

 

اولین گام

 

 

اهورای عزیزم!!!

 

نخستین گام هایت به

 

سوی فردا مبارک!!!!!

 

پسرکم!!!از زمین خوردن نترس...با هر قدم لرزانت دل من هم میلرزد....با هر بار تلو تلو خوردنت قلب من هم از جا کنده میشود.
 

 دوستت دارم شیرین تر از جانم ، جان ِ شیرینم ، همه آرزوهایم زین پس در تو خلاصه میشود !

 

 باشد که قدردان این همه زیبایی باشم و در دم سپاسگزار خدای مهربان !

 

اولین گام

 

اهورای  نازنینم!!! گامهایت همیشه استوار  ومحکم

در این وادی بی نفسا
در این فراز و نشیب در این پستی و بلندی  زندگی
با خدا باش و به او تکیه کن
امیدوارم  قدمهایت همیشه در مسیر خدا و در مسیر پیشرفت و سرافرازی و سربلندی خودت قرار گیرد.
 
 
پی نوشت:
(اولین قدم را اهورا در روز 23 اردیبهشت 93 در سن 1 سال و 3 روزگی درخانه  مادرجون  برداشت)
 
پسندها (8)

نظرات (18)

مامان مهدی کوچولو
17 خرداد 93 16:36
عزیزم اولین قدمهایت مبارک انشااله همیشه در راه موفقیت گام برداری گلم
مامان نسرین
17 خرداد 93 19:34
عزیزتر از جانم امید ان دارم در وادی زندگی هرگز قدمهایت لرزان نشوند و همیشه استوار هم چون کوه باشی و هیچگاه از پستی بلندی زندگی هراسی به خود راه ندهی اولین قدمهایت که برداشتی مبارک و تا ابد استوار
مامان شهرزاد
18 خرداد 93 9:55
عزززززززززززززززيز دلم اولين قدمشو در روز تولد من برداشته . انشاله قدمهاش استوار باشه . چقدر قشنگ نوشتي عزيزم مثل هميشه .
مامان آیسو وآیسا
18 خرداد 93 12:07
میترا(مامان مهران)
18 خرداد 93 15:23
پسر گلم اولین قدمهایت مبارک انشالله تو زندگی همیشه قدم های محکم و درستی برداری
mahta
18 خرداد 93 16:57
سپیده..مامانه پارسا
19 خرداد 93 13:20
مبارکههههههههههههههههههه جوجویییی
الهه مامان امير محمد
19 خرداد 93 15:44
اهوراي عزيز انشالله اين اولين قدمها ، شروع قدمهاي بزرگي در زندگيت باشد.
معصومه
19 خرداد 93 17:16
اهواری عزیز..برداشتن اولین قدم ات مبارک..ان شالله همیشه مقتدر و بزرگ در زندگیت گام برداری عزیز دل.. نرگس جان برتوهم مبارک براورده شدن تک تک آرزوهات برای پسری..ان شاالله خدا گل پسرتو برات حفظ کنه.. بوس
هانیه مامان پارسا کوچولو
20 خرداد 93 1:47
اولین قدمهای ناز پسر مبارک مامانی عزیز نوشته هاتون عالین
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:48
ماشالا....... مبارک باشه........ عاشقتم
مامان کارن
20 خرداد 93 12:04
مبارکه گل پسری ما با شما قهر قهریم اصلا به ما سر نمیزنین
ماماني پرنيان
21 خرداد 93 10:26
سلام نرگسم اي جونم مبارك باشه عزيزم چقدر زيبا مي نويسي . دوست دارم مامان مهربون
مامان فاطمه
21 خرداد 93 17:35
مبارک باشه اولین قدم هات اهورا کوچولوپیش به سوی آینده ایی روشن... در ضمن مامانی نوشته هات بسیار زیباست
مامان نرگس
23 خرداد 93 11:39
مبارک باشه اهورای من اولین گامهایی که برداشتی نرگس جون عالی بود نوشته هات پر از احساس ناب مادرانه
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:34
اولین قدم گذاشتنت مبارک عزیزم. انشاالله همیشه گام های بزرگی تو زندگیت برداری.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 تیر 93 8:36
با تأخیر قدمهات مبارک انشاءا.. همیشه در راه راست و خدمت به انسانها گام برداری الهی آمین
مامان بردیا شیطون
1 تیر 93 9:37
★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ مبااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه..... ماشالا