اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عشق 200 روزه ی من...

1392/9/4 16:16
نویسنده : نرگس
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی کوچک من؛

امروزدویستمین روزی است که به محفل گرممان قدم گذاشته ای...

200 روز است که صدای بال زدن فرشتگان را در خانه می شنوم که برای مراقبت از تو به زمین آمده اند.

امروز از یکتایی هایت می نویسم تا وقتی که می گویم پسرم بی همتاست، بدانند بی ربط نمی گویم!!!!

پسر بی همتای من؛

کودکانه هایت را با تمام وجود سراسر عشقم می ستایم و لذت کودکی هایت را در دفترچه ی خاطرات ذهنم به یادگار نگه می دارم تا هیچ گاه بی آلایشی بچگی هایت را از خاطر نبرم...

صدای نفس هایت را در خواب شماره می کنم تا در دفترچه ی خاطرات ذهنم همه را حک کنم.نباید چیزی از قلم بیفتد!!!

لبخندهایت زیباترین تصویری است که در این دنیای پوشالی یافته ام...یادم باشد همه را به خاطر بسپارم...

آوای دلنشین زندگی ام؛

یکه و تنها مسیری بزرگ را در قلبم پیموده ای،تا تنها سرنشین بی رقیب خانه دلم باشی و جایت را از دیگران جدا کرده ای تا با غرور به همه ی آنهایی که نمی دانند نشان دهی که شیر مادر جایگزین دارد اما مهر مادر جایگزین ندارد...

 

گل

اهورای من در 200 روزگی:

 

