اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عکسای اهورا خان در اواخر مرداد...

1392/5/31 14:52
نویسنده : نرگس
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم هر دفعه که می بینمت ...تو زیباتر می شوی یا من عاشق تر!!!!!!!!

 

بازی با بابا

 

 

بازی با بابا

 

 

اهورای شیطون

 

 

ناناز مامان

 

 

لبخند زیبا

 

 

گردش

 

 

گردش

 

 

گردش

 

 

لالا

 

 

لالا

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

 

تو پایان هر جست جوی منی

 

تماشای تو عین آرامشه

 

تو زیباترین آرزوی منی....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بردیا شیطون
31 مرداد 92 12:51
خدا...................
اونجا نیستم وگرنه از پسرتون چیزی نمی موند
قربونش برم چه ماهه

ماشالا هر روز خوشکل تر میشه
مامانی اسپند یادت نره


شما لطف داری خاله جونم
بهار مامانه برسام
1 شهریور 92 13:23
انشاالله هزار و یک مرداد رو در زندگی زیبات ببینی ناز پسمل خوردنی
هزار ماشالله به این پسر ناز
خدا حفظش کنه
___________ دوست گلم ممنون از لطف و مهربونیت
گلم من شما رو با کمال میل و افتخار لینک کردم


ممنون عزیز دلم.خیلی لطف کردی.ما هم شما رو با نهایت افتخار لینک می کنیم...
مامان کوروش
1 شهریور 92 17:29
راستی وبلاگ شما در لیست پیوندهای وبلاگ کوروش قرار گرفت
تمایل داشتید خوشحال میشم وبلاگ نی نی مارو لینک کنید


بله...با کمال میل.بوووووووووووووس هزار تا واسه کوروش کوچولو با این اسم قشنگش
عاطفه مامان امیرپارسا
1 شهریور 92 20:58
چه خستگی ای درد میکنه ماشالله ! چقدرم خوشتیپه هزار ماشالله


مرسی خاله عاطی جون...
مامان زری
1 شهریور 92 23:35
عززززززززززززززززیزم ان شاالله هزاران مرداد را ببینی، خیلی جیگر شدی


مرسی خاله جون.تولدت مبارک باشه خاله!!!
بابابزرگ ارسطو
2 شهریور 92 16:11
بله ما هم اميدواريم هزار تا از مردادهاي سال را با خوشي و سلامتي و شادابي شاهد باشي اهورا جون


سلام بابا بزرگ!!!خوش اومدین.یه دنیا مارو خوشحال کردین واقعا"...
مامان آرتین
2 شهریور 92 17:40
وای خدا چه پسمل خوش تیپی اگه یه دخمل داشتم حتما میدادمش به تو تا دومادم بشی


باشه خاله.دیر نیست که...هر وقت دختر دار شدی یه ندا بده!!!خخخخخخخخخخ
الهام مامان یسنا
2 شهریور 92 18:49
عزیزم ماشالله چه نازه قربونش برم چقدر کلاه بهش میاد عکس هایی که تیپ زده بره گردش خیلی قشنگه. خدا حفظش کنه گل پسری رو.


ممنون خاله جون.یسنا تپلی رو ببوس.
مامان صدف
3 شهریور 92 13:54
چه خمیازه ای.

ای جاااااااااااااااااان

منم با اجازه شما رو لینک میکنم


باعث افتخاره...خیلی هم عالی!!!!!!!!!!!
مامان ابوالفضل
4 شهریور 92 15:18
سلام عزیزم.نی نی خوشگلی داری از ین که به وبلاگ من سر زدی ممنون.بازم سر بزن مواظب پسر گلت هم باش

ممنون گلم.حتما".
شما هم ابوالفضل جان و ببوس...
میرزا کوچک خان
4 شهریور 92 22:06
ماشاالله چه پسر نازی داری عزیزم....

راستی سلام... منم لینکتون کردم... خوشحالم از آشناییتون...

خصوصیتونم چک کنین!!!


منم خیلی خوشحالم از آشنایی با شما.سینا رو از طرف من ببوسین.
خاله متین
6 شهریور 92 12:02
سلام ماشالا خیلی اقا پسر نازی دارین من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکم کنید


معلومه که لینک میشین...اونم با افتخار تمام
صامی
10 شهریور 92 1:56
سلام بهترین شکلک ها یرای وبتو ن اگه خواستی بدو بیا دوست داشتی تبادل لینک کنیم منتظرم خبرم کن


بله...ما که شما رو لینک کردیم صامی جون.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 17:40
واقعا که آدم دلش میخواد بخوردش.
نرگس
پاسخ
جونم...عزیزم.
مامان ارشیا
8 آذر 92 3:52
با سلام انشاالله همون طور که گفتی پسرت 1000 تا مرداد ببینه. چه عکس های جالبی از اهورا گذاشتی
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.