اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

پسرم غلت میزنه!!!!!!!

1392/5/23 10:57
نویسنده : نرگس
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!

چهارشنبه 23 مرداد 92

شازده پسرمون برای اولین بار بدون کمک ما غلت زد و رو به سینه خوابید.فقط یکی از دستاش زیرش می مونه که نمی تونه درش بیاره!!!

 

تشویقهوراتشویقهوراتشویقهوراتشویقهوراتشویقهورا

 

1

2

3

4

5

5

6

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پسرخاله
25 مرداد 92 2:07
ایول به اهورا.. اهورا جان عمو مواظب خودت باشیا ایشالا یه روزی خودت بزرگ شیو به این کامنتم جواب بدی...


مرسی عمو جون!!!!!!!!!!
فعلا" مامان جواب میده.ولی قول میدم بزرگ که شدم خودم محبتاتو جبران کنم.
بهار
25 مرداد 92 12:07
جاااانم ، پس چرا ازش عکس نگرفتین.


آخه یهویی شدودوربین جلو دست نبود.ما هم چنان ذوق زده شده بودیم که دیگه عکس یادمون رفت.ولی عکس غلت زدنای بعدی شو می ذارم.
مائده(ني ني بوس)
25 مرداد 92 17:10
نرگس
پاسخ
مامان تنها
26 مرداد 92 7:49
سلام نی نی قشنگم
مرسی که پیشم اومدی
به افتخار اهورا جوووووووووونی



اهورا جووون لینکت کردم با اجازه


سلام خاله جون؛باعث افتخاره...منم شما رو لینک می کنم.
بهار
26 مرداد 92 12:03




خاله جون مهربون خودمه!بووووووووووووووووووووووووس
مامان زری
26 مرداد 92 13:07
ما هم دست جیغ هورا کشیدیم سلام مرسی که به ما سر زدین منم لینکتون میکنم تا با هم دوست بشیم


باعث افتخاره ...