اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شب یلدای 1394

1394/10/1 18:55
نویسنده : نرگس
934 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا

 

چه سخاوتمند است پاییز

که شکوه بلندترین شبش را

عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد

پسرک بهاری من...

میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی

روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ !

 پسرم...

 

” یلدا ”

 

چه ذوقی دارم

که حتی یک دقیقه بیشتر

با منی !

 

سفره شب یلدای امسال خونه مادرجون اهورا...

 

شب یلدا

 

اینم یلدونه اهورا...به انتخاب خودش.هر چی ما اصرار کردیم که یه چیز دیگه بخره قبول نکرد و به خاطر اسبش این اسباب بازی دخترونه رو برداشت!!!!!

 

شب یلدا

 

و اینم شازده پسر من شب یلدای امسال!!!!!!!

 

شب یلدا

 

شب یلدا

 

شب یلدا

 

شب یلدا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نسرین
19 دی 94 22:48
یلدا مبارک عمرت به درازای یلدا ان شاالله یلداهای زیادی رو کنار پدر ومادرت بگذرانی گل پسرم