اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دوست جونی اهورا

1392/6/12 14:12
نویسنده : نرگس
690 بازدید
اشتراک گذاری

    

♥♥اهورا با دوستش امیر حسین جون ، 1 سال هم با هم تفاوت سن دارن...♥♥

تو این عکس ها اهورا جونی من 112 روزشه!!!!!!!

خونه ی عمه ی  بابا  مهمون بودیم و این دو تا وروجک بغل مادر جون اهورا نشسته بودن....

اهورا مامان...؛بی زحمت...

یه کم به حالت چهره ات تو عکسا توجه کن!!!!!!!!!!!!!!!!قهقهه

 

اهورا و امیر حسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

بهار مامانه برسام
12 شهریور 92 19:12
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم

پسمل خوشمزه

دور سرت بگردم نفس

هزار ماشالله به این عسل پسری ناناز

مامانی مهربونش حتما براش اسپند دود کنه

منم دلم آب میشه که نمیتونم نانازمون رو بوس بوسی کنم ....شما جای من لطفا این کار رو بکن

خدا نکنه عسلم...

ممنون از این همه محبتت گلم.بوس از اون صورت ماهت




مامان شهراد
12 شهریور 92 20:26
سلام مامانی.

شهراد من3 روز از اهوراجون بزرگتره

خوشحال میشم به ماهم سربزنید.بااجازه لینکتون کردم




آخی...عزیزم!!!!!!!به روی چشم.حتما" سر می زنم و با افتخار لینکتون می کنم.


مامانی شهرزاد اومدم ولی متاسفانه وبلاگ تون لود نمیشه!!!!!!!!!!!
مامان بردیا شیطون
12 شهریور 92 20:46
ای جوووووووووووووووووووووووووووون


سلام خاله جونم...چه عجب...نبودی !!!!!!!!!!!!!
ارشین
12 شهریور 92 20:46
وب زیبایی داری
چه پسر خوشملی


شما لطف داری ارشین جون.
ارشین
12 شهریور 92 20:50
لینک شدی منو با اسم عکس و شعر /ارشین جون
لینک کن
ممنون


حتما" عزیزم.
♥ نیم وجبی ♥
12 شهریور 92 22:27
ای جـــــــــــــونم فدات خوشگلم




بوووووووووووووووووس برا خاله نیکو و کسراجون


نگاری
13 شهریور 92 0:12
وای خدای من
نمی دونم چرا اینقدر حالتهای چهره پسری رو دوست دارم من


از بس که مهلبونی خاله جونم.
خاله فریبا
13 شهریور 92 0:48
از طرف منم اهورا جون رو بوس کنید
در ضمن شما رو لینک کردم بازم پیش ما بیاین


ممنون.حتما"...
الهام مامان محیا
13 شهریور 92 13:13
سلا چه جالب شده عکسها بوس بوس راستی اگه مایل به آشنایی و لینک بودین منتظرتونیم تبریز
نرگس
پاسخ
چرا که نه!!!!! باعث افتخاره...
مامان شهراد
13 شهریور 92 13:16
عزیزم فکرکنم الان درست شد


وایییییییییییییییییییییی....
ببین عزیزم...الآن صفحه ی اول وبلاگت باز میشه...ولی فقط بالای وب هستش و نمیشه پایین اومد...
چراااااااااااااااااااااا آخه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم فقط من مشکل دارم یا کلا" واسه همه این طوریه..!!!!
مامان آرتین
13 شهریور 92 13:47
ای جونم قربون اون چشمای خوشگلت بشه خاله


خدا نکنه خاله جون!!!!!!!!!1
آزاده مامان کوروش
13 شهریور 92 14:36
سلام مامان اهورا جان
تا چشم به هم بزنید اهورا جان هم یک ساله شده


آره واقعا"...روزها دارن مثل برق و باد می گذرن...
مامانه پارسا
13 شهریور 92 15:34
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس


بووووووووووووووووووووووووس از صورت ماهت
مامان روشا
13 شهریور 92 16:27
ممنون که ما رو لینک کردی منم شما رو لینک کردم.
پسرت خیلی نازه.خدا حفظش کنه


ممنون خاله جونی
مریم
13 شهریور 92 17:09
وای چه خوشمزه ان هر دو تاشون. خدا حفظشون کنه


ممنون خاله جون.
وآوا رو برای شما!!!!!!!!!!!
خاله فریبا
13 شهریور 92 18:34
شما پست جدید بذارین بقیه اش به روی چشم
بازم یه عالمه بوس برای اهورا جون


هههههههههههههههه
قربون چشمات عسیسم.
مامان امیر مهدی(سوده)
13 شهریور 92 18:34
چه پسمل های ناز و خوگشلیییییییی.....


نظر لطف شماست.
مرجان مامان آران
13 شهریور 92 20:42



بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه مامان مرجان و آران کوچولو
بهار
13 شهریور 92 22:37
الهی ، آخه چقدر این گل پسرتون ناز و خوشگله . روز به روزم نازتر میشه ماشالا.


