اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

پنجمین ماهگرد زمینی شدن فرشته ی من!!!

1392/7/14 18:22
نویسنده : نرگس
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

در ستاره باران میلادت

میان احساس من

تا حضور تو

آسمانی است به بلندای عشق...

جشن میلادت را به پرواز می روم!!!

 در این آسمان بی انتها...

آسمانی که نه برای من؛

نه برای تو؛

که تنها برای «ما»آبیست...

ستاره باران اهورای من 150روزه شدستاره باران

 

5 ماهگی اهورا

اهورا...

عشق زمینی من...

پنجمین ماهگرد تولدت مبارک...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 19:14
مباركههههههههههههههههههههه


سلامت باشی مامانی ناز و مهربون.
مامان لي لي
14 مهر 92 19:52
خبر خبر از پيله پر زده يه شاپرك پنج ماهگيش مبارك پنج ماهگيش مبارك
مباركت باشه اهوراي اوجل مجلم😘


وااااااااااای!!!چه شعر قشنگی...ممنون خاله لی لی جونم.
هستی وداداشش هیربد
14 مهر 92 21:17
قربون تو برم كه اينقده نازی پنجمین ماهگردت مبارک اللهي عمر باعزت و افتخار داشته باشي گلم و باعث سرافرازي بابايي و ماماني باشي عزیزم بهترین هاروواست ارزومیکنم بوسسسسسسسسسسس


ممنون عزیز دلم!!به خاطر محبت و لطفت
مامان مانی جون
14 مهر 92 22:14
عزیزم 5 ماهگیت مبارک
مروارید کوچولوتم مبارک الهی همشون راحت در بیان
نرگس جونم بابا اسممون بد در رفته که تند تند پست میزاریم
به امید خدا چشم همین یکی دو روزه پست نو رو میزارم
این واسه اهورا جون بود هاااااا


قربونت برم من...خلاصه ما منتظریم دیگه!!!!!!!
مامان اهورا
14 مهر 92 22:32
مباررررکه خووووشگلم انشاله صد وپنجاه ساله بشی گل من . مامانی اهورامون خیلی نازشده هزار ماشاله براش اسپند دود کن حتما. بووووس. خصوصی هم داری عزیزم


الهی که من قربون تو برم دوست عزیز و باوفا!!!شما هم اهورا ناناسی من و ببوس.
مامان آنيتا
14 مهر 92 22:42
سلام اهورا جان پنجمين ماهگردت مبارك عزيزم


سلام خاله جون...ممنون از لطق شما خاله ی مهربونم.
بهار مامانه برسام
14 مهر 92 23:11
انشاالله به حق جدم 150ساله بشه اهورا عسلمون
خدا جون این گل نازمون رو در پناه خودت حفظ کنه و همیشه سلامت نگهدارش و خوشبخت و عاقبت به خیر کن به منم اونقدری عمر بده داماد شدن پسرامون رو ببینم
خدایا چقدر اهورا عسلی تویه لباس دامادی دیدنی میشه....خوش به حال عروسش...چه داماد خوشتیپی رو مال خودش میکنه
مامانی گل و مهربون این کامنت منو حتما نگهدار و به عروست نشون بده تا هم از طرف من یه تبریکی باشه براش هم بدونه که اهورا جون رو باید حسابی هواش رو داشته باشه چون اهورا عسلی کلی تویه دنیای مجازی خاله داره خاله ای مثل من که اهورا رو مثل پسمل خودم دوست دارم
خلاصه عروس این پسمل ناز باید همه چی تموم باشه و اهورای ما رو رویه چشمش بزاره
شوخی کردم انشاالله که خوشبخت بشه و همیشه بهترین های زندگی قسمتش باشه
انشاالله که صاحبان این شب عزیز همیشه پشت و پناهش باشن

وای بهاره جونم مگه شما ساداتی؟؟؟!!!!قربونت برمالهی...بوووووووووس
راستی فکرشو بکن!!!یه روز بچه هامون ازدواج می کنن و ما رو تنها می ذارن...همون طوری که ما پدر مادرامون و تنها گذاشتیم...عجب دنیاییه!!!
دیگه ولم کنید
من از الآن نگران وقتی هستم که اهورا زن بگیره و بره!!!!!!!!!!

بهار مامانه برسام
14 مهر 92 23:20
خانم گلم
مامانی مهربون الهی من فدات شم به خدا منو شرمنده میکنی با اینهمه خوبیات
نمیدونم خوابم یا واقعا بیدارم....من هیچ وقت با مهربونی مثل شما در ارتباط نبودم و راستش با هر کی در ارتباط بودم جایی کمه فکرش رو نمیکردم بهم پشته پا زده جوری که با مخ خوردم زمین......من نمیدونم خدا در جواب کدوم کارم دوستی مثل شما رو بهم هدیه داده
من واقعا آدم تنهایی بودم و جز مامانم و داداشم واقعا کسی رو نداشتم ولی الان مدتیه که دیگه تویه پیله ی خودم نیستم و از غربت همیشگیم خلاص شدم....خدایا شکرت
خدا جون محبت دوستای گلم رو واسه من زیاد نبینی..؟؟!!!!!
خدایا گل من نرگس من عزیز دل من رو در پناه خودت حفظ کنه و یه کاری کن بتونم برای این گل زیبا دوست خوبی باشم
خدا جون نرگس بانوی منو در پناه خودت حفظ کن و همیشه زندگیش رو غرق خوشی و آرامش و عشق و امید کن و روزیش رو بی حد قرار بده و سلامتی به خودش و گل پسرش و همسر محترمش و خانواده ی گلش عنایت کن
خدا جون گل نرگس زیبای منو خودت پشت و پناه باش و حامی و تکیه ها امنش باش
قربونت شم گل نازم ممنونم از اینهمه لطف و محبتی که به منو برسام داری
روی ماهت رو میبوسم ناز گلم از طرف من شاهزاده ی خوشملمون رو بوس بوسی کن
5ماهگیش هم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

