اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

این روزها!!!

1392/8/13 16:22
نویسنده : نرگس
822 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم...

دقیقا" از سه شنبه هفته ی پیش مریض شدی!!!!با چند تا سرفه شروع شد ؛ همون روز سریع بردیمت پیش دکتر . دکتر گفت سرما خوردی و برات دارو نوشت...

هر روز سرما خوردگی شدید تر می شد!!!صدای نازت گرفته بود و به شدت سرفه می زدی...وقتی به اون چشمای قشنگت نگاه می کردم که با بی حالی اطراف و می کاوید دلم خون می شد!!!

تو این مدت دو شب خیلی سخت داشتیم...که تا صبح نخوابیدی و فقط گریه کردی!!تا اونجا که مجبور شدیم ساعت 4 صبح ببریمت بیمارستان!!

پسرم چنان گریه می کردی که صورت ماهت غرق اشک می شد...همش با خودم می گفتم کاش به جای تو من مریض می شدم...همش خودم و سرزنش می کردم که چرا بیشتر مراقبت نبودم!!طفلکی بابا هم دست کمی از من نداشت...

شیر نمی خوردی...نمی خوابیدی...بی تابی می کردی!!!

و من با چشمای خودم می دیدم که چطوری ذره ذره آب میشی!!!همه ی تلاشمون و کردیم که زودتر خوب بشی تا اینکه بالاخره بعد از اینکه برای سومین بار رفتیم پیش دکترت این خبر خوب و شنیدیم که حالت بهتره و کم کم خوب خوب میشی!!

امروز خیلی خوشحالم...چون باز هم می خندی و با نشاط به من نگاه می کنی!!!

این روزهای من پر بود از دلواپسی و اشک های پنهانی...

و با این همه نگرانی ته دلم خدای مهربونم و شکر  گفتم...

که تو سالمی ...

و  برای بچه هایی که بیماری صعب العلاج دارن مادرانه آرزوی سلامتی کردم!!!

 

اهورا سرما خورده!!!

 

اهورا سرما خورده!!!

 

اهورا سرما خورده!!!

 

اهورا سرما خورده!!!

 

اهورایم...

