اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

لالایی

1392/7/4 18:04
نویسنده : نرگس
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

لالا پسرم

 

کودک دلبندم

آسوده بخواب

که فرشتگان را گفته ام

از گهواره ات دور شوند

تا ترنم لطیف شان ترا بیدار نکند...

و پروانه های باغ را سپرده ام

تا هنگامی که تو در خوابی

از این گل به آن گل پر نکشند

زیرا تو آنقدر لطیفی

که صدای پرهایشان را خواهی شنید...

من

ترانه های آرام لالایی را

آهسته برایت زمزمه خواهم کرد

و شیره ی جانم را

قطره قطره در کامت خواهم ریخت

و بیدار خواهم ماند

تا تو به خواب ناز فرو روی!!

و عطر نفس های کوتاهت

چشمم را گرم کند...

آنگاه هوشیارانه کنارت خواهم آرمید

و نفس های کوتاه تو را

در تمام طول شب خواهم شنید...


سه شنبه 2 مهر 92

اهورای من برای اولین بار اینجوری خوابید :زبان

 

مدل خواب

 

و بعد از اونم هر وقت می خوابه چند دقیقه بعد اینطوری میشه!!!!!!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

فریبا
4 مهر 92 18:58
مثل فرشته ها خوابیدی فسقلی!






ممنون عمه جونی!!!!!!!!!!!1
مامانی
4 مهر 92 19:42
کاش همه ی مامان هامثل مامان اهورا خوش ذوق و هنرمندهمه ی عروس مثل عروس خودم نرگس جون باشند!

ببخشید ویرگول نداشتم بجاش گذاشتم!


شما خودت گلی مادرجون.
و کاش همه ی عروس ها هم مثل من خوش شانس باشن و مادرشوهر خوبی مثل شما داشته باشن!!!!!!!


مامانی
4 مهر 92 19:45
از همه ی خوشگل ها تو خوشگل تری!




عمه فریبا
4 مهر 92 19:49
همون عمه است ها با کسی دیگه ای اشتب نگیرین!قربونش برم!


نه عمه جون...
مامان امین
4 مهر 92 21:34
خوشگلم خیلی ناز خوابیدی.شعرت هم خیلی آرامش بخش بود مامانی......


ممنون عزیز دلم.
مریم
4 مهر 92 21:52
مبارک باشه خونه تکونی کردین


آره دیگه!!!چطوره؟؟!!!!
مامان اهورا
4 مهر 92 22:41
جیگررررررررم عاااااااااااشقتم خوردنی من


برا اهورا داداشی و خاله جونم.
مادر فاطمه
5 مهر 92 1:24
عزیز چقد تو نازی خوشگلم خوابای خوب ببینی


مرسی خاله جونم.
بهار
5 مهر 92 4:50
وایییییییییییییییییییییی چقد اهوراااااا



نرگس جونم عکسارو دیدم عزیزم،


پیشاپیش دست گلت درد نکنه!!!!!!!!
مامان كياراد
5 مهر 92 6:40
خوب بخوابي فرشته كوچولو...خوابهاي رنگي ببيني .....


ممنون خاله جون.
الهام مامان محیا
5 مهر 92 15:48
اه!!!محیای منم این مدلی میخوابه .مثل یه پیشی ناز
عکسشو گذاشتم
راستی داشتم نظرات رو میخوندم : به نظر مامانی حسودیم شد
خوش به حالت با این مادر شوهر مهربون قدرشو بدون
همه همچین مامانی ندارن...
متاسفانه!!!


بله...معلومه که قدرشو می دونم.
و الهام جون این و یادت نره که خوبی دو طرفه هست!!!
هر چقدر که طرف مقابل خوب باشه ما می تونیم با بدی اون و از خودمون دورش کنیم و با مهربونی و خوبی هم می تونیم تمام اطرافیان و با خودمون خوب کنیم...
از محبت خارها گل می شود
وز محبت سرکه ها مل می شود!!!
الهام مامان محیا
5 مهر 92 15:49
راستی قالب جدید مبارک خیلی قشنگه


ممنون خاله الهام جونم.
مامان نسرین
5 مهر 92 17:03
در خواب دیدم فوجی از فرشته ها به زمین امدن و در گوش هم نجوا میکنند ارام بگیرید فرشته ی زمینی در خواب است دقت کردم جوجوی ناناز خودمو دیدم.قربونت برم


الهی من قربونت برم که اینقدر قشنگ و با احساس می نویسی.
خاله جونی راضی
5 مهر 92 17:06
خاله جان توام که مثل مامان جون نسرین خوابیدی الهی دورت بگردم وروجک


خدا نکنه خاله خوشگلم!!!!!!!!!!
آره دیگه...خانواده ی بابا می گن من شبیه مامان نسرینم...خب بذار مثل مامان جونم بخوابم دیگه!!!!!!!!!
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:00
عکسای آتلیه خانگیتون معرکه بود!
این شعرو توی آلبوم منم نوشته!
دلم گرفت وقتی خوندمش!
ای جونم که مث فرشته ها خوابیده


آخی...چرا دلت گرفت عزیزم؟؟!!!!!!!
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:01
رمزو خصوصی براتون گذاشتم


ممنون گلم...
عالی بود!!!!!!1
بهار
5 مهر 92 20:10
نرگس جون قالب وبلاگتو برات میل کردم.


