اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یک ماه دیگر گذشت...

1393/7/20 19:59
نویسنده : نرگس
711 بازدید
اشتراک گذاری
هفده  ماهه ی شیرینم!!!!!

نمیدانم تا کی بیستمین روز  هر ماه ، دلم بلرزد و شیرینی همان روز تولدت را داشته باشد !

 

شاید سالهای دور آینده ، فقط ماه اردیبهشت ، روز بیستم این احساس را پیدا کنم و خاطره هایم نو شود !

 

ولی هنوز برای من خیلی تازه ای ، خیلی کوچک تر از آن هستی که بشود از این دلخوشی ها فاصله گرفت !

 

هنوز توی بغلم جا میشوی !!!

هنوز عطر زیر گردنت مرا میبرد به آن روزهای اول مادری !

هنوز مثل همان اول ، عاشق خنده هایت هستم !

هنوز توی کمدت بسته های پوشک چیده میشود !

هنوز شب هایم سرشار از چرت زدن های نهایت نیم ساعته است !

هنوز خانه پر از اسباب بازی های کوچک و رنگی است !

هنوز لابه لای آن مرواریدهای کوچولو لثه صورتی رنگت پیداست !

هنوز چین و چروک های عمیق کف دستت نشان میدهد مشتت را برای روزگار باز نکرده ای!

هنوز مامان و بابا روزی ده بار کف پاهایت را میبوسند و به صورتشان میمالند !

هنوز همان مسافر کوچک ما هستی !

 

 تا اینهمه هنوز هست ، دلخوشی های من هم  هنوز پابرجاست و ماهگردهای عمرت به یادماندنی !

 

پس میشود هنوز سرمست بود و از روزگار گله نکرد !

 

خدایا ، همان قرار همیشگی ، همان راز سر به مهر ، فقط خودت میدانی و خودم ! 

 

اهورای من ! باشد که تقویم زندگی ات را آهسته برگ زنم  در این هیاهوی پرشتاب !

17 ماهگیت مبارک نازنینم!!!!

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

 

17 ماهگی مبارک

پسندها (3)

نظرات (7)

الهه مامان امير محمد
27 آبان 93 21:19
17 ماهگيت مبارك اهوراي عزيز. انشالله 17 هزار ماهه بشي خاله. فداي اين قيافه معصومت
مامان سعیده
30 آبان 93 16:13
فقط خوندم و گریه کردم........خیلی با احساس نوشته بودی
عاطفه
30 آبان 93 23:39
عزیزمه با این صورت خوشگل و دوست داشتنی اش و این ژست های یکی از یکی خوشگل ترش ایشالله جشن 17000 ماهگی ات قند عسلم
مونا
1 آذر 93 8:32
عزيزم ماشالا مرد شدى واسه خودت
مامان نرگس
1 آذر 93 20:01
17 ماهگیت مبارک پسر نازنینم خیلی زیبا بود مادر پر احساس
مامان نسرین
6 آذر 93 13:56
نازنین پسرم 17 ماهگیت مبارک قربون همی اون قیافه های دوست داشتنی ومعصومت خدایا از تو می خواهم مادر وپسر را حفظکن تا خاطرات بیاد ماندنیشان همیشه مستدام باشددرکنار پدرشان
مامان احسان
1 دی 93 14:30
ماشالله خیلی با مزه شده مخصوصا دومین عکسش...خوشکل خاله