اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولد دوست صمیمی...

1398/4/27 20:17
نویسنده : نرگس
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن!
یکی به نیت تو ، یکی از طرف من...
الهی که هزارسال همین جشن و بگیریم!!!
به خاطر وجودت  ،به افتخار بودن...

سبحان جون... دوست خوب و جون جونی اهورا تولدت مبارک...

 

 

 

 

 

 

پ. ن : اهورا جونم...مامان سبحان تولدش و تو کلاس زبان گرفته بود و خیلی هم به شما خوش گذشت... برای کادوی تولد هم یه موتور برای سبحان خریدیم و یکی شبیه اونم برای خودت.دیگه اینکه بعد از تولد ، سبحان و آوردی خونه مون و تا شب کلی با هم بازی کردین...وقتی اینجوری سرگرمی و از بازی با دوستت لذت می بری خیلی خوشحالم.

پسندها (4)

نظرات (5)


17 مرداد 98 20:59
تولد دوست اهورا جان مبارک 🎉🎉
خدارشکر شاد باشی همیشه گل پسر.
نرگس
پاسخ
ممنون حلما جان...😍😘

18 مرداد 98 9:37
تولدش مبارک ، انشاالله تولد 10000000 سالگیش رو جشن بگیره😘
نرگس
پاسخ
ممنون . انشالله😉
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
18 مرداد 98 11:53
تولدشون مبارک انشاالله همیشه زنده باشن
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.😘
مامان زهرهمامان زهره
23 مرداد 98 8:15
تولد دوست اهورا جان مبارک 🎉🎉
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف تون عزیز.
مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
2 شهریور 98 22:12
تولدش مبارک😘
نرگس
پاسخ
مرسی عزیز دلم.