اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

واکسن 4 ماهگی

1392/6/21 12:25
نویسنده : نرگس
903 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 20 شهریور 92 نوبت واکسن 4 ماهگی گل پسرم بود...

اهورا جونی قبل از واکسن :

 

قبل از واکسن

 

قبل از واکسن

 

قبل از واکسن

 

اهورا جونی بعد از واکسن:

 

بعد از واکسن

 

بعد از واکسن

 

بعد از واکسن

 

بعد از واکسن

 

بالاخره خوابید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پی نوشت : وقتی واکسن و براش زدن چند ثانیه شدید گریه کرد و بعدم ساکت شد!!!

هر 4 ساعت بهش قطره استامینوفن می دادیم،ولی کل روز و بی تاب بود...

شب هم خیلی گریه کردگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان بردیا شیطون
21 شهریور 92 13:03
ای جونم چه عکساش قشنگ افتاده عزیزم
دیگه داری مرد میشی ها.........


مرسی خاله...راستی 6 ماهگی بردیا نانازم مبارک
امید
21 شهریور 92 13:06
ماشالا به این شیر پسر
موافق
منو با اسم سیستم های امنیتی بلینک شما هم لینک شدی


ممنون.حتما"
ارشین
21 شهریور 92 13:08
ای خدا......................
چه بانمکه اینجا ......
ماه شدی عزیزم


مرسی خاله مهربون
مامانه پارسا
21 شهریور 92 14:47
آخی جانم عزیزم..مبارک باشه خوشکلم..


ممنون خاله
عاطفه
21 شهریور 92 17:43
الهی فدات بشمم
چقدر قشنگ احساسش تو عکسا معلوم شده بزرگ میشی خاله جون یادت میره این دردارو ایشالله داماد شدنت عزیز دلم


وای عاطفه جون نمیدونی چقدر گریه کرد.شب هم نه خودش خوابید طفلکی نه من و امیر...
مامان کوروش
21 شهریور 92 18:01
سلام. آخی ... عزیزدلم . دلتون اومد نی نی به این خوشگلی رو اذیت کنید
بجای من ببوسیدش
خیلی نازه ماشاءاله


ای بابا...چاره چیه عزیزم!!!!!!!!!!!!!مجبوریم دیگه.واسه سلامتی خودشه.
مامان زری
21 شهریور 92 19:43
الهی بمیرم عزیزم،ولی اشکال نداره خاله برای سلامتی دیگه بعدشم شما که دیگه مرد شدی پس پاشو زودی برای مامان و بابایی بخند تا اونهام دلشون آروم بگیره


فعلا" دو روزه گریه می کنه زری جون...دکتر هم بردیمش گفت چیزیش نیست.اثر کورتونه!!!
خاله حسنا
21 شهریور 92 20:45
سلام اوخه به دستای کوچولوش واکسن زدن!
چه ناناس شده. خدا حفظش کنه


نه خاله جونی...............به پاهام زدن!!!
♥ نیم وجبی ♥
21 شهریور 92 21:39
وااای عزیییزم
عیب نداره بزرگ بشی یادت میره خاله جون
وای عکسهای اولیش خیلییی بامزه و ناازن دوست دارم بخورمش


فدای تو نیکو جون
مامانی امیرصادق
21 شهریور 92 23:34
الــــــــــــــــــــــــــــــهی
ایشالله زود خوب شی گلم


انشاالله خاله جون
مامان اریو
22 شهریور 92 2:33
عزیزممممم چقدر خوردنیه من دلم می خواد گازش بگیرممممم

نرگس جون شما همدانی هستین؟؟؟؟ مامان منم اصالتا همدانی هستن


اااااااااااااااااااا،چه عالی!!!!!!!!!!!
همدان شهر منه!!!بقیه شم که بلدی؟؟؟!!!
مامان ارشیا
22 شهریور 92 11:19
نازی
طوری نیست عوضش یه مرد قوی می شی.


انشاالله خاله
مامان امین
22 شهریور 92 12:01
قربونت برم خاله. تموم بشو هم که نیستند این واکسن ها. ایشالا همیشه سالم باشی اهورا جونم.


