اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

بی تجربگی مامان...

1392/6/9 12:42
نویسنده : نرگس
787 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جونم...

دیروز از اون روزهای گرم شهریور بود.پس تصمیم گرفتیم برای گردش بریم بیرون شهر...تو راه با اینکه کولر ماشین روشن بودش ولی نور خورشید چنان داغ بود که خنکی کولر وتحت الشعاع خودش قرار می داد!!!!!!!!

رفتیم و رفتیم تا رسیدیم به یه جای سرسبز و قشنگ با هوای عالی!!!!!!!!!!!انگار که یه تیکه از بهشت بود واقعا"...یه کم که مستقر شدیم و سفره ی نهار و پهن کردیم،باد شروع به وزیدن کرد و آسمون ابری شد و هوا فوق العاده سرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

خدا رو شکر،2-3 تا بلوز آستین بلند برات برده بودم.ولی کلاه نبردم!!!!!!!!!!!ناراحتآخه اصلا" به فکرم هم خطور نمی کرد که هوای داغ امروز یهو تا این اندازه سرد بشه!!!!!!!افسوس

خلاصه آخرش مجبور شدم شلوارتو سرت کنم!!!!!!!!!!!!!سبز

این شکلی شدی:

 

کلاه

اهورا:آخه مامان من این چه کلاهی بود سر پسرت گذاشتی آخه!!!!!!

بعدم می گن این نی نی ها همش غر میزنن...

نه،ترو خدا الآن حق دارم غر بزنم یانه؟؟!!!!!!کلافه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان آرتین
9 شهریور 92 12:53
واقعا این هوای تبریز...اصلا آدم میمونه ما هم مثل شما یهم دیدیم چنان بادی داره میاد که نگو.آخ خاله قربونت بره اگه اینو سرت نمیذاشتن سرما میخوردی راستی خاله خصوصی تونو چک کنید


آره دیگه...شما منو حسابی درک می کنی...
Hosin_Hashempour
9 شهریور 92 15:06
از قضا اهورا جان خیلی خوشگل شدیخوشحال شدم دیدمت!اگه بدونی برات از مشهد جی ها گرفتممممممممممممممممممممممممم!


سلام حسین جون.دستت درد نکنه،سوغاتی هات عالی بودن!!!!!!!!!!!انشالله جبران کنیم.
آزاده مامان کوروش
9 شهریور 92 15:26
مامان به خوبی حالا یکبار کلاه فراموش کنه اشکال نداره
مثل من هر روز عصر بیرون بریم کلاه میبرم ولی چند وقت پیش ظهر که کوروش رو بردم خرید توی افتاب گرم فراموش کردم کلاه ببرم
مگر این شیطونا هواس میذارن برای ما


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان بنيتا
9 شهریور 92 17:40
اي جانم عزيزم
همه نوع كلاهي بهت مياد خاله جون حتي اين مدلش


مرسی خاله.شما لطف داری...
خاله راضیه
9 شهریور 92 18:23
سلام مامانی اهورا .لینکت کردم


و همچنین ما راضیه خاله
الهام مامان یسنا
9 شهریور 92 18:30
ای جان عزیزم. تازه خیلی خوشگل هم شده این گل پسری. قربونت برم.


خاله حتما"لپای یسنا کپلی رو از طرف ما ببوس...
مریم (مامان ثنا جون)
9 شهریور 92 20:22
چه خوشکل شده با اون کلاه
منم شما را با افتخار لینگ کردم


چشمات خوشگل میبینه خاله...
چه خوب...پس بیشتر می تونیم همدیگرو ببینیم
فریبا
9 شهریور 92 21:04



بوس برا عمه جون.
مامان سها
9 شهریور 92 21:22
سلام مامانی
با افتخا لینک کردم


هورااااااااااااااااااااااااااااااا.ما هم شمارو باافتخار لینک میکنیم.
متین
9 شهریور 92 21:52
الهی ! داداشی ببین چه شکلی شده عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم !

مرسی خاله...راستی متین بزرگ شده؟؟!!!
كتي(مامان آقا مهديار)
10 شهریور 92 0:10
اييييييييييييي جاااااااان خوردني من با اون كلاه ابتكاريت ههه
عزيزم غصه نخور پيش مياد بد هم نيست قدرت ابتكار ادمو بالا ميبره خخخ


آره دیگه .ولی یاد گرفتم تو چله ی تابستونم کلاه و لباس گرم واسه پسری بردارم!!!
مرجان مامان آران
10 شهریور 92 3:00
عزیزمممممم قربونتت برم با این کلاهتتتتتتتتتتتتتتتتت


می بینی خاله...مامانم سرم کلاه گذاشته!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان یزدان
10 شهریور 92 7:37
عزیزم این موارد پیش می یاد دیگه


آره خب...و تجربه می شه برای بعد ها...مگه نه؟!
عاطفه مامان الا
10 شهریور 92 9:03
آفرین به مامان مبتکر که از شورت به جای کلاه استفاده کردی
خوشبختم از آشناییتون
کجای تبریز هستین ؟
من منظریه هستم
باشه گلم هم لینکت میکنم وهم رمز میدم
ولی بخونی شاید ناراحت بشی
والبته تعجب هم بکنی وبگی عجب حکایتی
به هرحال باشه کد رو میدم
پسر گلت روببوس
برات خصوصی دادم کد روتو آخرین نظراتخوانندگان سیو میشه


