اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

حالا دیگه می تونی...

1392/9/1 9:46
نویسنده : نرگس
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای مامان؛

دوشنبه یعنی 20 آبان 1392 بعد از زدن واکسن 6 ماهگیت رفتیم تویسرکان.آخر هفته هم که تاسوعا و عاشورا بود...

تو این سفر به مامان جون و بابا جون نشون دادی که ماشالله بزرگ شدیابرو و دیگه می تونی:

♥ بدون کمک بشینی!!!!!!!!از خود راضی

(دقیقا" از 30 مهر 1392 )

 

 اهورا می تونه بشینه

 

اهورا می تونه بشینه

 

♥  با سرعت رو زمین سینه خیز بری!!!!لبخند

(زمان دقیق این و نمی دونم ...از 25 مهر با کمک بابا جون و مامان جون یه کم سینه خیز می رفتی و کم کم پیشرفت کردی و الآن تقریبا" 10 روزه که با سرعت به سمت هر چی که رو زمینه سینه خیز میری)

 

اهورا سینه خیز میره!!!

 

♥ اسمت و که صدا می زنیم برگردی و لبخند بزنی!!!چشمک

 

اهورا اسمش و میشناسه!!!

 

♥ رو دستات بایستی!!!مژه

 

اهورا رو دستش می ایسته

 

♥ وقتی دسدسی می گیم با تمام وجود مشتای بسته تو به هم بکوبی!!!!نیشخند

آفرین به تو پسرم...بهت افتخار می کنم گلم.بغلماچ


 

اهورا در دسته های سینه زنی تویسرکان

 

پی نوشت1 :کلی با بابا جون محمد تو دسته های سینه زنی گشتی.بابا جون خیلی دوست داره پسرم!!!!!قلب

پی نوشت2 :اون کلاه و کاور پوشک و مامان جون برات بافته...میبینی چقدر قشنگه!!!!ابرو