ممنون بهار زیبا!!!!!!!!!!
قالب عالی شده.

از طرف من و اهورا
زهره
5 مهر 92 20:14
وااااااااااااااااااااي چه عكساي نازي...چه مامان خوش ذوقي...خيلي نازن اتليه خونگي شما و پسري تون...خيلي خيلي...
ماشالله به گل پسري خدا نگهدارت باشه اهورا كوچولو


مرسی از این همه محبت و لطف شما.
گلاب(مامان حسنا سادات)
6 مهر 92 0:42
انشالله خوابهای خوب ببینی همیشه پسرم


ممنون خاله گلاب
بهار
6 مهر 92 1:05
نرگس جونم پس کجایی..


معذرت...الآن دیدم...کارت معرکه است!!!!!!!!
مامان سها
6 مهر 92 5:54
بوس واسه این پسر ناز و خوشگلم..خوب بخوابی نازم


مامان کوروش
6 مهر 92 7:58
سلام مامان مهربون اهورا
مواظب این گل پسر باشید خیلی خوردنی شده


چشم...حتما".
مامان نرگس
6 مهر 92 9:50
وای عزیزم چه ناز خوابیدی
قربونت برم

مامانتم ناز برات مینویسه هاااااااااا


خدا نکنه خاله جونم...ممنون از محبتت.
مامان بردیا شیطون
6 مهر 92 10:40
ای جووووووووووووووووووونم
چه ناز خوابیده....درست مثل بردیای من....

قالب نو مبارک


ممنون دوست عزیزم...
مامان بردیا شیطون
6 مهر 92 13:06
قالبش خیلی قشنگه

مبارک باشه.
چه جور سفارش دادی و چقدر هزینه اش شد چه جور پرداخت کردی ممنون میشم بگی..


میام وبلاگت میگم گلم!!!!!!!!
مامان روشا
6 مهر 92 13:52
ماشااله به این گل پسر که روز به روز نازتر میشه


ممنون عزیزم.
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
6 مهر 92 15:01
فدات گلم
اینروزااینقد سرم شلوغ سایت جدیده که یادم رفت
ایشاا.. کد لوگوی سایت رو موقع راه اندازی میدم خدمتتون.

مرررررررررررررسی بیادمی


قربونت برم...
بابا محمد
6 مهر 92 17:34
اهورای عزیزم
طریقه ی خوابیدنت هم مثل صورتت زیباست حتم دارم خواب بابا جونو داری میبینی


ههههههههههه قربونت برم الهی بابا...
Arezoo
6 مهر 92 18:40
سلام مامانش
خوبی؟؟؟
اهورا جونی خوبه؟؟

خیلی شیکیل خوابیده




قربونت برم آرزو جونم!!!!!!
مامان آرتین
6 مهر 92 19:11
چقدر ناز خوابیدی عزیزم،امیدوارم خوابهای رنگی ببینی


مامان آنيتا
6 مهر 92 21:06
اي جونم چقد اهورا جون ناز خابيده خوشجل خاله


مریم مامان عرفان
6 مهر 92 21:23
ممنون که ما رو میبینید بانوی دوست داشتنی


بهار مامانه برسام
6 مهر 92 21:41

گل نازم ممنون از محبتت
خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود
خدا میدونه همش لحظه شماری میکردم واسه برگشتن که بیام و با شمال مهربونا در ارتباط باشم
خدا کنه همیشه دوستی هامون برقرار باشه که من واقعا به این روابط انس گرفتم
بازم از محبتت ممنون
دوستتون دارم خیلی زیاد


قربونت برم...خدا رو شکر که به سلامت رفتین و برگشتین.
بهار مامانه برسام
6 مهر 92 21:42
قربون این ناز پسری بشم من
هزار ماشالله خیلی نانازیه
خدا حفظش کنه
چقدرم ناز لالا کرده
دور سرش بگردم


خدا نکنه.عزیز دلم واقعا" خوشحال میشم وقتی اسمت و کامنت تو می بینم.
مامان آیسا
6 مهر 92 22:53
ای جونم خوشمل خوابیدی خاله


بووووووووووووووووووس واسه خاله جون و آیسا کوچولو
مامان نرگس
7 مهر 92 6:50
ناااااازی چه با مزه خوابیده یاد اوایل کودکی نرگسم افتادم. خدا حفظش کنه


ممنون از حضور گرمت...
مامان شهراد
7 مهر 92 7:05



مهدیه ( مادر دختری)
7 مهر 92 8:42
نرگس جون سلام
یه سوالی داشتم، شما که این قالب وبلاگ رو برا وبلاگ اهورا جون ساختی باهاش مشکلی نداری؟ من دلم می خواد بدم قالب وبلاگ فاطمه ساداتی رو برلم درست کنن ولی میترسم بعدش کد هاش دچار اشکال بشه یا ویروسی بشن!