عاطفه جون روی مطلب رمز دار نمیشه کلیک کرد...چرا؟؟؟!!!!!!!!!
خاله فریبا
10 شهریور 92 9:44
سلام وب جالبی دارین.
چه نی نی نازی خدا حفظش کنه
اگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک کنیم


بله.چرا که نه...ما شما رو لینک کردیم خاله جون!!
مامان امیر مهدی (سوده)
10 شهریور 92 11:33
لینکتون کردم عزیزم


ما هم با افتخار شما رو لینک می کنیم.بوس
گلسا
10 شهریور 92 17:00
سلام خوشحال میشیم باهاتون تبادل لینک کنیم


عزیزم چرا آدرس نذاشتی؟؟؟؟
مامان کیاراد
11 شهریور 92 0:42
عزیزم اشکالی نداره یه موقع هایی پیش میاد دیگه...ولی خودمونیم اهورا جان کلاه شلواری هم بهت میاد نه ؟


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آره خاله.ههههههههههههههههههههههه
خاله متین
11 شهریور 92 11:18
اره مامانی جونی ! یه کوچولو گردنشو نگه میداره امروزم 30 روزه میشه . مامانی لپ اهورا جونمو ببوس نمیدونی من عــــــــــــــــــــــــاشق اسم اهورام ! اولش میخواستیم اسم متینو بذاریم اهورا اما چون پدرومادرش هردو رو متین موافق بودن شد متین ! چه فرشته های نازی داریم ما !


آخی نازی متین...1 ماهگیت مبارک پسمل گلم...بوس کوچولو از اون لپای ناز و کوچولوت
بابابزرگ ارسطو
11 شهریور 92 11:53

آغا من هم اعتراض دارم يني چرا شلوار را گذاشتين روي سر اين گل پسر


آخه شما چرا پدر بزرگ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب حالا اشتباهی شده.نمی بخشید عایا؟؟!!!!!!
مامان زری
11 شهریور 92 16:07
وایییییییییییییییییییییییییی عزیزم،
چه با مزه شدی خاله جون


آره خاله.دست گل مامانمه.
عاطفه
11 شهریور 92 21:42
جدا" بهش میاد و یه مدله از فردا مد میشه خیلی خوشم اومد


ههههههههههههههههههههههههههههههههه
پس یه روز سرد کلاه امیر پارسا رو جا بذار!!!خخخخ
خاله هدی
12 شهریور 92 8:59
از این موارد زیاد پیش میاد اووووووووه تا دلت بخواد ولی پیش میاد دیگه


می دونی هدی جون واسه بچه ی اول این مشکلات پیش میاد.واسه دومین بچه دیگه مامان راه می افته مگه نه؟؟؟!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بهار مامانه برسام
12 شهریور 92 19:14
وای خدا این پسمل همه جوره خوشمله
مامانش مهم اینه که با شلوار جای کلاه هم باز این پسملی نانازیه
هزارماشالله
خدا حفظش کنه


شما نظر لطف تونه خاله بهار جون!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان بردیا شیطون
12 شهریور 92 20:48
ای جون چه بامزه بود


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مائده(ني ني بوس)
13 شهریور 92 19:12
خيلي باحال بود آفرين به اين مامان زرنگ كه حتي كلاهم يادش ميره بياره بلده چيكار كنه



ههههههههههههههههه....
ممنون مائده جون
خاله ناهید
20 شهریور 92 1:22
مممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووبي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____ بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____*_*________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__ابیادیگه_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# .... منتظرتم... نظر یادت نره...!
نرگس
پاسخ
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 18:24
ولی اهورا جون خودمونیما خیلی خوشکل شدی..
نرگس
پاسخ
مامان آریا
8 آذر 92 3:49
ی جانم عزیزم م م. آریاجون که کوچیک بود یکی از تفریحات و شیطنت های من این بود که شلوارشو میکردم سرش (مثل عکس پسرک شما) بعد کلی می خندیدم و ازش عکس مینداختم، گاهی وقتا هم بلوزشو کامل در نمی آوردمو یقشو روی سرش نگه می داشتم که تقریبا بازم چنین قیافه ای پیدا می کرد و اگه یقه کمی تنگ بود، چشاش به اطراف کشیده می شدن و قیافه ش دیدنی می شد... بازی کردن با این فرشته ها خیلی حال میده
نرگس
پاسخ
دایی پارسایی
8 آذر 92 3:54
سلام امیدوارم حالتون باشه.ممنونم از حضورتان و تشکر می کنم برای لینک کردن خوشحال شدیم و حتما ما هم وبلاگ شما را لینک می کنیم.هر کمکی از دستم بر می اومد انجام میدم .همیشه شاد و سلامت باشید .
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف شما...
دایی پارسایی
16 دی 92 10:51
خواهش می کنم دلیلی نمی بینم که روی مطالب کلیک کنید .این لینک دونی مختص دوستان خیلی قدیمی پارسا هستش که اهورا جان با حضور گرم شما در وبلاگ پارسایی حتما قرار می دم.
نرگس
پاسخ