اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولد مامان جون

1392/6/6 2:33
نویسنده : نرگس
882 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نسرین

چه لطیف است حس آغازی دوباره...

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن....

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد تو...

روز تو...

روزی که تو آغاز شدی...

مادر عزیزتر از جانم

♥دوم شهریور روز قشنگ تولدت مبارک♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

nicel
1 شهریور 92 20:42
aziizamm tavalodet mobarakkk sharmande inghad dir be dir miam pesare nazetoo beboos hezar taa


سلام نایسل جان...وای چقدر خوشحالم کردی سر زدی!!!عزیزم تولد مامان بزرگ اهوراست نه من!!!به هر حال ممنون .بازم بیا.من لینکت کردم آ....
عاطفه مامان امیرپارسا
1 شهریور 92 20:57
سلام دوست جدید و عزیزم . تولد مامان جون مبارک


سلام.خوش اومدین.ما شما رو لینک کردیم!!!
هورااااااااااااااااااااااا
مامان زری
1 شهریور 92 23:36
منم رمز میخوام


جونم،عزیزمیییییییییییییی...رمز و برات گذاشتم.برو ببین!
مامان یزدان
2 شهریور 92 10:01
سلام گلم.ممنون که به وب یزدان سر زدی.منم لینکت کردم.


ما هم با افتخار یزدان جون و لینک کردیم.جونمی جون!!!!
مامان بهاره مامان امیرمحمد
2 شهریور 92 11:17
وا مامان خانوم به ما رمز نمیدید پس من هم قهرم


الهی...گریه نکن خاله!!!منم گریه می کنم هااااااااااااا...
مامان تنها
2 شهریور 92 11:51
سلام مامان اهورا جووووونم
فردا باید بریم کلینیک ناباروری
حالم خوب نیست .
میترسم بابایی دوباره پشیمون بشه
من تحملشو ندارم ....

نگران نباش.توکل به خدا کن.مطمئنم درست می شه عزیزم.

مامانه پارسا
2 شهریور 92 14:13
مامانی منم رمز........
نرگس
پاسخ
چشم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
2 شهریور 92 15:59
وای تولد مامان جون مبارک خدا نگهداره این بزرگترها را همیشه سلامت باشند و سایشون بالای سرمون باشه از طرف من و امیرمحمد یک بوس آبدار از مامان جون اهورا


انشاالله.واقعا" پدر و مادر نعمتی هستن که امیدوارم خدا هیچ کس و از این نعمت محروم نکنه!!!ممنون عزیزم.
مامانه پارسا
2 شهریور 92 19:08
مامانی خصوصیییییی


قشنگ بود.همیشه به تفریح...
مامان یزدان
3 شهریور 92 13:45
منم رمز می خوام عزیزم.
نرگس
پاسخ
چشم الآن میام می دم...
مامان بنيتا
4 شهریور 92 0:27
تولد مامان جون مبارك باشه عزيزم
اگه ممكنه لطفا رمز


ممنون،

رمز و تو آخرین پست وبلاگ بنیتا گذاشتم...
مامان تنها
4 شهریور 92 11:42



سلام مامانی.رفتی کلینیک؟؟!!!!!چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
یگانه
4 شهریور 92 14:21
منم همینطور راستی رمز اهورا رو هم ببوس


ممنون عزیزم...بله حتما".خصوصی تونو چک کنید خانمی
مامان بردیا شیطون
4 شهریور 92 15:17
مامان جون اگه صلاح میدونید به ما هم رمز بده
دلمون میخواد ببینیم دیگه


بله حتما" مامانی.به شما رمز ندم به کی بدم!!!!!!!!!!
میرزا کوچک خان
4 شهریور 92 22:04
منم رمز!!!!!


به روی چشم...
مامان یزدان
5 شهریور 92 7:10
مرسی عزیزم بابت رمز.
خدا حفظش کنه.باید قدر پدر و مادر رو خیلی خوب بدونیم.
تولدشون هم مبارک.


بله واقعا" همین طوره...ممنون عزیز دلم.
مامان بردیا شیطون
6 شهریور 92 12:19
قالب نو مبارک

رمز ندادی ها................؟؟؟؟؟


چرا عزیزم...خصوصی تو چک کن
نگاری
13 شهریور 92 0:13
منم رمز


خصوصی
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:54
سلام خاله اگه میشه به من رمزو بدید


خصوصی تو نو چک کنید.
مامان مهسا
21 شهریور 92 9:33
سلام ما مان اهورا تولد ما در جونت مبارک


ممنون عزیزم...
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 18:27
منم رمز میخوام.
نرگس
پاسخ
چشم عزیزم...میام خصوصی...