شما لطف داری خاله جون
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:50
جون دلم چه با تعجب نگاش میکنه!
فداش شم!
رمزو خصوصی دادم براتون


ممنون...
مامان اریو
14 شهریور 92 1:47
عزیز دلم خیلی نازه ماشااله خدا برات نگهش داره


ممنون خاله جونی.
مریم (مامان ثنا جون)
14 شهریور 92 3:49
ماشالله به این گل پسر قند عسل
چرا تعجب کردی


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
میبینی قیافه شو ترو خدا!!!!!!!!!!
زهره
14 شهریور 92 4:22
سلام عزيزم واي چه مرد كوچكي...قربونت برم من...ماشالله...دوست جونيتونم خوووووشمله چه لباي نازي داره ماشالله
داري كم كم چهار ماهه ميشي ا...راستي عزيزم واكسنش حتما كلي اذيت ميشه حتما نيم ساعت قبلش بهش استامنيوفن بدين تا كمتر درد بكشه...الهي
عزيزم ممنون سر زدين منم لينك كردم...فعلا باي


آره عزیزم.دیگه داریم به 4 ماهگی و واکسن نزدیک میشیم...خدا خودش رحم کنه!!!!!!!!!!!!!!
مامان مهسا
14 شهریور 92 10:16
سلام خاله عکسا تا چند روز دیگه اماده میشه حتما میذارم

به به...سلام...رسیدن بخیر!!!!!!!!خوش گذشت؟؟!!!حتما" سر می زنم...
الهه مامان امیر محمد
14 شهریور 92 17:20
جانم اهورای خوشمزه. با تعجب نگاه میکنه.


هههههههههههههههههههه
مامان زری
14 شهریور 92 23:04
خیلی با نمکی خاله جون
خدا حفظت کنه،انشاالله


ممنون خاله.اولین دندون آرنیکاهم مبارک.
كتي(مامان آقا مهديار)
15 شهریور 92 9:20
اي جونم ههههههههه خداااااااا نگاش كن تو اون عكس وسطيه بالا مردم از خنده خخخخخ
جيگري تو والاااااااااااااااااااا


خخخخخخخخخخخخخخ
roya
15 شهریور 92 17:19
ماشاالله به اینگل پسر
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جونم...
رونیکا
15 شهریور 92 21:30
ممنونم مامان اهورا
نرگس
پاسخ
خواهش می کنم عزیز دلم...
مامانی امیر صادق
16 شهریور 92 10:19
اهورا جـــــــــــــــــــــون خیلی نانازی عزیزیم


شما لطف داری خاله.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 شهریور 92 11:07
سلام مامان خانوم چطوری؟ اهورای کوچولو چطوره ؟ وای خاله جون فداش بشم چقدر گوگولی شده توی این عکس ماشاءا.. خیلی بانمک شده دوستشم خیلی بامزست -از طرف من یک بوس آبدار


سلام عزیزم...ممنون.منم امیر محمد و از راه دور می بوسم.
مامان بردیا شیطون
16 شهریور 92 12:32
کم پیدایی مامانی
اهورا جون خوبه

یه بوووووووووووس پنده واسه اهورا جووووووووووووووووووووووووووون


بوس از لپای بردیا تپلی.
الهام مامان یسنا
16 شهریور 92 19:14
قربونت برم گل پسری انشالله 112 ساله بشی خاله جون. چه دوست جون تپلی هم داری.


ممنون خاله.آره امیر حسین یه پسر تپلی ملوسه!!!!!!
خاله نرگس
17 شهریور 92 13:29
وای من عاشق اون عکسشم که می خنده. ماشاله
نرگس
پاسخ
اره...نی نی ها مثل فرشته میخندن.
مامان کیاراد
17 شهریور 92 16:49
به به چه پسری نازی ...با اون حالت چهره زیبا....


شما لطف داری خاله جون.
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:14
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


تولدت مبارک یزدان کوچولوی من.
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 15:06
4ماهگیت مبارک عسل نیستی..........


مهمون داشتیم خاله جون...ممنون از لطفتون.
مریم (مامان ثنا جون)
19 شهریور 92 13:39
سلام خاله جون با اجازتون شما را لینگ کردم


ما هم شما رو با افتخار لینک می کنیم.
مامی92
19 شهریور 92 15:07
نرگس
پاسخ
خاله ناهید
20 شهریور 92 1:19
......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥آپــــــم .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥آپـــــــــم ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥آپـــــــــــــم ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥آپــــــــــــم ...♥
نرگس
پاسخ
علی
21 شهریور 92 2:27
سلام منون دوست خوبم شما به من لطف دارین اهورا جون مگر چقدر نازند خیلی خوشکل ومامانی است اگه بغل من نباشه اینقدر بوس کنم واز لوپاش یک گاز خوب میگیرم خدا حفظش کنه


ممنون ،شما لطف دارین.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 18:20
نرگس
پاسخ