اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اولین مروارید اهورا!!!!!!

1392/7/14 1:05
نویسنده : نرگس
2,601 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یدونه ی مامان؛

چند وقتی می شد بد اخلاقی می کردی...خیلی کم می خوابیدی و بی حوصله بودی.منم که از بس بغلت کرده بودم خستگی از چشمام می بارید!!!!

پنجشنبه 11 مهر وقتی داشتم باهات بازی می کردم و شما از ته دل می خندیدی...یهو یه نقطه ی سفید کوچولو روی لثه ی پایینیت دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

پسرم داره دندون در میاره!!!!!!!!!!

 

 

مبارکت باشه اهورای من....پس به این خاطر بود که بداخلاقی می کردی فندق مامان!!!

باید کم کم تدارک جشن دندونی ببینم!!!از خود راضی

 

اولین مروارید اهورا

 

سلام سلام صد تا سلام             من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم                 صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا                  شدم جزو کباب خورا

 

اولین مروارید اهورا

اهورا داره یه دندون               قند می خوره از قندون

فرشته ای مهربون                آورد براش یه دندون

آش بخورید،نوش جون           آش دندون اهورا جون!!

 

اولین مروارید اهورا

 

اولین مروارید اهورا

 

اولین مروارید اهورا

 

اولین مروارید اهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

هدیه خداوند
13 مهر 92 16:41
وای مبارکت باشه عزیزم


ممنون...ببخشید من دوستای وبلاگی مو با اسم نی نی شون ثبت کردم...هر چی می گردم ادرس شما رو پیدا نمی کنم...میشه آدرس تون و بذارید یا با اسم نی نی کامنت بذارید؟؟؟!!!!ممنونم.
الهه مامان امیر محمد
13 مهر 92 17:09
مروارید کوچولوت مبارک باشه خاله. انشالله دندونای بعدی راحت بیرون بیاد و اذیت نشی.


ممنون خاله
راستی...تولد امیر محمد جونم مبارک.
مریم
13 مهر 92 17:29
ماشاءالله. هزار ماشاء الله. چقدر زود. مبارکتون باشه




ممنون...آره منم گفتم زوده ولی دکتر گفت بعضی از بچه ها از 3 ماهگی دندون درمیارن!!!


مامان آیسا
13 مهر 92 17:50
مبارکت باشه خاله جونی در اومدن مرواریدات


مرسی آزی مهربونم...
مرجان مامان آران و باران
13 مهر 92 18:44
مبارک باشه عزیزممم


ممنون خاله.
azam
13 مهر 92 19:23
مبارک باشه وای که چقدر اهورا جون شبیه مهدیار منه


وای...میشه لطفا" آدرس تون و بذارید؟؟؟!!!منم دلم می خواد مهدیار و ببینم.
بهار
13 مهر 92 20:28
الهـــــــــــــــــــی، مبارک باشه خوشگلم.
ایشالا که دندوناش راحت در بیان و اذیتش نکنن.



ممنون بهار خوشگلم...
من به یه نتیجه ای رسیدم آغا!!!!
اصن هر کی اسمش بهاره هم همربونه هم خوشگل!!!!!!
مادر فاطمه
13 مهر 92 21:26
مبارک باشه قربون دندونت بشم من عسل خوشگل


وای خدا نکنه خاله جونم.
فاطمه(مامان متین)
13 مهر 92 22:08
اهورا جون مبارکه


ممنون مامان آقای دکتر!!!!!!!!
مامان امیررضا
13 مهر 92 22:38
مبارکهمبارکه
دندون در اوردن گل پسری مبارکه
وااااااااااااااااااااااای که دیگه کباب خور شدی عزیز خاله........ولی چقده زود.......خدا کنه برای در آوردن بقیه دندونات اینقده اذیت نشی پسر ناز



ممنون خاله برای آرزوی قشنگت.
بابا محمد
13 مهر 92 23:14



ابری که بارون داره اهورا دندون داره

دندون ناز و تازه اهورا بهش می نازه

میگه مامان قشنگن دندونای تمیزم مامان میگه قشنگن پسرک عزیزم


نرگس بابا جون داره...اهورا دوسش داره
بابا محمد خوشگل...همش میره توی دل
اهورا میگه مامان جون...بابا رو ببوس فراوون!!!
مامان میگه رو چشمم...می بوسمش ...
دیگه هیچ قافیه ای نیافتم
خودتون یکی پیدا کنید دیگه
عجب امشب طبع شعری پیدا کردم ها!!!!!!
مامان نسرین
13 مهر 92 23:21
اهورا داره یه دندون میخوره خیارو موزو انگور

