اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

کف،جیغ،سوت،هوراااااااااااااااااااااااا

1392/5/26 11:6
نویسنده : نرگس
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اهورا؛

خوشحالم که تو رو دارم

خوشحالم که تنها عشق تو در من جاریست..

دلم پیش توست دلم هوای تو دارد همیشه

خوشحالم که دلم فقط برای توست

خوشحالم که تو فقط در منی  و دلم به عشق تو می تپد

می دانم که عشق تو هرگز دلم را ترک نخواهد کرد

رایحه ی خوش تو در هوای زندگی من پخش است

تو را می بویم و زندگی می کنم.

دوستت دارم و می بوسمت ...همین!

 

لاینر

 

پسری نازمون شنبه،بیست و ششم مرداد نود و دو 100 روزه شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اهورا جون مامان 100 ساله بشی الهی...

 

اینم عکسای اهورا خان تو 100 روزگیش:

♥ آقا ما تو 100 روزگی مون داشتیم با عروسکای عصر یخبندانمون بازی می کردیم

 

1

 

♥اینم عمو سیدنیه!!(sid)نیشخند

 

2

 

♥یهو دیدم مامان با دوربینش اومد سراغم!!!تعجب

 

3

 

♥گفتم باشه،بذار یکی دو تا عکس بگیره دیگه...متفکر

 

4

 

♥و من به بازی ادامه دادم و مامان هی چیک و چیک عکس گرفت...آخ

 

5

 

♥ عمو جون این چیه پشت کله ات؟؟!!!بذار بذار درستش کنم.سبز

 

6

 

♥نخیر دست بردار نیست...مامان جون ترو خدا بسه دیگه!!کلافه

 

6

 

♥کیه؟؟؟...کیه؟؟...آخ آخ مامان منو صدا می زنن برم دیگه!!!بای بای

ببخشید دیگه عکساتم نیمه کاره موند!!نیشخندزباناز خود راضی

 

7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان صدف
28 مرداد 92 11:01
ان شاءالله


ما لینکتون کردیم خاله
مامان مهسا
28 مرداد 92 14:57
lممنون که سر زدید از حضور گرم شما متشکرم.


ما هم بوووووووووووووووووووووووووووووووووس برا خاله و مهسا جون.
نگاری
28 مرداد 92 17:42
سلام مامانی
امیدوارم اهورا جون 100 ساله شه
من عاشق این اسمشم.



سلام نگاری جون.آدرین و ببوس...
مامان بردیا شیطون
28 مرداد 92 20:07
ای جون دلم
عزیزم 100روزگیت مبارک
الهی 100ساله نه 1000 ساله بشی قربونت برم
اهورا جونم...............

خاله جونم سالگرد ازدواج تون مبارک.انشاالله شما هم هزار سال خوشبخت زندگی کنید و سایتون از سر بردیا کم نشه.
مامان زری
28 مرداد 92 20:28
100 روزگیت مبارک اهورا جان انشاالله توولد 100 سالگیت مامانت برات جشن بگیره


ممنون خاله زری
مامی92
28 مرداد 92 22:12
سلام
ممنون از لینکتون
منم لینکتون کردم
صد روزگی اهورا جان هم مبارک
ایشالله صد ساله شه


ممنون مامی جون.رفتی مرکز؟چه خبر؟؟
مامان تنها
29 مرداد 92 9:25



سلام عسل خانم.چه خبرا؟؟!!منتظرت بودم.بهت سر زدم ولی خبری از پست جدید نبود.چرا؟؟!!!
خاله نرگس
30 مرداد 92 11:58
100 روزگی مبارک کوچولوی خوشگل. واااااااااااای چقدر هدیه هاس قشنگ قشنگ گرفتی. مبارکت باشه


ممنون خاله نرگس.بووووووووووووووووووووووووووووس
غزل جوون
3 شهریور 92 16:02
سلام جونم
من غزلم
و تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن
مرسی گلم


سلام غزل جونم.خوبی خاله؟؟؟
من خیلی دوست داشتم که با هم دوست باشیم...ولی مثل اینکه آدرس تو اشتباه نوشتی...چون وبلاگت باز نمی شه گلم.

مامان بنيتا
4 شهریور 92 0:29
100 روزگيت مبارك عزيزم


مرسی خاله...