اهورای من در 200 روزگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

سارا مامان اهورا
4 آذر 92 16:29
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
نرگس
پاسخ
زیبا مثل شما و اهورا
خاله مریم
4 آذر 92 16:31
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا ودعامي كنم آرام بماني هرروز سربلندازهمه ي واقعه ها شادباشي وبخندي هردم به دل انگيزترين خاطره ها..
نرگس
پاسخ
مامان لي لي
4 آذر 92 16:59
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
نرگس
پاسخ
مامان لي لي
4 آذر 92 17:10
رمز و خصوصي براي نرگس جونم گذاشتم، قربون اين پسمل ٢٠٠روزه برم من💜💜💜
نرگس
پاسخ
دیدم گلم...ممنون.
مثل هیچکس
4 آذر 92 17:15
ای جونم 200 روزگی مبارک ،خیلی با احساس نوشتید ممنون از لطف شما...
مامان نسرین
4 آذر 92 17:17
این اخرین حرف من است گر چه دورم از تو ولی هر لحظه در یاد منی گل پسرم 200روزگیت مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون مامان جون خوشگلم...الهی شما هم 200 ساله بشی و سایتون از سر ما کم نشه...
خاله راضی جون
4 آذر 92 17:19
الهى فندق بشى! سنجاب بشم گازت بگیرم اگه گریه کنى ماچت کنم لپتو بگیرم! 200روزگیت مبارک عسل مسل
نرگس
پاسخ
الهی خاله!!!!!!!!!!!! دلت میاد من و گاز بگیری خاله جونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میرزا کوچک خان
4 آذر 92 17:20
مبارکه.... انشاالله دویست ساله بشه! میگم قصد نداری خصوصیات و چک کنی یا احیانا جواب بدی؟!
نرگس
پاسخ
الهی که من قربونت برم...به خدا وقت نمی کنم...الآن هم اهورا خوابیده سریع اومدم یه پست بذارم!!!!!چشم ...همین الآن چک می کنم.
مامان حدیثه سادات
4 آذر 92 17:20
200 روزگی اهورا خان مبارک.. خیلی قشنگ نوشتی از همین جا ازت اجازه می گیرم که متنت رو تو وبلاگ دخملم بزارم.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم... حتما"...چرا که نه!!!!!!!
بابا محمد
4 آذر 92 17:23
ای عزیزم دلم ای قربون بند جیگرت بیا تا نقره بگیرم نوک پات تا کمرت همه کس بابا 200روزگیت مبارک
نرگس
پاسخ
ای جونم بابای مهربون و باذوقم... اهورا:بابا جون محمد دلم برات تنگ شده!!!!!!
خاله مرضی جون
4 آذر 92 17:24
به آسمون سپردم چشم از تو بر نداره مراقب تو باشه، سرت بلا نیاره تا تو نخوای نتابه، دلت گرفت بباره همیشه با تو باشه، تو رو تنها نذاره 200روزگیت مبارک نفس خاله
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونی مهربون..................2 هفته دیگه می بینمت
مامان حدیثه سادات
4 آذر 92 17:28
مرسی از مهربونیت.
نرگس
پاسخ
سارا مامان اهورا
4 آذر 92 19:10
الهی قربون این پسر ناز برم من انشاالله 200 ساله بشه
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی....
مامان فاطمه
4 آذر 92 21:23
الهی قربون این پسمل 200 روزه خوشمزه برم منایشالله 200 ساله شی.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
خاله مریم
4 آذر 92 22:02
الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی . لپت همیشه قرمز روی دشمنات زرد دلت همیشه سبز 200 روزگیت مبارک. بزرگ شدی مراقب مامانی باش عزیزم
نرگس
پاسخ
خاله جونم پس کی میای تبریز؟؟؟!!!مامان خیلی تعریف شما رو می کنه!!! یادش بخیر.......................
میرزا کوچک خان
4 آذر 92 23:28
عزیز دلم خصوصی داری!
نرگس
پاسخ
پانی تم
5 آذر 92 1:21
تولد نی نی هاتون رو با کارهای پانی تم به یاد موندنی تر کنید .•*´`*•. (پانی تم) طراحی و اجرای تم تولد_جشن دندونی_ساخت کلیپ..تقویم..و دوخت لباس مناسب تم .•*´`*•. منتظرتون هستیم
مامان علیرضا
5 آذر 92 8:39
الهی بگردم الهی 200 ساله شی