فرشته ی مهربون براش آورده دندون*
مبارکه مبارکه اون دندون


اهورا داره یه مامان جون...دوسش داره فراوون...خدای خوب و مهربون...مامان جون و نگه دار برامون...
شاعر:خودم
سعیده ، مامان هومان
13 مهر 92 23:49
مبارکه باشه عزیز دل وچه شعرای زیبایی مامان و بابا برای این انگبین سرودن من که خیلی لذت بردم


قربونت برم من سعیده جونم.
مامان لي لي
14 مهر 92 0:17
وقتي لثه ميخواره
ميخواد دندون در آره
أهورا كوچولو ميدونه
اون حالا داره يه دندون

مبارك باشه نازنين پسر ماماني😘


ممنون خاله جون.شعرتون هم عالی بود.
مامان ریحان
14 مهر 92 1:15
سلام
مبارک باشه


ممنون عزیز دلم.
مامان لي لي
14 مهر 92 1:26
بله عزيزم از سمت پدر
مادربزرگ پدري ام ترك روسيه هستن
الاهي فداش بشم من
ميام تو وب آت جواب ميدم كه يك سري هم بت زده باشم مامان مهربون
خيلي دوست دارم عكساي دخترم و بزارم اما به يك سري دلايل نميشه
شايدم بزارم و رمز دارم كنم و رمزش و به يك سري از دوستاي خوبم مثل شما بدم


آره...حتما" بذار.خیلی دوست دارم ببینمش.
مامان لي لي
14 مهر 92 1:33
الاهي خسته نباشي ماماني مهربون
ميخواي براش جشن بگيري؟
ايشالله به سلامتي بقيه دندون هاشم در مياد
و اذيت نشه گل پسرت
من از مادرايي كه براي فرزنداشون ارزش قائلن خوشم مياد
اين مادرا پرستيدني اند مثل شما مادر گل


وای مرسی از این همه لطف...
شما خیلی محبت داری و فکر نمی کنم من به پای مهر مادری شما برسم...
مامان لي لي
14 مهر 92 2:06
وب ام و كامل بخوني بيشتر با زندگيم آشنا ميشي خواهر خوبم


حتما" می خونم عزیزم.
مامان لي لي
14 مهر 92 2:24
بله چرا كه نه
رمز كدوم و ميخواي عزيزم؟


همه رو!!!!!!!!!
مامان لي لي
14 مهر 92 2:44
حواست به فاصله داشتن و نداشتن باشه خواهر گل ام


من اول رمز و کپی پیست کردم باز نشد...
بعد رمز و زدم اومدش.
مامان لي لي
14 مهر 92 2:50
چرا كه نه حتما خواهر خوبم
اسم مطالب و با رمز برات فرستادم گلم
بين بعضي ها بايد فاصله بزاري بين بعضي هاشونم نه


آره متوجه شدم...
مامان لي لي
14 مهر 92 2:52
تونستي باز كني ماماني


آره عزیز دلم.
مامان لي لي
14 مهر 92 3:06
ميبوسمت ماماني گل


بووووووووووووووووووووووس برای دوست مهربونم.
راضیه
14 مهر 92 3:15

I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you


قشنگ بود...آدرس کو پس؟؟؟!!!
مامان لي لي
14 مهر 92 3:38
در اين زمانه كه شرط حيات ... نيرنگ است
دلم براي رفيق با وجودي مثل تو ...تنگ است


ممنون از شعر قشنگت لی لی جون.ببوس آوا رو.
مامان کارن
14 مهر 92 7:57
مبارکه کوچولوی شیطون


ممنون از لطف شما خاله جونم.
مامانی امیر صادق
14 مهر 92 8:45
واااااااااااااای عزیزم
کباب خووووووووووووووور شدنت مباررررررررک کوچولوی من



ممنون خاله جون...دندونای امیرصادق جونم مبارک.
مامان گلشيد
14 مهر 92 8:48
مبارك باشه خوشمل خاله دندون كوچولوت مبارك باشه

