اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

باز هم دلتنگی برای اهورا!!!!!!!!!!!

1392/6/24 15:51
نویسنده : نرگس
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم...

هنوز 1 ماه نشده که از همدان برگشتیم...باز هم باباجون و مامان جون دلتنگت شدن!!!!!!!!!!اونقدر دلتنگ که برای بار چندم این مسافت 800 و چند کیلومتری رو به خاطر تو طی کردن و  اومدن به دیدنت...

اینم هدیه های این دفعه:

 

سوغاتی

اون قلک و می بینی پسرم؟؟؟؟

کم کم خودت بزرگ می شی و با پر کردن همین قلک معنی پس انداز و سرمایه گذاری رو یاد می گیری!!!

فقط دلم می خواد آدمای محتاج و هیچ وقت فراموش نکنی عزیزم...و به هر بهانه ای روی لب هاشون لبخند بیاری!!!

 

اهورا جونم...

جمعه همه با هم رفتیم شبستر...شهر قشنگی بود! اول تو یه پارک نهار خوردیم و بعدم شهرو گشتیم...

 

پارک شبستر

 

پارک شبستر

 

پارک شبستر

 

پارک شبستر

 

پارک شبستر

 

شبستر یه روستای فوق العاده زیبا داره به نام شانجان...

همه ی روستا سنگفرش بود و یه چشمه با آب فراوون از وسط روستا می گذشت!!!!!!!!!!!!

هوای پاک و عالی!درختای هلو و سیب!!!خلاصه که یه روستای منحصر به فرد بود!!!

اینم عکس روستا و چشمه ی زیبا و پر آبش...

 

روستای شانجان

 

روستای شانجان

 

روستای شانجان

 

خاله جون و عمو مهدی هم شنبه اومدن خونمون...براشون مراسم پاگشا گرفتیم!!!!هورا


این لباس قشنگم هدیه اوناست :

 

هدیه خاله مرضی

 

 شب هم رفتیم ایل گلی...خیلی تاریک بود،واسه همین زیاد عکس نگرفتم...این عکسی رو  هم که داری می بینی با نور موبایل گرفتم!!!!!!!!1نیشخند

 

ایل گلی

 

مهمونامون سه شنبه ساعت 12 شب رفتن...

میدونم هم تو دلتنگ می شی،هم من و هم اونا...گریه

ولی چاره ای نیست...باید با امید منتظر دیدار بعدی مون باشیم!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله فرزانه
20 شهریور 92 0:45
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
نرگس
پاسخ
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:52
سلام چه عکسای خوشگل و نازی


شما چشمای قشنگت خوشگل می بینه
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:53
سلام خاله امروز میخوام عکسای جدید بذارم حتما بیاید


معلومه که میام....اومدم!!!!!!!!!!!!1خخخخخخخ
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:53
نرگس
پاسخ
مامان روشا
20 شهریور 92 11:02
ما هم از خانواده هامون خیلی دوریم و تو شهری که زندگی میکنیم به غیر از چندتا دوست هیچ کس رو نداریم


عزیزم...ناراحت نباش!!!همه ی آدما هر کجا که باشن خدا رو دارن...
در ضمن اگه افتخار بدی و من و دوست خودت بدونی خیلی خوشحال می شم.
مامان بردیا شیطون
20 شهریور 92 11:30
همیشه به تفریح...................
دستشون درد نکنه که واسه اهورا کلی کادو اوردن

راستی مامانی این روستا که گفتی کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما هم دلمون هوای روستا کرده


خیلی روستای قشنگی بود...جاتون خالی واقعا"
شانجان یکی از روستاهای شبستره...حتما" میدونی که شبستر هم یکی از شهرهای آذربایجان شرقیه!!!
این طرفا اومدی خبر بده...
بهار
20 شهریور 92 16:30
عزیـــــــــزم. مگه میشه کسی این گل پسرو ببینه و دل تنگش نشه.
قربون چشمای خوشگل و گردت برم من.


فدای تو بهار عزیزم...
مامان زری
20 شهریور 92 22:25
چه خوشتیپی شدی خاله جون
نرگس جون انشاالله زود زود دوباره میبینیشون یه وقت دلتنگی نکنیا،من اینجا هستم


قربونت برم گلم...من با وجود دوستای خوبی مثل شما دلتنگ نمی شم.
مریم
21 شهریور 92 8:03
عزززززززززیزم. چه ماهه این گل پسر


با چشمای قشنگتون می بینید
الهه مامان امیر محمد
24 شهریور 92 14:57
دست مامان جون و باباجون اهورای عزیز درد نکنه. چه هدیه های خوبی واسش اوردن.




آره خاله.هر بار میان یه عالمه هدیه برام میارن!!!


بابا محمد
27 شهریور 92 12:29
عزیز دلم برگ سبزیست تحفه درویش چه کند بینوا همین دارد ای کاش میتوانستم همه دنیارو به پات بریزم فدات پسر خوشملم عزیزدلممممممممممممممممممم


خوش به حال اهورا خان با این بابا بزرگ ماهش...
مامان سعیده
4 مهر 92 10:18
مامان نرگس تبریزی هستین؟


نه عزیزم...همسری تبریزی هستن!!!!!!!!!!!
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 17:47
همیشه به شادی انشاالله. ببخشید شما کجا زندگی می کنید؟؟؟
نرگس
پاسخ
خواهش می کنم عزیز دلم. من اهل تویسرکانم(همدان)و همسرم تبریزیه...الآن هم به خاطر کارمون آذرشهریم.
ندا
11 خرداد 94 9:24
ما اصالتا شانجانی هستیم مامان اهورا.چند روز دیگه داریم میریم تعطیلات اونجا خونه داریم
اسماعیل
29 آبان 94 15:34
این جانب اسماعیل کلاتی بزرگ شانجان با سابقه 1356 به استحضار میرساند از فرزند شما پسند کرده و ارزوی سربلندی وموفقیت برای وی دارم. {شب به گلستان تنها منتظرت بودم متظرت بودم}