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی...ممنون از لطف بی پایان شما.
مینا مامان روشا
5 آذر 92 10:27
وای نرگس جون من عاشق این گل پسرم. فدای پسر 200 روزه ام بشم من. نرگس جون خیلی زیبا و با احساس نوشتی
نرگس
پاسخ
عزیز دلم...می گن دل به دل راه داره...والا راست می گن...چون منم شما و روشا جونم یه عالمه دوست دارم...
مامان بردیا شیطون
5 آذر 92 10:29
چه زیبا نوشتی....... چه عکسش ناز افتاده ماشالا
نرگس
پاسخ
ممنون گلم ...با چشمای نازت می بینی.
مامان بردیا شیطون
5 آذر 92 10:30
خصوصی داری عزیز
نرگس
پاسخ
مامان گلشيد
5 آذر 92 11:38
يه كيك خيلي خوش طعم، با چند تا شمع روشن يكي به نيت تو يكي از طرف من الهي كه هزار سال همين جشن و بگيريم به خاطر وجودت به افتخار بودن
نرگس
پاسخ
خیلی زیبا بود خاله جون...ممنون
زهرا
5 آذر 92 13:06
نرگس
پاسخ
مامان رها
5 آذر 92 16:06
مبارکه 200روزگیت مبارک انشالله 200 سالگیت عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آذر 92 17:53
ای جانم اهورا جون ما 200 روزه شده خدا یا کاری کن 200 ساله شه با تن سالم
نرگس
پاسخ
وااااااااااااااای.مرسی گلم به خاطر این دعای قشنگ الهعی آمین.
الهام مامان محیا
5 آذر 92 18:23
چه قدر قشنگ نوشتی نرگس جون 200 روزگیت مبارک فسقلی خوشگل ایشالله تولد 200 سالگیت!!
نرگس
پاسخ
onهستی الهام جون؟؟؟!!!!من که یهو تا می بینم اهورا خوابه گریزی میزنم به نت و جواب محبتای دوستام و می دم...خوش به حالت...گویا تو کمتر از من مشغله داری
مامان اهورا
5 آذر 92 18:42
200روزگیت مبارک باشه عسل خاله 200 ساله بشی گلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان کارن
5 آذر 92 19:18
ماشالا به این ناز پسر ایشالا 200 ساله شی اهورا جونم - خیلی زیبا و با احساس نوشتی نرگس جون مرسی
نرگس
پاسخ
قربونت عزیزم...
مریم مامان سام
5 آذر 92 19:45
با افتخار من لینکتون کردم بوسسسسسسسسسسسسس
نرگس
پاسخ
ما هم با افتخار شما رو لینک می کنیم...
مامان امین
5 آذر 92 21:15
اهورای دوست داشتنی 200روزگیت مبااااارک. ایشالا 20000ماهگیت رو جشن بگیری. نوشته هات تحسین برانگیزند خانمی.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون. این نظر لطف شماست...
میرزا کوچک خان
5 آذر 92 22:21
خ و ص و ص ی !!!!!!!!!!!!!!
نرگس
پاسخ
مامان سها
5 آذر 92 22:45
ایشالا 200 سالگیت گلم
نرگس
پاسخ
انشالله
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 آذر 92 3:46
چقدر زیبا نوشتی نرگس جون...200 روزگیت مبارک اهورای خوشگل و زیبا..
نرگس
پاسخ
ممنون گلم.
میترا
6 آذر 92 12:37
خاله جان 200 روزکیت مبارک انشاالله 200 سالگیت
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
الهه مامان امیر محمد
6 آذر 92 13:11
اهورا جونم 200روزگیت مبارک خاله. انشالله 200 هزار روزه بشی. انشالله خدای اون فرشته ها نگهدارت باشه. نرگس جون مثل همیشه زیبا و سرشار از حس مادرانه بود.
نرگس
پاسخ
فدای تو الهه جان...ممنون از لطف بی پایانت گلم.
مامان بردیا شیطون
6 آذر 92 14:33
قربونت عزیزم... اهورا جون رو ببوس چند تا عکس ازش بزار دیگه
نرگس
پاسخ
باور می کنی حتی وقت عکس گرفتنم ندارم!!!!!!!!!خیلی سرم شلوغه!!!
مامان بردیا شیطون
6 آذر 92 14:33
ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ، ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯽﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ
نرگس
پاسخ
والا!!!!!!!!!!!!!!!!
سعیده ، مامان هومان
6 آذر 92 18:12
خیلییییییییییی زیبا نوشته بودی و خیلییییییییی تاثیر گذار ...خوندام گریه کردم 200 روزگیت مبارک اهورا جون
نرگس