پی نوشت3 :خاله راضی جونی کلی باهات بازی کرد .ولی خاله مرضی نبودش.جاش خیلی خالی بود.ناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان حدیثه سادات
28 آبان 92 17:50
وااااای چه فرشته ی نازی داری؟هزار ماشاالله. تبادل لینک کنیم.
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.بله،چرا که نه!!!!!!!
مامان نسرین
28 آبان 92 17:53
جای من یک دل سیر چشم در آیینه اندازو بگو بهترینم دل من سیر برایت تنگ است از اینکه ماشالا بزرگ شدی میتونی بشینی سینه خیز بری خیلی خوشحالم فدات بشم الهی با این شیرین کاریات دل مامان جونو بردی
نرگس
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووووس برا مامان جون و بابا جون مهربونم.
مینا مامان روشا
28 آبان 92 18:31
هزار ماشالا کلی پیشرفت داشتی عزیزکم. ما هم آپیم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله...چشم الآن سر میزنیم.
مامان لي لي
28 آبان 92 19:24
ماشالله عزيز دلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله مهربونم.
مامان لي لي
28 آبان 92 19:26
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
نرگس
پاسخ
خاله مریم
28 آبان 92 19:49
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بخورمت الهی.اولین بار دیدمت دلم هوری ریخت خاله.عززززززززززززززززززززززیزم
نرگس
پاسخ
مریم جون دلم برات خیلی تنگ شده!!!
مریم
28 آبان 92 19:50
به به! چه گل پسری. خیلی بهش می یاد نرگس جون
نرگس
پاسخ
ممنون از لطفت مریم جونم.
خاله راضیه
28 آبان 92 19:52
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــگـتـم اهوراجون▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ஜ
نرگس
پاسخ
مامان لي لي
28 آبان 92 20:16
مرسي از لطفت نسبت به من💛💛 اره گلم خيلي ها ميگن بابام شبيه أمين تارخ است
نرگس
پاسخ
آره!!!!آفرین
مامان آريا
28 آبان 92 20:22
خدا حفظش کنه این پسرا با رشد سریع شون، آرامش رو از مامانا می گیرن (شوخی) کم کم آماده باشید که خونه رو شخم بزنه یه پیشنهادی می کنم که برای من خیلی موثر بود؛‌ من فقط وسایل تزیینی و خطرناک رو جمع کردم، دکوراسیون خونه رو هم نزدم (فقط جلوی بوفه و آینه شمعدون رو با صندلی پوشوندم)‌ باقی وسایل سرجای خودشون بودن و حدود نصف خونه هم لخت بود (یعنی بدون فرش بود و سرامیک بود) این باعث شد اولا که آریا کم کم یاد گرفت رو سرامیکا مواظب خودش باشه و زمین نخوره و تعادل خودش رو خوب حفظ کرد. و دیگه تغییر ندادن آرایش خونه بهش کمک کرد که خیلی سریع همه چیز براش عادی بشه و من همش بکن نکن بهش نگم امیدوارم همیشه لبخند رو لبای شما و اهورا جان باشه
نرگس
پاسخ
ممنون از پیشنهادت گلم.حتما" به کار می بندم!!!!
مامان نادیا و نلیا
28 آبان 92 20:52
وای گل پسرمون حسابی بزرگ شده چه بافتنی های خوشـــــکلی
نرگس
پاسخ
با چشمای خوشگلت می بینی گلم...هنر مامانمه.
خاله راضی جون
28 آبان 92 23:27
_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نرگس
پاسخ
بووووووووووووووووووووووس برا خاله راضی جونی.....
بابا محمد
28 آبان 92 23:31
من اگر خارم اگر گل چمن ارای هست گل زیبایم از وقتی که رفتی خیلی دلتنگم کاش میشد بعد مسافتها کمتر میشد گر چه دلهامون بهم نزدیک است همون شکرپنیرم همون قند عسلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
اهورا جان مامان،اون خط آخر که بابا جون برات نوشته قربون صدقه ی مخصوص خودشه به اضافه ی (سَمبَل بابا) بابا جانم خیلی دوست داریم...ما هم دلتنگتونیم
هدیه خداوند
29 آبان 92 7:05
ماشاالله به این پسر زرنگ
نرگس
پاسخ
مرسی!!!!!!
مامان کارن
29 آبان 92 9:40
قربون این گل پسر که بزرگ شده دست مامان جونتم درد نکنه چیزای قشنگی بافته برات
نرگس
پاسخ
ممنون رزیتا جونم...
مامان اهورا(شهرزاد)
29 آبان 92 9:55
واي نرگس جون چه ست قشنگيه . مباركش باشه. چه كارايي ياد گرفته گل پسري مردي شده هزار ماشاله. انشاله عروسيش.
نرگس
پاسخ
قربونت برم الهی شهرزاد جونم...می بینی چه کارایی می کنه؟؟؟!!!با همین کاراش دل ما رو می بره دیگه!!!
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 آبان 92 11:21
ماشاالله به اهورای ناز و خوشگلم.ستش خیلی قشنگ بود دستشون درد نکنه که بافتن.
نرگس
پاسخ
قربونت عزیزم...با چشمای قشنگت می بینی.
مامان نرگس
29 آبان 92 11:50