به خاطر قامت کوچک تو،در دست های بزرگ من

به خاطر لب های بزرگ من،بر گونه های کوچک و لطیف تو

به خاطر مشت کوچک تو، به دور انگشت بزرگ من

خدا را سپاس می گویم!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

مامان نسرین
13 آبان 92 16:49
شیرمرددلیرم خبر سرما خوردگی توخواب وخوراک ازمنوبابا جون گرفت حالا که مامان خبر سلامتی تو گل پسرم راداد مسروروخداراشاکرشدم سلامت باشی گلم بلا نبینی فدای تومامان جون
نرگس
پاسخ
خدا نکنه مامان جونم.قربون همه ی مهربونیات دخترت...
مهدیه ( مادر دختری)
13 آبان 92 16:51
عزیزم خودتو سرزنش نکن براش دعا کن زودتر خوب بشه! منم دعا میکنم این بخاطر مادر بودنه که این طور احساس میکنی! بوووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
دکتر گفت که ویروسیه و اکثرا تو این فصل بهش مبتلا میشن...ولی همش با خودم می گم شاید من مواظب نبودم...
مامان روشا
13 آبان 92 16:52
اهورا جوووونم خاله نباشم که مریض شدی مامان نرگس الان که خوب شده؟ بوووووووووووووووووووووووس واسه اهورایی
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...بله بهتره.خدا رو شکر.
علیرضا کوچولو
13 آبان 92 16:56
انشالله که به خیر گذشته الهی بمیرم تا مریضی تو را نبینم
نرگس
پاسخ
وای خدا نکنه!!!!!!!!!!!آره عزیزم خدا رو شکر پسرم بهتره...
بابا محمد
13 آبان 92 16:59
عزیز دلم خدا نکنه که تو هیچ وقت مریض بشی همیشه سالم وتندرست باشی
نرگس
پاسخ
ممنون بابا جونی.
مامانه پارسا
13 آبان 92 17:08
پسرک ناز نبینم مریضی خاله
نرگس
پاسخ
ممنون خاله...از دست این فصل با این همه ویروسش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان رها
13 آبان 92 17:09
رها هم مریض شده. دلم میگیره وقتی نگاش میکنم.فصل بدیه .امیدوارم همیشه سالم باشند.
نرگس
پاسخ
الهی آمین!!!!!!!!!!!!!!
مامان احسان
13 آبان 92 18:56
وای عزیزم خدا بد نده .ای جانم چه با مزه شده.اهورا جون همیشه سالم وشاد باشی
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان بردیا
13 آبان 92 23:13
عزیزه دلم عیب نداره نرگس جون بچه سرما میخوره تا بزرگ میشهقربونش برم خدا رو شکر که حالا بهتر شده
نرگس
پاسخ
ممنون از دلگرمیت عزیز دلم.
مادر فاطمه
13 آبان 92 23:57
الهی بمیرم عسلم خدا رو شکر خوب شدی
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی...ممنون از لطف شما.
مامان لي لي
14 آبان 92 0:49
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.
نرگس
پاسخ
امیدوارم گره همه ی مشکلاتت رو خدا باز کنه ...
مامان لي لي
14 آبان 92 0:51
الاهي بميرم برات خاله جوني خداروشكر كه بهتر شدي مامان گلت و از نگراني در أوردي ايشالله ديگه تمام درهاي مريضي به روت بسته بشن عزيز دلم 😘😘😘😘😘😘😘براي أهورا جونم 💐💐💐💐💐💐💐براي مامان گلش
نرگس
پاسخ
واقعا" از لطف و محبتت ممنونم المیرا جان...برای خودت و آوا عسلی.
مامان اهورا(شهرزاد)
14 آبان 92 9:21
عززززززززززززززيزم بلا ازش دور باشه انشاله. خدا رو شكر كه الان بهتره. منم هروقت اهورا مريض ميشه ميگم كاش من بجاش مريض بودم. كاملا ميتونم حالتو درك كنم عزيزم. انشاله كه همه بچه ها در پناه خداي بزرگ هميشه سالم باشن
نرگس
پاسخ
الهی آمین...نمی دونی شهرزاد جونم چه حالی داشتم .خدا رو شکر که گذشت...
مامان یزدان
14 آبان 92 10:11
انشاالله همیشه سلامت باشه.
نرگس
پاسخ
ممنون
مامان یزدان
14 آبان 92 10:12
عزیزم آپم.
نرگس
پاسخ
اومدم گلم...
مامان شهراد
14 آبان 92 10:36
ایشالا که به زودی خوب خوب میشی خاله جون
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان گلشيد
14 آبان 92 10:53
خدا بد نده عزيز دلم خدا رو شكر كه فندقت بهتر شده خيلي خيلي مواظبش باش
نرگس
پاسخ
ممنون....بوس از صورت گلشید جون...
مامان احسان
14 آبان 92 10:59
نرگس
پاسخ
مامان روشا
14 آبان 92 12:13
سلام من به محرم محرم گل زهرا به لطمه های ملائک به ماتم گل زهرا السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .
نرگس
پاسخ
الهه مامان امیر محمد
14 آبان 92 13:14
اخی فدات بشم مرد کوچولو که اذیت شدی. خدا ر ا شکر که بهتر شدی. انشالله همیشه سالم باشی و واسه مامان و بابا بخندی. این گلها هم هدیه به مامانه مهربونت که اینقدر نگرانت بوده.
نرگس
پاسخ
قربونت برم گلم...ممنون از لطفت...
مامان نرگس
14 آبان 92 13:33
قربونت برم اهورا جونم.........نبینم مریضیتو خاله انشاله که حالت خوب خوب میشه نرگس جون نگران نباش عزیزم
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون... خدا رو شکر ...گذشت.
مامانی امیر صادق
14 آبان 92 14:51
عـــــــــزیزم چی شدی خاله جووون خدا بد نده گلم ایشالله زود خوب شی شروع کنی به شیطوووونی کردنمامانی درکت میکنم خیلی سخت ناراحتی نی نی هامونو ببینیم ایشالله خدا حفظشوووون کنه
نرگس
پاسخ
آره عزیز...خیلی سخته الهی آمین.
آزاده مامان کوروش
14 آبان 92 15:30
سلام اهورا کوچولو این قدر شیطون نباش
نرگس
پاسخ
مامان الناز
14 آبان 92 16:58
عزیز دلم ایشالاه زود زود خوب شی عسلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 17:36
اخی عزیزممممممممم خیلی ناراحت شدم ایشالا زودتر خوب بشی و دیگهمریش نشی واقعا بچه ها مریض میشن گرفتاری و ناراحتیه
نرگس
پاسخ
به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!
الهام مامان یسنا
14 آبان 92 17:48
خدا رو شکر که بهتر شدی اهورا جان. انشالله هیچ وقت مریض نشی خوشگل خاله. و همیشه سرحال و بانشاط باشی تا مامانی هم غصه نخوره. نرگس جان ناراحت نباش با سرد شدن هوا خیلی طبیعه بچه ها مریض میشن و این تقصیر مامانا نیست و نمیشه جلوش رو گرفت. انشالله زود زود گل پسری خوب میشه.
نرگس
پاسخ
آره عزیزم.درست میگی...ولی خوب خودت هم مادری و من و درک می کنی...
مامان لي لي
15 آبان 92 5:41
تو گل باغ اميدى* تو يه گلبرگ عزيزى* در گلستان رفاقت* تو عزيزترين عزيزى* 💕💕💕💕💕💕واسه أهورا جونم و مامان مهربونش💖💖💖💖
نرگس
پاسخ
همیشه آدم و شرمنده می کنی...ممنون از مهربونیات گلم.
پگاه مامان آرتین
15 آبان 92 10:24
عزیزم خدا این وروجکو حفظش کنه.عاشقتم عزیزم خصوصیو چک کن گلم
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...چشم گلم.
مامان امیررضا
15 آبان 92 10:55
جان دلم.... این نی نی ها مریض میشن تموم سیستم زندگی بهم میخوره...... امیررضا هم همین حالت ها تازه داره شروع میکنه.....دو شب خیلی تب داشت....... الهی شما نی نی ها هیچ وقت مریض نشین.... واقعا مادرهای بچه هایی که بیماری های سخت دارن چی میکشن....
نرگس
پاسخ
آره به خدا!!!!!!!خیلی سخته... خدا رو شکر که فرزندای سالمی داریم... و خدا کنه بچه های مریض هر چه زودتر سلامتی شون و بدست بیارن.
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:33
خدا بد نده اهورا جون حالش چطوره
نرگس
پاسخ
خدا رو شکر...بهتره.
مامان بردیا شیطون
15 آبان 92 13:22
محرم آمد و ماه عزا شد مه جانبازي خون خدا شد جوانمردان عالم را بگوييد دوباره شور عاشوار به پا شد...
نرگس
پاسخ
مریم
15 آبان 92 14:42
ممنونم برای تبریک امیدوارم اهورای عزیزم زود تر بزرگ بشه بره مدرسه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم
ارشین
15 آبان 92 17:00
اخی عزیزم ایشالا همیشه سالم باشی.... نبینم مریض باشی گلم
نرگس
پاسخ
ممنون ...
امید
15 آبان 92 17:01
آموخته ایم از تو وفاداری را خون تو نوشت معنی یاری را ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز زچشمت آبرو داری را ... ******************* چرا عزیزم ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشالا زود خوب بشی.....
نرگس
پاسخ
عمو جون مریض شدم دیگه!!!!!!!!!!!!
مامان نادیا و نلیا
15 آبان 92 18:07
آخی اهورا جان الهی بمیرم....خدا رو شکر که حالت داره بهتر میشه... خدایا به همه ی بچه ها سلامتی بده... همین سرماخوردگی ساده چقدر بچه رو عذاب میده و روزا رو واسه مادر و پدر سخت میکنه...خدا به همه ی کوچولوهای دنیا سلامتی هدیه کنه
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی...انشالله آره به خدا...اسمش یه سرماخوردگی ساده ست...هم بچه و هم پدر و مادر واقعا" عذاب می کشن.
زهرا
15 آبان 92 18:13
نازززززززی عزززیزم بهتری؟؟ ان شاالله بلا به دور باشه
نرگس
پاسخ
خدا رو شکر...بله!!!
كتي(مامان آقا مهديار)
15 آبان 92 22:36
اااااااي جونم چي شدي عشق من؟ انشالله بلا دوره مامان نرگس جون قوي باش عزيزم اين وروجكها همينجورري هستن سرماخوردگي خيلي عاديه براي بچه اصلا نگران نباش و فقط مراقبت كن اينجور مواقع الحمدالله كه بهتر شده عشق خاله بميرم نبينم اينجوري بي حالي عزيزم
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جون...الآن دیگه چهار چشمی مراقبشم!!!!
زهره
15 آبان 92 23:16
آخي عزيزم...الهي پسري مريض شده بود؟خدا رو شكر الان بهتر شده...ايشالله مريضي ازتون دور باشه خاله... آمين عززيم براي دعاي قشنگتون
نرگس
پاسخ
ممنون زهره جان...
سمیرا مامان اهورا
15 آبان 92 23:58
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم وقتی داشتم متنو میخوندم ولی بعدش خیلی خوشحال شدم که خوب شدی و دوبار اون خنده خوشگلتو به مامانو بابا دادی نرگس جون خداروشکر که پسر نازنینمون خوب شده و تو هم خوشحالی و از دعای خیلی خیلی قشنگت ممنونم
نرگس
پاسخ
قربونت برم سمیرا جون...خیلی لطف کردی عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:38
سلام عزیزم من اپم بدو بیا
نرگس
پاسخ
چشم...
مامان لي لي
16 آبان 92 6:28
دعا ميكنم در اين ماه عزيز.... حسين (ع) ضامن دعاهايت.. عباس (ع) مشكل گشايت... سجاد (ع) مرهم درد هايت... و مهدي زهرا سايبان دلت باشد..... آمين....
نرگس
پاسخ
مامان بردیا
16 آبان 92 11:59
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد سلامت همه آفاق در سلامت توست به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد خداروشکر که حالت بهتره عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون...شعر خیلی زیبایی بود...مرسی عزیز دلم.
مثل هیچکس
16 آبان 92 12:52
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
نرگس
پاسخ
ااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟چشم .همین الآن میام.
مثل هیچکس
16 آبان 92 12:54
قربونت برم نبینم مریضیت رو .حالا یه چند وقتی گفتم نیستید .الهی بمیرم کاش هیچوقت بچه ها مریض نشن .
نرگس
پاسخ
خدا نکنه...آره عزیزم.چند وقته حوصله ندارم حتی خونه رو جمع و جور کنم...
مامان الیار
16 آبان 92 14:23
سلام عزیزم ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید به ما جواب بدید این ادرسمونhttp://elyaregol.niniweblog.com
نرگس
پاسخ
خیلی خوش اومدین...با کمال میل و با افتخار لینک شدید...
بهار
16 آبان 92 14:28
خداروشکر. ایشالا خودتو و مامان بابات همیشه سلامت باشین قربونت برم.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون. بهار جونم نیستی چرا؟؟؟!!!!دلم برات یه ذره شده!!!!
علوی
16 آبان 92 15:29
سلام وقت شما بخیر . به لحاظ موقعیت کاری یک هفته به شهرستان چابهار ماموریت داشتم و از اینکه نتوانستم سر بزنم عذر خواهم . در این ایام ملتسم دعای خیر شما هستم . یا حق
نرگس
پاسخ
سلام...ممنون از حضور گرمتون.همچنین.
علوی
16 آبان 92 15:31
انشاالله که حال اهورا جان خوب شده باشه . فصل خیلی بدیه و اگه مواظب نباشی بچه ها زود سرما میخورن .
نرگس
پاسخ
بله .بهتره خدا رو شکر...حق با شماست.باید بیشتر مراقبش باشم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آبان 92 16:57
مامانی یه سوال اهورا جون شیر خشک هم میخوره؟اسم شیر خشکش چیه؟خدا رو شکر که بهتر شدی اهورای ناز و بی نظیر.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم. نه عزیزم...اهورا فقط شیر مادر می خوره!!!!!!!!!
مهدی
17 آبان 92 11:10
سلام خداروشکر که سلامتی به وجود اهورا جان برگشته امیدوارم که همیشه شادو سلامت باشید
نرگس
پاسخ
سلام،ممنون از لطف شما!!!
مامان امین
17 آبان 92 11:51
عزززززییییییییییییییم قربونت برم اهورا جون خیلی ناراحت شدم. ایشالا دیگه سرما نخوری و همیییییشه سالم و قوی باشی جیگر طلا.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان محمدطاها
17 آبان 92 11:59
الهی بمیرم مواظب ناز پسرمون باشید
نرگس
پاسخ
خدا نکنه عزیز...چشم.
مهدیه ( مادر دختری)
17 آبان 92 16:02
خدانکنه مریض باشه این کوچولو! ایشالا هرچه زودتر خوب میشه! بووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
انشالله و ممنون از حضور سبزتون.
مامان الینا
17 آبان 92 18:38
ایشالله که بلا دوره. واقعا هیچی بدتر از این نیست که آدم ذره ذره آب شدن بچششو ببینه و نتونه هیچ کاری بکنه. ایشالله این آخرین باریه که مریض میشه گلم. همیشه سالم باشی.
نرگس
پاسخ
انشالله...ممنون گلم.
متین
17 آبان 92 23:19
عزیزم خدا بد نده ببخش من سفر بودم نمی دونستم خوشحالم که حالش بهتره ایشالا هیچ مادری مریضی بچشو نبینه بوسش کن
نرگس
پاسخ
متین جان رسیدن بخیر...زیارت قبول.ممنون عزیز دلم.
مامان لي لي
18 آبان 92 3:26
بادبادك،،، با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده... بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده... هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست... بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖
نرگس
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم.
مامانی باذوق
18 آبان 92 10:59
الهی خاله قربونت بره خدا رو شکر بهتر شدب ان شالله همیشه تـــــــــــــنی سالم داشته باشی عزیزکم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونی.
ayhan
18 آبان 92 12:08
خدا خودش مواظب فرشته ها هست خیلی نازی عموجون
نرگس
پاسخ
بله همین طوره!!!!ممنون عمو جون.
مامان نرگس
18 آبان 92 12:24
از اهورا چه خبر نرگس جون.....بهتر شده؟
نرگس
پاسخ
بله.الحمدالله
مرضيه (مامان محمدمهدي)
18 آبان 92 12:56
خدا رو شكر كه حال پسرمون بهتره
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما.
مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 13:37
قربونت برم انشالله که همیشه خوب باشی عزیز دلم وهیچوقت مریض نشی
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
ی دوست
19 آبان 92 10:26
انشاالله که الان حالش خوب شده ! مامان اهورا جون بیشتر مواظب اهوراجون باش
نرگس
پاسخ
بله خدا رو شکر بهتره!!! چشم...حتما".
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 13:31
انشاله که پسر کوچولوی نازمون دیگه هیچ وقت ناخوش نشه و همیشه سالم و تندرست باشه آمین
نرگس
پاسخ
الهی آمین...
خاله حسنا
22 آبان 92 21:18
این روزا که هوا سرد شده باید بیشتر مواظب شد. حسنا هم سرما خورده.
نرگس
پاسخ
آره واقعا"...امان از هوای سرد...
خاله هدی مامان پارسا
25 آبان 92 12:09
خدا نکنه گل پسری مریض باشه ایشالله زود زود خوب شی
نرگس
پاسخ
انشالله
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 15:21
نرگس
پاسخ