دخمل من كه بدنيا اومد دو تا دندون كوچولو داشت كه همه تعجب كرده بودن خيلي خوشمل بودن هنوزم دارتشون


آره...تو یه مقاله می خوندم که بچه ها در شکم مادر دندوناشون تشکیل میشه و به طور متوسط 6 تا 7 ماهگی از زیر لثه خارج میشه!!!
ولی خیلی از بچه ها از 3 ماهگی دندون درمیارن و بعضی هم بدو تولد دندون دارن!!!!!
هدیه خداوند
14 مهر 92 10:10
عزیزم من مامان علیرضام
گفته بودم پسرکت از علیرضام پنج روز کوچیکتره


واااااااااااااای!!!!!معذرت می خوام...
زهرا مامان ارتا
14 مهر 92 10:40
در اومدن اولین مرواریدت مبارک عزیزم دیگه کم کم میتونی کلی غذاهای خوشمزه بخوری راستی خاله جون عکس اش دندونی هم تو وبلاگ بذار تا ما هم بی نصیب نمونیم لطفا خصوصی


قربونت برم عزیز دلم...
خاله هدی مامان پارسا
14 مهر 92 10:56
مبارک مبارک دندونیات مبارک


مرسی خاله جونم...آدرس نذاشتین چرا!!!!!!!!!!
آزاده مامان کوروش
14 مهر 92 10:57
دندون نی نی مبارک باشه
دندون که در میارن خیلی بامزه می شن.
البته اهورا جان با مزه تر می شه


ممنون از لطف و محبت شما آزاده جون...
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:15
مباركه عزيزدلم پسرك خوشگگگگگگگگگگگگگللللللللل وناززززززز


قربونت برم عزیز دلم...
مامان اهورا(شهرزاد)
14 مهر 92 12:39
عززززززززززززيز دلم مباركت باشه جيگر خاله. نرگس جونم بهش انگور نديا ي وقت. زير دوسال نبايد انگور بخورن


نه گلم!!!!!!!!!!!!!!
اهورا هیچی به جز شیر مادر نمی خوره...حتی آب!!!!
ولی دکتر گفته 5 ماه که تموم شد فرنی بدیم بهش...
مامان روشا
14 مهر 92 12:51
وااااااااااااای عزیزم فداش بشم گل پسر رو
مبارکه نرگس جووون


مرسی عزیز دلم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 مهر 92 14:10
مبارک باشه دندونت عزیزم.مامانی شما هم با افتخار لینک شدید.


ممنون خاله جون.
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 مهر 92 14:18
با پست تولد امیرحسین آپ هستیم.


اومدم گلم...
مامان نرگس
14 مهر 92 14:19
وای عزیز دلم مبارکه اولین مروارید قشنگت

انشاله که بقیه دندوناتم زود زود در میاد و حسابی کباب بخوری


بی صبرانه منتظر اون لحظه ام!!!!!!
ی دوست
14 مهر 92 14:24
ای جانم چه نازه اهورا جون

بدترین دوران بزرگ کردن بچه ها برای پدر و مادر ها دوران در اوردن دندون بچه ها هستش


خیلی سخته...طفلکی خیلی بی حوصله ست!!!!!!!!!!
ی دوست
14 مهر 92 14:25
راستی با افتخار وبلاگ اهورا جون رو به نام اهورا کوچولوی من لینک کردم


و ما هم با احترام فراوان شما رو به نام(مخاطب خاص) لینک کردیم.
مامان مهرسام
14 مهر 92 15:29
مبارک باشه ناز گلکم ...چقدر شما زرنگ و با هوشی که به این زودی دندون درآوردی ...خیلی کار سختی رو انجام دادی خاله جووووووون آفرین که اومدی جزو کباب خورا مباررررررررک باشه


وااااااااااااااااااای!!!!!!مرسی خاله جونم...خیلی دوستون دارم!!!
زهرا
14 مهر 92 16:10
مبارک باشه عزیزمممممم.


ممنون عزیز دلم...انشالله یه روزی این پست و برای نی نی شما تبریک بگیم.
مامان
14 مهر 92 16:44
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ دندونت مبارک پسر ناز!!!!!!!!
بهار
14 مهر 92 17:23
ای واااااای من.
حواسم نبود تایید نداره
نرگس...
رمزشو خصوصی میفرستم.