وای عزیزدلم که اینقده کارای خوشگل یاد گرفتی .قربونت برم چه عکسهای قشنگی حسابی سفر خوش گذشته خاله.........
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم...بله خیلی خوش گذشت...جای همه ی دوستان خالی
مامان آیسو وآیسا
29 آبان 92 12:48
وای آفرین پسملی ناززززززززززززززززززززز
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
الهه مامان امیر محمد
29 آبان 92 13:08
مبارکه مبارکه گل پسرم. ماشالله دیگه مردی شدی واسه خودت. فدای اون قیافه خوشگلت برم من. مامان مهربونش اسپند واسه گل پسری یادت نره. هزار ماشالله.
نرگس
پاسخ
ممنون از لطفت الهه جان...
میترا
29 آبان 92 14:59
وای خاله جان چه ناز شدی
نرگس
پاسخ
ممنون.خوش اومدی خاله جون.
زهرا
29 آبان 92 16:54
ای جونم عززززززززیزم مبارک باشه آفرین
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونی.
الهام مامان محیا
29 آبان 92 17:58
خیلی با نمک و کارتونی شده ...آدم میخواد بخورتش
نرگس
پاسخ
واااااااااااااااااایخاله الی من و نخوری!!!!!!!!!!!
متین
29 آبان 92 18:34
وایییییییییییی پسر ناز خوشگل بودی خوشگل تر شدی !
نرگس
پاسخ
مرسی خاله ی متین جون...
گل اندام بانو
29 آبان 92 23:16
ماشاالله چه پسری.اگه دوست داشتید به وبلاگ ما هم بیایید و من شما رو با اجازهتون لینک میکنم
نرگس
پاسخ
عزیز دلم من خیلی وقته شما رو لینک کردم!!!!!!!
سعیده ، مامان هومان
30 آبان 92 0:25
ای جانم خیلیییییییییییی، بی نهایت عکساش خوشگل اند ، عکس سبز پوشش که محشره خدا حفظش کنه ، در پناه حق
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...قربونت برم که اینقدر با محبتی...
مامان الناز
30 آبان 92 0:55
مثل ماه میمونی
نرگس
پاسخ
خاله جون چرا آدرس نمی ذاری آخه؟؟؟!!!! شما لطف داری ..
مامان یزدان
30 آبان 92 10:19
عزیزم خیلی پیشرفت کردی.
نرگس
پاسخ
مامانی
30 آبان 92 10:47
الهی مامانی فدات بشه با اون لباسات سرما نخوری
نرگس
پاسخ
نه ...من سرما نمی خورم مادر جون...خونه ی مامان جونم گرم گرم بود!!!!!!!
مامان بردیا شیطون
30 آبان 92 11:50
█♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ دوستت دارم
نرگس
پاسخ
ما بیشتر
مامان بردیا شیطون
30 آبان 92 11:51
ای جووووووووووووووووووووووووووونم چه بهش میاد دست مامانی درد نکنه زحمت کشیده..... ایشالا همیشه خوش باشین... عزاداریت هم قبول عزیزدلم
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
مامان امین
30 آبان 92 12:49
اهورا جون میخورمت با این لباسهای بافتنی خوشگلتا. هزار ماشالا.......
نرگس
پاسخ
ممنون خاله!!!!ولی من و یه وقت نخوری خاله جونی......
مامان نرگس
30 آبان 92 18:38
چه ست خوشگلی داره خوشگل خاله.............. ای جونممممممممم
نرگس
پاسخ
با چشمای خوشگلت می بینی نرگس جان...هنر مامانمه...
نازنین
30 آبان 92 23:00
وااااااااااااای... چه لباسای با مزه و خوشگلی پوشیده این گل پسر... خیلی خوردنی شده. از طرف ما هم ببوسینش...
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...بوس از روی ماه خودت و نیکو جون.
میرزا کوچک خان
1 آذر 92 12:43
خصوصیت و چک کن خاله!
نرگس
پاسخ
چک کردم...قربون همشهری عسلم برم من...
مهدیه ( مادر دختری)
1 آذر 92 14:51
خیلللللللللللللل خوشگل شدی وروجک بووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.منم بووووووووووووووووووووووس
مامانی امیر صادق
2 آذر 92 8:40
ااااااای جانــــــــــــم چقدر با این لباسها نااااااااز شدی آقا عسلیییییی خوشــــگل بـــــــــــــووووس
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم.
مهدیه ( مادر دختری)
4 آذر 92 15:37
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگس
پاسخ
مامانِ حنــــــــــــا
4 آذر 92 18:25
عزیزم تو چقدر ناز و شیرینی . هزار ماشالا
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جون.
ی دوست
20 آذر 92 14:16
با اون بافتنی ها خیلی خوشمل شده اصالتا تویسرکانی هستید ؟؟ معدن گردو
نرگس
پاسخ
ممنون... بله تویسرکانی هستیم...اونجا پایتخت طلای سبز ایرانه یعنی گردو و لقب بهشت غرب و داره چون خوش آب و هواست...
مامی گلسا
6 دی 92 12:53
چه ناز شدی شما عروسک
نرگس
پاسخ
nice.design
12 دی 92 16:12
دوتا عکس اول این پست هم خییییلی جذاب میشه برای طراحی ژستش عالیه
نرگس
پاسخ