پاسخ
جوووووووووووووووووونم،سعیده ی دل نازک خودمی...
مامان امیررضا
6 آذر 92 19:06
200 روزگی پسری مبارک ایشالله 200 ماهگی پسری رو جشن بگیرین.... زندگی پسری سراسر شادی باشه
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما گلم...
مامان الناز
7 آذر 92 0:29
200 روزگیت مبارک گلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان الیار
7 آذر 92 2:38
200 روزگیت مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه گل پسر خیلی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
خیلی دستت درد نکنه خاله جونم.
مریم
7 آذر 92 10:05
چقدر بزرگ شده ...............
نرگس
پاسخ
سارا مامان اهورا
7 آذر 92 11:18
الههههههههههههی.عزیز دلم انشاالله 200 سالگیتو جشن بگیری
نرگس
پاسخ
انشالله
مامان آیسو وآیسا
7 آذر 92 17:19
مباررررررکه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
مامان احسان
8 آذر 92 0:21
200 روزگیت مبارک عزیزم 200 ساله بشی
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جونی...
مامان پوریا جون
8 آذر 92 0:41
عزیزم 200روزگی ات مبارک باشه هر روز خوشگل تر و نازتر میشیا
نرگس
پاسخ
مرسی خاله...شما لطف دارین...
فدایی طاها
8 آذر 92 2:34
سلام حوشکله وبلاگ پسرمنوببینیدطاهای بابا و ماما
نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...بهتر نبود آدرس می ذاشتی عایا؟؟؟!!!!حالا ما با چی بیایم عاخه؟؟؟!!!!
میرزا کوچک خان
8 آذر 92 10:15
بدو برو خصوصی!
نرگس
پاسخ
چشم عزیزم...
زهرا
8 آذر 92 14:24
اهورا جون و مامانش چطورن؟؟ اومدم احوال پرسی
نرگس
پاسخ
قربونت برم زهرای مهربون...به خدا شرمنده ام که دیر دیر سر می زنم!!!!
علوی
8 آذر 92 20:41
سلام وقت شما بخیر . آپم و منتظر حضور تون .
نرگس
پاسخ
بله...چشم.حتما"!!!
گل اندام بانو
8 آذر 92 23:47
چه متن قشنگی واقعا هیچ کسی وچیزی نمیتونه مهر ومحبت مادر رو پر کنه
نرگس
پاسخ
بله...واقعا" همین طوره!!!
گل اندام بانو
8 آذر 92 23:48
عزیزم غذای کمکی چی میدین به نی نی تون؟
نرگس
پاسخ
سوپ،سرلاک،فرنی،آب میوه هم میدم.بازرده تخم مرغ که نمی خوره!!!!!!!!!!!!
كتي(مامان آقا مهديار)
9 آذر 92 0:46
جانممممممممممممممم ماشالله داري بخورمت مممممممممممممن ؟ بوسسسسسسسسسسسسس هوارتااااااااااا
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جون. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان لي لي
9 آذر 92 2:30
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
نرگس
پاسخ
آخییییییییییییییییییییییییییییییی....جونم پسر خاله... ممنون لیلی جونم.
مامان تنها
9 آذر 92 11:13
نرگس
پاسخ
مامانی باذوق
9 آذر 92 11:26
زیبا و دلنشین نوشتی عزیزکم الهی خاله قربون پسملی 200 روزه بره نااااااااااااااااااااااااازی
نرگس
پاسخ
قربونت برم مامانی با ذوق.
مامان بردیا(عالمه)
9 آذر 92 12:10
گجایی نرگس جوناهوراجونم خوبه
نرگس
پاسخ
مرسی دوست مهربون و با وفا!!!!اهورا خوبه...ببخش به خدا خیلی سرم شلوغه!!!!
معصومه
9 آذر 92 17:21
200روزگیت مبارک عسلی..ان شاالله 200 ساله شی خاله جون..زیر سایه ی پدر و مادر
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون...به وبلاگ من خوش اومدی.
الهام مامان محیا
10 آذر 92 13:18
مامانی کم پیدا شدی کجایی پس؟؟ راستی ما پست جدید میخوایم یالا
نرگس
پاسخ
حسابی سرم شلوغه!!!!!!!!!!حتما"گلم.
مامان نرگس
10 آذر 92 19:08
خیلی قشنگ نوشتی نرگس جون پسر گلمون انشاله 200 ساله شه.... عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...
دلوين
11 آذر 92 9:31
