اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

هدیه به مناسبت صدمین روز تولد...

1392/5/27 12:34
نویسنده : نرگس
836 بازدید
اشتراک گذاری

♥ هدیه مامان و بابا:

 

مامان و بابا

 

♥ هدیه پدر جون و مادر جون:

 

پدر جون و مادر جون

 

♥ هدیه عمه جون:

 

عمه فریبا

 

♥ هدیه مبینا جون:

 

مبینا جون

 

اهورای من؛

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد...آن را به تو تقدیم می کنم.


صد روزگی مبارک...صد ساله بشی الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان بردیا شیطون
30 مرداد 92 12:39
وای خوش به حالت عسلم

چه کادوای قشنگی گرفتی مبارکت باشه خوشگله


سلامت باشی خاله ی خوشگلم.
نگاری
30 مرداد 92 15:35
100 روزگیت مبارک خاله
100 ساله شی پسملی
مامان اهورا می یای وبلاگ ادرین اون بالا تو مرورگر که ادرسش می یاد کپی کن منم لینکت می کنم



اومدم .مشکل حل شد از این به بعد بیشتر می تونم آدرین جون و ببینم.
مامان آیسا
30 مرداد 92 15:42
سلام عزیزم صدمین روز تولدت مبارک مباک کادوات خیلی همگی خوشملن


مرسی خاله آزی جونم.
مامانه پارسا
30 مرداد 92 17:54
سلام مامانی ممنون لطف دارین..پسر گل رو ببوسین..موافقم با تبادل لینک..عزیزم..


منم پارسا جون و با افتخار لینک کردم.بووووووس
مامان کیاراد
31 مرداد 92 0:01
سلام عزیزم ...مرسی که به ما سرزدید ...خوشحال میشیم در جمع دوستان ما باشید...
راستی صدمین روز تولد اهورا جون مبارک....بیشتر پیش ما بیایید...


حتما" خاله.ممنون که مارو لینک کردید .منم شمارو لینک میکنم.
كتي(مامان آقا مهديار)
31 مرداد 92 3:45
اي جونم كفشاشو خدااااااااااااااااااا


خاله جونم خوش اومدی.مهدیار دوست جونم خوبه؟؟؟
مامان علی
1 شهریور 92 9:07
سلام عزیزم چه پسر نازی مثل اسمش..از تبادل لینک خوشحال میشم...بوس برای اهورا


ما هم علی جون و با افتخار لینک می کنیم.انشاالله دوستای خوبی باشیم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
2 شهریور 92 11:19
تولد 100 روزگیت مبارک امیدورام 100 ساله بشی و من و امیرمحمد در تولدت شرکت کنیم وای مبارک باشه چه لباسهای قشنگی انشاءا.. لباس دومادیت و فارغ التحصیلی بورس دکتری فدات بشم


انشاالله واسه بهاره جون و داداش امیر محمد...بووووووووس
Amin ex
3 شهریور 92 23:21
لباساشم مثه خوودش خودش خوشجله که



داداشی شما با چشمای خوشگلت همه چی و خوشگل می بینی!!!
مامان بنيتا
4 شهریور 92 0:26
ممنون كه پيش ما اومدين با كمال افتخار لينك شدين گلم


چقدر عالی.پس بیشتر می تونیم با هم باشیم!!!!
خاله جون مرضی
9 شهریور 92 10:53
چه زیباست خیالی که تو را از ان همه فاصله می اورد به کلبه تنهایی ام


خاله شاعر شدی ها!!!!!!!!!!!!!قربونت برم با این متن قشنگت از راه دور می بوسمت...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
عمو مهدی
9 شهریور 92 10:56
شاید فاصته بتواند نگاهها را از هم دور کند ولی قدرت ندارد یادها را از هم جدا کند

مرسی عمو جون بابت این متن قشنگ.ما هم همیشه به یاد شما هستیم......
علی
10 شهریور 92 1:53
سلام مرسی دوست خوبم به من سرزدی خوشحال میشم با تبادل لینک راستی چه گل پسر نازیجونم حتما ببوسی میدونم به خودت میگی باشه ولی حتما اه موفق باشی امیدوارم توی زندگی همه شاد ووسر زنده باشی


سلام.منم از شما ممنونم که به ما سر زدین و نظر گذاشتین...نظر لطف شماست!!!
ما شما رو لینک می کنیم.چون مطالب وبلاگتون حرف نداره.