اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

غصه چرا؟؟؟!!!

1392/6/6 19:54
نویسنده : نرگس
925 بازدید
اشتراک گذاری

غصه چرا؟؟!!

 

ماه من غصه چرا؟؟!!

آسمان را بنگر،که هنوز ،بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست،گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد.

یا زمینی را که دلش از سردی شب های خزان،نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید...

و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت...

تا بگوید که هنوز پر از امنیت احساس خداست!!

 

ماه من غصه چرا؟؟!!

تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن؛

کار آنهایی نیست که خدا را دارند...

ماه من،غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید،

یا دل شیشه ای ات از لب پنجره ی عشق زمین خورد و شکست،

با نگاهت به خدا چتر شادی واکن...

و بگو با دل خود که خدا هست،خدا هست هنوز...!!!

او همانیست که در تارترین لحظه ی شب راه نورانی امید نشانم می داد!!

او همانیست که هر لحظه دلش می خواهد همه ی زندگی ام غرق شادی باشد...

 

ماه من...غصه اگر هست ،بگو تا باشد!!!

معنی خوشبختی ،بودن اندوه است!!!

این همه غصه و غم؛این همه شادی و شور...

چه بخواهیم و چه نه،میوه ی یک باغند...

همه را با هم و با عشق بچین...

ولی از یاد مبر...

پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند

که خدا هست

خدا هست

خدا هست هنوز...

 

امید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

nafise
6 شهریور 92 22:29
واااااااااای چقد ماهه ماشالا. ای جونم باورم نمیشه


راست میگی...می دونی چرا؟؟؟!!!!!!چون ما هنوز تو دوره ی دبیرستان سیر می کنیم و همدیگرو هنوز 15-16 ساله می بینیم.خخخخخخخخخخخخخخخ
نه دیگه نفی خانم .ما دیگه بزرگ شدیم.هههههههههههه
مامان ریحان
7 شهریور 92 0:42
سلام

خدا حفظش کنه

مرسی که که به ما سر زدید

شما هم به جمع دوستای خوبم پیوستید


هوراااااااااااااااااا.پس بیشتر می تونیم ریحان عسلی رو ببینیم
آزاده مامان کوروش
7 شهریور 92 1:24
سلام مامان مهربون اهورا
حالتون چطوره ؟
چند شب پیش عکس های نی نی تون رو به کیارش خواهر زاده ام نشون می د ادم خیلی خوشش اومده بود
ماشاءاله به این گل پسر


ممنون خاله جون.از طرف من کوروش و کیارش و بوس محکم کن.
مامان تنها
7 شهریور 92 8:34
سلام اهورا جووووونی



سلام خاله جون.چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان تنها
7 شهریور 92 8:35
مامانی بیا وبلاگم
یه خبر خوووووووووووووووووووووووووب


خوش خبر باشی... اومدم...
مامانه پارسا
7 شهریور 92 11:53
خاله همیشه بخندی ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


انشاالله دل همه ی نی نی ها شاد و لبشون خندون باشه
مامان بردیا شیطون
7 شهریور 92 15:06
عزیزم گریه ات رو نبینم

همیشه خندون باشی ایشالا قربونت برم


انشالله...
♥ نیم وجبی ♥
7 شهریور 92 21:55
چه پسر نااازی ماشالله خدا حفظش کنه
به وبلاگ نیم وجبی ما هم سربزن عزیزم


حتما"...
کسرا جونم خیلی نازه.خدا حفظش کنه!!!!!!1
بهار
9 شهریور 92 1:23
جاااااانم ، چه صورتشو منقبض کرده.
الهی قربون خنده هاش برم من.
ایشالا همیشه بخنده



انشالله همه ی بچه ها صورت شون خندان باشه...
مریم
10 شهریور 92 4:51
هزار ماشاءالله. چه گل پسری. خدا حفظش کنه براتون


ممنون.راستی ما لینکتون کردیم...
متین
11 شهریور 92 11:22
داداشی غمتو نبینم ! همیشه بخند میسی داداش


مرسی داداش متین جون.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 18:26
فدای لب خندونت.
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.