اون خانمی که این قالب و برای من ساخت گفتش که هر وقت قالب دچار مشکلی بشه خودش به صورت آنلاین برطرفش می کنه!
مهدیه ( مادر دختری)
7 مهر 92 8:44
راست این پست به یاد خدا باش فوق العادست!

مهدی طالبی
7 مهر 92 10:16
سلام
خدا انشالله حفظش کنه
خیلی نازه
التماس دعا


ممنون آقای طالبی...
زهرا مامان ارتا
7 مهر 92 10:29
اهورا جان چه خواب نازی کرده وتوی پستای قبلی معلومه که اهورا جان عین مادرشه امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید بی صبرانه منتظرتونیمتقدیم به اهورا جون


چشم...حتما".
مامان بردیا شیطون
7 مهر 92 11:04
رفتم که نبینی پریشان شدنم را
غمناک ترین لحظه ویران شدنم را
***
درخویش فرورفتم ودرخویش شکستم
تا دوست نبیندغم تنها شدنم را

******************************
چه ناز خوابیده جیگر...


ممنون از شعر قشنگت...
سانی مامی شادیسا
7 مهر 92 11:36
عزیزمممم خوب بخوابی گل پسر ناز.
نرگس جون از این به بعد دیگه بزرگ شده ، آقا شده این شکلی میخوابه


آره دیگه خاله جونش!!!!!!
مامان صدف
7 مهر 92 12:06
جیگرتو با این مدل خوابیدنت


fariba
7 مهر 92 12:06
ای جانم
خانومی تو که دلمو آب کردی با این عکسای نی نی خوشملت
منم نی نی میخوام


انشالله که زودتر خبر نی نی دار شدنت و بدی بهمون...
مامان آيسو وآيسا
7 مهر 92 13:00
واي مثل فرشته ها خوابيدي عزيز دلم


مرجان مامان آران
7 مهر 92 13:17
اخییییی چه ناز خوابیدهههه


مامی رایان خان والا :)
7 مهر 92 13:20
سلام عزیزم خوشحال میشم از آشناییتون. لینکتون کردم .ممنونم


ما هم لینکتون کردیم...
بابابزرگ ارسطو
7 مهر 92 15:53
اهرا جون خوابيدن جديدت مبارك


مرسی بابابزرگ جون...
مامانی باذوق
7 مهر 92 16:42
الهی نازرزززززززززززززززززی چه زیبا خوابیده..شدی دیگه خاله نمی تونه جلوشو بگیره این بووووووس ها تقدیم به اهورا عزیزعزیزم برو خصوصی


خاله مهری (ریحانه و حنانه)
7 مهر 92 17:31
جانم مثل فرشته ها لالا کرده


مامان مانی جون
7 مهر 92 17:44
ای جونم مدل خوابیدنت
ناناسم
مامانش ببوسش جای من


مرسی خاله جونم...بوووووووووووووووس از صورت ماه شما و مانی جون.
میرزا کوچک خان
7 مهر 92 18:54
چه فرشته کوچولوی نازی... ماشاالله...

خاله جون خصوصیتم چک کن!


ممنون...
چشم حتما" عزیزم.
زهره
8 مهر 92 1:08
ممنون عزيزم سر ميزني ولي من مثل شما مامان قعالي نيستم ماشالله به اين همه پستتتتتتت...خخخخ
ببوس پسري رو روي ماهشووووو


جرا عزیزم؟؟!!!به هر حال من که خیلی خوشحال می شم روی گل پسر شما رو می بینم.
مامان یزدان
8 مهر 92 7:20
قالب وبلاگ جدید مبارک عزیزم.