نگران نباش...حذفش کردم
معصومه
14 مهر 92 17:46
مبارک باشه عزیزم...ماشاالله چه گل پسر خوشگلی هم دارین..هزار ماشاالله..
باشه دوست شیم..لینکتون میکنم عزیزم..


قربونت برم من...دوست شیم!!!!!!!!!
بهار
14 مهر 92 17:57
خصوصـــــی.


مامان آرتین
14 مهر 92 18:13
ای جونم مبارک باشه عزیزم


قربونت برم سعیده جونم...
عاطفه
14 مهر 92 18:16
نرگس جونم اولا شرمنده که انقدر دیر به دیر میام به خدا قول میدم در اولین فرصت همه رو جبران کنم ، بعدش من عاشق این پسرخوشگلتم ، بعد از اون هم امیرپارسا هم تو 4 ماهگی دندون درآورد بعد از اون دو تا هم چه انگوری داره میخوره این نیم وجبی هم ماشالله به خودش هم ماشالله به انگوره ، بعد اونا چه طبع شعری دارید شما و بابا محمد و مامان نسرین ! ایول ایویل ! ایول !



میبینی خواهر!!!نصفه شبی چنان طبع شعری پیدا کرده بودم که بیا و ببین!!!
اهورا انگور نمی خوره که!!!فقط یه لحظه دستش گرفته ببینه چوبش چه مزه ایه!!!!
دوباره اومدم وبلاگت...نگا کردم ببینم اسم ما هست یا نه!!!
دیدم آره،هست...
خاله ژاله
14 مهر 92 18:20



عمه فریبا
14 مهر 92 20:58
مبارک باشه عمه جون فردا پس فردا با دندون های ریز خوشگلت منو گاز می‌گیری منهم تو رو گاز میگیرم


مرسی عمه جون!!!
بازم حرف گاز شد؟؟!!!
من که گاز نمی گیرم...پس شما هم دیگه این حرف و نزن...نمی دونی مگه مامان اینجوری میشه:
مبینا
14 مهر 92 21:07
اهورا جونی مبارک باشه جیگرم


ای جووووووووووووووووووووووونم مبینا!!!!!!
مرسی عزیزم.
مامان اهورا
14 مهر 92 22:35
آخه دیدم انگور دستشه گفتم نکنه ....


نه دیگه!!!!!!
از دست من با این عکس گرفتنم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:16
مبارک باشه کوچولوی نازنینم ماشاله چقدزود ،


آره...پسرم پایان 5 ماهگی دندون درآورده!!!!!
مرسی گلم از محبتت.
مامان آنيتا
15 مهر 92 14:57
سلام عزيزم در آوردن مرواريد زيباتو بهت تبريك ميگم انشاالله بقيشونم به آسوني در بياري[hr

ممنون گلم.


ممنون از محبتت دوست جونم.
مامان بردیا شیطون
15 مهر 92 15:58
قربونت برم مبارکه................
توی این عکسا خیلی خیلی ناز افتاده
ماشالا ارومه.....
بردیا اگه انگور بدی دستش همون لحظه اول همه رو میزاره دهن

آخی...جونم!!!
آره تو عکساش کاملا" مشخصه...براش اسپند دود کن.
مامان كياراد
15 مهر 92 16:12
در اومدن دندونهاي كوچولوت مبارك ...ديگه داري بزرگ ميشي ...گل پسر....


آره خاله جون...ممنون.
سانی مامی شادیسا
16 مهر 92 8:45
اولین مرواریدت مبارککککککککککک
آش دندونی یادت نره مامان مهربون


چشم عزیز دلم...حتما".قراره براش جشن بگیرم گلم.
مرضيه (مامان محمدمهدي)
16 مهر 92 12:23
آقا خوشگله مرواريدت مبارك


ممنون خاله جونم.
مامان بردیا
18 مهر 92 13:43
مبارکت باشه عزیزم


ممنون از لطف شما!!!!!!!!
مامان بردیا
3 آبان 92 15:08
قربونت برم عسلمنمیشه به وبلاگ بردیا بیامو بهت سر نزنم وروجک


الهی که من قربونت برم دوست جونی خودم...
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:34
اولین دندونت مبارک.
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما