اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آغاز به یادگیری موسیقی...

1398/4/22 17:23
نویسنده : نرگس
535 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ماه رویم ، اهورا...

بیان احساساتی که نه در نوشتن می گنجد ، نه در بیان  و نه در نقاشی ، تنها در موسیقی خلاصه می شود... و یادگیری موسیقی و زدن ساز برای تو عزیز من مصادف است با هوش بالاتر و یادگیری و درک بهتر ، داشتن احساسات رقیق تر و زندگی شادتر...من و بابا هم عاشق موسیقی هستیم و بسیاری از خاطرات شیرین زندگی مان با موسیقی تداعی می شود.امسال دیدیم وقت آن رسیده که به یادگیری این رشته ی هنری زیبا بپردازی ...

پسرکم... می دانی !رسالت برای من ، نه خرید آن چنانی ، نه کلاس های آموزشی این چنانی ، نه خانه ی بزرگ ، نه پول زیاد و نه هیچ چیز دیگر از این دست ، برای تو نیست...

در باور من ، تنها رسالت ِ من و بابا ، ساختن زندگی عاشقانه و شاد و خاطره هایی شادتر برای توست...چرا که باور دارم ، عشق هیچ گاه شکست نمی خورد...

 

 

 

 

پ . ن : ما دوست داشتیم ساز ایرانی ِ سه تار رو یادبگیری پسرم ، ولی استادتون ، آقای مختارزاده معتقد بودن باید نت خوانی رو با یه ساز ساده مثل بلز شروع کنی ...

اوایل با سبحان کلاس می رفتید ، ولی بعد به خاطر بازیگوشی و سر و صدای بیش از حدتون استاد ترجیح دادند که تنهایی کلاس برید...

استعدادت تو موسیقی عالیه ، خیلی زود نت ها رو یاد گرفتی ، نوشتی و خواندی... آفرین به تو پسر باهوش من...

بر خلاف سلیقه ی من و بابا که عاشق موسیقی اصیل ایرانی و سازهای سنتی هستیم ، تو ساز گیتار رو برای آینده انتخاب کردی...و می دونی که ما به سلیقه ات احترام می ذاریم. موفق باشی یکتا پسرم ... اهورا !!!

 

پسندها (12)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 98 18:09
اهورای قشنگم انشالله درهردوره ومراحل زندگیت موفق باشی😍😍😘😘❤❤💞💞
نرگس
پاسخ
ممنون مبینای گلم... منم برای تو دوست عزیز و مهربون آرزوی موفقیت دارم. ❤️

16 مرداد 98 18:13
به به چقدرهم عااالی موفقیتت اهوراجانم
گیتارهم عالیه خاصیت دهه شونه مامان اهورا عزیزم
منهم، که به شخصه عاشق سنتور و ساز قدیمی ام 🥀🥀🥀

 
نرگس
پاسخ
ممنون حلما جان...
آره دیگه به هر حال ما باید سلیقه هامون و با بچه ها هماهنگ کنیم. من دوست دارم اهورا از تک تک ثانیه های زندگیش لذت ببره ، اون جوری که خودش دوست داره... و از خدای مهربون می خوام همه ی بچه ها رو به بهترین و درست ترین راه ها هدایت کنه.
غزلغزل
16 مرداد 98 20:03
موفق باشی همیشه اهورا جان❤️
نرگس
پاسخ
ممنون غزل جان. راستی شما هنر خوندید؟!
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
16 مرداد 98 21:32
موفق باشی اهورای عزیز🌹🌹🌹
نرگس
پاسخ
مرسی نوشین جان.

16 مرداد 98 22:55
موفق باشیی
نرگس
پاسخ
ممنون فاطمه جانم.
بابا امیر
17 مرداد 98 0:51
عزیزکم یکی از ارزوهای کودکیم این بود که منم موسیقی یاد بگیرم ولی به عنوانی نشد وحالا که تو در حال یاد گیری هستی انگار خودم به رویام دارم میرسم همیشه دنیات با ریتم موسیقیت برقصه دوست دارم بابا امیر😘❤
نرگس
پاسخ
ممنون بابا امیر عزیزم😀😘
千.𝓏千.𝓏
17 مرداد 98 11:16
افرین به این گل پسر . موفق باشی همیشه 🙂👍👏
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم... لطف داری.😘
مامانیمامانی
17 مرداد 98 12:20
انشاالله موفق باشه اهوراجون😘
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جونم🙂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 مرداد 98 18:22
موفق باشی اهورا جان. تو مادر بسیار مهربون و فهمیده ای داری.. خدا حفظش کنه. راستی من هم موسیقی رو خیلی دوست دارم و پیانو می زنم
نرگس
پاسخ
ممنون زهرا جان ... عزیز دلم تو لطف داری...خدا تو و بابا مامان و برای هم حفظ کنه .
آفرین به شما که همچین ساز سختی رو هم می زنی. موفق باشی نازنینم.
مامانی وباباییمامانی وبابایی
4 مهر 98 22:28
چه خوب ،موفق باشه اهورا ی عزیز،منم قراره تازه پسرمو بفرستم بلز
نرگس
پاسخ
خیلی هم عالی ... انشالله پسر شما هم موفق باشه.
مامان نسرین
7 مهر 98 13:32
پسر گلم موسیقی کناردیگر برنامه.های زندگی خیلی خوبه الهی که مسیر زندگیت مثل نت های موسیقی ات مرتب ودرجای خودشان به بهترین وجه رقم بخوره بامید بهترین ها برات
نرگس
پاسخ
ممنون مادربزرگ عزیزم.