ممنون از محبت و لطف شما...
مامان یزدان
8 مهر 92 7:21
چه خواب های زیبایی


مامان آوش
8 مهر 92 10:02
قالب جدیدتون مبارک باشه ، به سلامتی نانازی من چه ناز خوابیده . همیشه سلامت باشی گل پسری


ممنونم عزیزم از توجه تون
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 17:08
خانمی ببخش بهتون تبریک نگفتم
مبارک باشه
قالب وبتون با عکسای عسل پسرمون فوق العاده زیبا شده
خدایی ناز گلمون هزار ماشالله هزارماشالله انقدر ناناس و عسله که این قالب به خاطر همین عکسای پسملمون قشنگ شده البته دست طراحشم درد نکنه که عکسها رو خوب انتخاب کرده و دست شما هم درد نکنه این عکسا رو از پسر خوشگلمون گرفتی
بازم تبریک میگم امیدوارم همیشه زیر سایه ی مامان مهربونی مثل شما و همسر محترمتون اهورا جان خوش و خوشبخت باشه و بهترین ها مال اهورا جان باشه

فدای مهربونیات بهاره جان...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مهر 92 19:54
ucdcl o,hfihd o,f ffdkd


؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 22:56
فدات شم مهربونم
درست متوجه شدید مامانی باهوش و مهربون
ممنون عزیز دلم از اینهمه محبت و لطفت به خدا شرمندم کردی
وای.....نمیدونی چقدر خوشحالم کردی......خدا حفظت کنه مهربونم
انشاالله خدا به وسعت دل پاک و مهربونت بهت خیر و برکت و هر آنچه میخواهی بده
منم قلبا شما رو و ناز پسملی عسلتون رو دوست دارم و خیلی خیلی باعث افتخار منه که شما هم به من اینهمه لطف و محبت داری
عزیز دلم به خدا نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم
کاملا غافلگیر و ذوق زده شدم
قربون محبتت

قربونت برم بهاره جون...واقعا" با این همه محبتت آدم و شرمنده می کنی...خیلی مهربونی...این و جدی می گم...با اینکه همدیگرو نمی بینیم ولی حسم میگه که آخر مهر و محبتی...
به حس ششم اعتقاد داری؟؟؟!!!با همون حس میگم که خیلی خوبی...و من خیلی دوست دارم.
بوووووووووووووووووس از صورت ماهت
تولدت مبارک.
مامان نسرین و بابا محمد
8 مهر 92 23:26
دختر گلم ازاینکه ازپسرم اهورا مواظبت وعکسهای زیبامیگیری ازتو سپاگزاریم برای تو و پسمل خوشملت سلامتی
ارزومندیم




وااااااااااااااای...من با این همه عشق و محبت شما چی کار کنم آخه؟؟؟!!!می بویمتون و آرزو می کنم سایه ی پر مهر تون از سر ما کم نشه...
مامان مهرسام
9 مهر 92 1:29

ای جوووون کاش دستم بهت می رسید یکم فیشارت میدادم


مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 10:34
ای جونم
مامانی بیا پیشمون آپیم



چشم...همین الآن میام.
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 10:43
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان
مهــــر بیفـــــزا ای نگــار مــاه چهـــــر مهـــربان
10 مهرماه جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد


ممنون از لطف شما!!!!!!!!!
مامان بردیا
9 مهر 92 14:36
یه جایی خوندم: تنها چیزی که ارزش دزدیدن داره بوسه از صورت بچه ایه که خوابه... ببوس روی ماهشو


خیلی قشنگ بود!!!!!!!
الهام مامان محیا
10 مهر 92 18:52
آره جوابی که نوشتی اعتقاد کامل بهش دارم ولی وقتی کسی از همون اول دلت رو هزار بار شکسته باشه دیگه دلت نمیاد بهش خوبی کنی. آدم به آدم محبت میکنه نه ...
بگذریم. فهمیدی که کی رو میگم. خودشه!اگه ببخوای به درد دلم گوش کنی و کمک بگو بیام خصوصی!!


حتما"عزیزم...
ساناز مامان یاسمین فاطمه
12 مهر 92 10:48
وای چقدر خوشگل خوابیده این پسر بلا


ولی فکر نمی کنم خوشگل تر از اون عکس یاسی خوابیده باشه!!!!
موافقی؟؟؟!!!
من می میرم واسه اون عکس اولی!!!
معصومه
12 مهر 92 11:15
عزیزم چه عالیه...این خوابش شیرینه بخدا هزار ماشالله
من با آدرس اون یکی وبم هم براتون پیام گذاشتم وب آشپزیم
افتخار بدید منتظرتونم


عزیز دلم آدرس نذاشتی که!!!!
من کلی هم افتخار می کنم که با خانم گلی مثل شما دوست بشم...ولی کاش آدرس تون بود!!!!
مامان کارن
12 مهر 92 12:06
ای جانم


سمیرا مامان اهورا
12 مهر 92 12:58
وااای خدا دستاشو نگاه کنفدای مدل دادنت بشم عین مردای گنده خوابیده عسیسمممممم


عاطفه
12 مهر 92 22:21
الهی فداش بشم با این مدل خوابیدنش. در هر حالتی دل و میبره راستی عکس های پست قبل معرکه اند هزار آفرین


ممنون عاطفه جون...چه عجب !!!!!!!!!از این ورا؟؟؟!!!
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:37
فرشته کوچولو آرام بخواب.....
نرگس
پاسخ