خدا برات نگه داره هميشه خوش باشين و خوشبخت منم ٣ تا فرشته خوشكل دارم وبت خيلي عاليه لذت ميبرم وقتي بهش سر ميزنم ٢٠٠ ساله بشي پسر خوشگل
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...شما لطف داری...راستی چرا آدرس نذاشتین؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
مامان یزدان
11 آذر 92 9:48
200 روزگیت مبارک عزیزم.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مثل هیچکس
11 آذر 92 10:28
مامانی نمیخواید پست جدید بزارید ما منتظریم
نرگس
پاسخ
چشم...در اولین فرصت حتما".
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:47
انا لله و انا الیه راجعون
نرگس
پاسخ
وای کلی گریه کردم به خدا!!!! خدا رحمتش کنه!!!
بهار
11 آذر 92 18:25
ای جان که انقدر نازی تو. ماشالا ماشالـــــا
نرگس
پاسخ
دیگه سرت شلوغ شده بهار خانم...
مریم
11 آذر 92 22:09
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
نرگس
پاسخ
نازی
11 آذر 92 22:28
خیلی خوشگل شده پسرت ماشااله
نرگس
پاسخ
مرسی نازی جون...
مامان لي لي
11 آذر 92 22:52
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
نرگس
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
12 آذر 92 12:54
مبارك باشه عزيزممممممممممم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان اهورا
12 آذر 92 19:27
نرگس
پاسخ
مینا مامان روشا
12 آذر 92 21:06
نرگس جون عکس جدید بذار از عشق من
نرگس
پاسخ
چشم...در اولین فرصت...
خاله هدی مامان پارسا
13 آذر 92 11:34
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
نرگس
پاسخ
مهدیه ( مادر دختری)
13 آذر 92 19:55
سلام عسل خاله بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
مامان بردیا
13 آذر 92 20:58
پس چرا نمییای نرگس جوناهورا جون خوبه؟
نرگس
پاسخ
خوبه گلم...ممنون از لطفت...فکر کنم تا اهورا یه کم بزرگتر شه و سال تحصیلی هم تموم شه من کم کار باشم!!!!!
ayhan
14 آذر 92 13:10
نرگس
پاسخ
چقدر بوووووووووووووس!!!!!!!!!!!!!!!!! اینم جواب شما آیهان خان!!!!
گل اندام بانو
14 آذر 92 17:45
چه پسر نازی الهی که 200ساله شه نه همیشه زنده باشه.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...
مامان مهدی
15 آذر 92 10:52
چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه براتون اهورا جونی یه عالمه دوست دارم خوشحال میشم به وبلاگ پسر من هم سری بزنیدراستی من با افتخار شمارو لینک کردم
نرگس
پاسخ
ممنون گلم...چشم...با کمال میل!!!!
نازی
15 آذر 92 11:43
نرگس جون به وبلاگ پسرهای منم یه سری بزن پوریاوپارساکوچولو
نرگس
پاسخ
ببخشید که خیلی دیر شد!!!!!
Arezoo
15 آذر 92 13:50
سلام شرمنده واسه تاخیرم چن وقتی نبودم مگه من چن سال نبودم اهورا ماشاا... انقد بزرگ شده منتظر حضور گرمت هستم
نرگس
پاسخ
رسیدن بخیر آرزو خانم...خیلی وقته نیستی عزیزم... چشم الآن میام.
مامان بردیا
15 آذر 92 18:29
سلام خانوم معلم خسته نباشید درکت میکنم ادم با یه بچه سر کارم که بره سخته ولی پنج شنبه جمعه که تعطیلی یه خبر از اهورای نازمونو خودت بهمون بده
نرگس
پاسخ
والا پنج شنبه جمعه هم صرف نظافت و لباس شستن و اتو زدن و گردگیری و جارو و ... و...و...میشه...ولی چشم عزیزم...حتما".
امیرعلی خان
16 آذر 92 14:10
سلام به شدت تبریک میگم به شما وامیر خان عزیز خدایی خیلی خوشحال شدم امیدوارم سالهای سال سایه تون بالای سرش مستدام باشه و اهورای عزیز باعث سربلندی خودش وشما بشه و قدردان زحمات بی دریغ پدر و مادرش
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما!!!!
الهام مامان محیا
16 آذر 92 15:21
دوستای عزیز لطفا زودی یه سر بیاین وب...متشکر
نرگس
پاسخ
چشم...خبریه؟؟؟!!!!