آره به خدا...تا میای یه نفسی بکشی یه واکسن دیگه!!!
میرزا کوچک خان
22 شهریور 92 16:33
آخی نازی.... یاد واکسن زدن چهارماهگی سینا افتادم.... چه روزایی بود!


آره تا تموم بشه مامانا کلی حرص می خورن به خدا...تا نی نی ها میان یه کوچولو سرحال شن نوبت یه واکسن دیگه میرسه
مامان روشا
22 شهریور 92 19:57
عزیزم اینم یکی از مراحل مرد شدنه....



آره دیگه خاله جون و باید حتما" هم طی بشه
بابابزرگ ارسطو
22 شهریور 92 20:33
آخي بعد از واكسن چقدر اذيت ميشن اين بچه ها
انشاالله تا الان اهورا جون خوب خوب شده


ممنون بابابزرگ از لطف تون.دیروز برای امیر از شما تعریف می کردم.می گفت خوش به حال ارسطو با این بابابزرگش
مامان یزدان
23 شهریور 92 7:19
الهیییییییییییییییییییییییییییییییی
نرگس
پاسخ
مامان یزدان
23 شهریور 92 7:31
الهیییییییییییییییییییی


جوووووووووووووووووونم خاله
مریم
23 شهریور 92 8:34
عزززززززیزم. خیلی سخته
نرگس
پاسخ
آره والا!!!!!
مامان شهراد
23 شهریور 92 10:29
نرگس
پاسخ
خاله فریبا
23 شهریور 92 11:20
هزار ماشاالله به این گل پسر زود خوب می شی خاله جون


ممنون خاله فریبا
مامان اهورا
23 شهریور 92 14:41
چه اهوراي كوچولووووي نااااازي خدا نگهش داره برات عزيزم خوشحالم كردي كه اومدي و بهمون سرزدي منم لينكتون ميكنم گلم و به خصوصيت هم يه سري بزن


وای...خوش اومدین!!!پس از این به بعد بیشتر همدیگرو می بینیم
مامان اهورا
23 شهریور 92 14:44
روروئكش كپي روروئك اهوراس


آخی...چه با نمک
ayhan
23 شهریور 92 15:12
سلام خاله اهورا جان خیلی خوشگله ماشالله
خدا از چشم بد خفظش کنه الهی ممنون


ممنون عمو ...آیهان هم خیلی نازه.هم خودش هم اسم قشنگش
مامان امیر مهدی (سوده)
23 شهریور 92 15:17
بمیرم برات گل خاله ....اما در عوض دربرابر بیماریها مصون میشی عزیز دلم.


خدا نکنه خاله جون.چاره ای نیست دیگه
مریم
23 شهریور 92 16:21
ممنونم ب وبلاگم سر زدین برای تبادل لینک متاسفانه من نمیدونم چطوری باید لینک کنم


میام و برات توضیح میدم عزیزم
مامان مهسا
23 شهریور 92 16:23
سلام مامان اهورا خوش حال شدیم بهمون سر زدید پسملیو از طرف من ببوس بازم بهمون سر بزنید خوش حال میشیم


حتما" گلم...شما هم از طرف من مهسا عسلی رو ببوس
بهار
23 شهریور 92 21:20
الهــــــــــی
نرگس جونم ببخشیدا من دخالت میکنم، اهورا جونم بالا رو که نگاه میکنه پیشونیش خط میفته، اگه میشه چیزیو از بالا بهش نشون نده که باعث خط افتادن میشه. بعدها این خطا موندگار میشن. بازم ببخشیـــــــــد.


خواهش می کنم...چشم دیگه این کارو نمی کنم
نازنین
24 شهریور 92 18:03
ای جونم...
چه عکسای بامزه ای شدن.
هزارماشاا.. خیلی نازه.
از طرف ما حتما ببوسینش.


ممنون نازنین جون...
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:46
بمیرم الهی که گریه میکنی..
نرگس
پاسخ
خدا نکنه!!!!!!چاره چیه؟؟؟!!واکسنه دیگه...باید زد...