الهی که من قربونت برم با این همه لطف و محبتت..به خدا آدم و شرمنده می کنی...
نمیدونم چی بگم که جواب این همه لطف تو باشه واقعا"!!!!!!!!
فقط میگم منم خیلی دوست دارم و از راه دور می بوسمت.

بهار مامانه برسام
14 مهر 92 23:22
اینم از طرف برسام برای تبریک 5ماهگی گل پسرمون

.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_______}
~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~


مرسی ...واقعا"قشنگ بود...
مامان نسرین
14 مهر 92 23:26
کلوچه مامان مغزبادام مامان 150 روز ازعمرت سپری شدامیدوارم که درسایه الطاف خداوندعمرباعزت درکنارمامان وبابای مهربونت داشته باشی قربون اون نگاهات برم


خدا نکنه مامان نسرین جونم.
مادر فاطمه
14 مهر 92 23:29
ای قند عسل 5 ماهگیت مبارک
ناشناس
14 مهر 92 23:32
اهورا اقا گل به
چادرزده دور ده
همه ی دوستاش دویدند
بیان عسل منو ببین
5 ماهگیت مبارک


مادرجون!!!!!!!!!!!

بهار
15 مهر 92 0:39
عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم پنجمین ماه گردت مبارک خوشگم.

ایشالا همیشه سلامت باشــــی.
قربون چشمای قشنگت برم ممن.



خدا نکنه خاله بهار جونم....بووووووووووووووس
مامان علیرضا
15 مهر 92 8:27
مبارکه خشگلی


ممنون...غلت زدن پسمل خوشمل شما هم مبارک خاله جونم.
مامان اهورا(شهرزاد)
15 مهر 92 9:13
مامان نرگس شما كدوم شهريد؟تهرانيد؟


نه...ما آذرشهریم...آذربایجان شرقی.البته خودم همدانی هستم.
مهدی
15 مهر 92 9:51
سلام من نه
ولی همسرم معلم مقطع ابتدائیه
چرا که نه
من لینک تون میکنم


ما هم با افتخار شما رو لینک می کنیم.
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:11
عزیزم پنج ماهگیت مبارک انشاله که صدو بیست ساله بشی
مادر فاطمه
15 مهر 92 10:50
نرگس جونم حالا که عاطفه جون از چهر ه اشون رونمایی کردند خیلی هم ماه بود میشه شما هم رونمایی کنید اگه دوست دارید


قربون تو برم من عزیز دلم...حیف که نمیشه
مامان نرگس
15 مهر 92 11:58
اهورا جونم 5 ماهگیت مبارک
انشاله 5 سالگیت و بعدشم 50 سالگیت عزیزدلم




ممنون از شما خاله ی مهربون.
مامان کارن
15 مهر 92 12:04
5 ماهگیت مبارک دوردونه


ممنون خاله جونم!!!بووووووووووووووس
مامان سها
15 مهر 92 12:55
تولدت 5 ماهگیت مبارک کوشولوی نازنین خوشگل


ممنون از شما خاله ی مهربون
پانی تم
15 مهر 92 14:15
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
مامان فاطمه ناناز
15 مهر 92 15:07
وبلاگ خیلی قشنگی داری امیدوارم دوستای خوبی باشیم
تولدت مبارک اهورا


ممنون از شما دوست عزیز.
مامان تنها
15 مهر 92 15:07
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.



آپم
........¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*......................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶


الآن میام عزیزم.
متین
15 مهر 92 15:20
سلام نرگس جون
پنج ماهگی گل پسرمون مبارک
ایشالا تولد یک سالگی تا 120 سالگیتو جشن بگیریم
عزیز دلم خییییییییییییییلی ناناسی
بووووووووووووووووووووووس


ممنون از لطفت متین جون.بوس از اون صورت ماهت.
متین
15 مهر 92 15:21
اینم هدیه من برای تو

تو که خودت گلی عزیز دلم.
مهدیه ( مادر دختری)
15 مهر 92 15:23
سلام نرگس جونم
5 ماهگی گل پسر مبارک
ایشالا یک سالگیش!
ممنون که مرتب بهمون سر میزنی
ما هم همیشه به یادتیم
بوس


قربونت برم...ممنون از لطفت.
ارشین
15 مهر 92 15:49





5ماهگیت مبارک عسل







وااااااااااااای!!!چقدر زیبا ...ممنون دوست جون مهربونم.
امید
15 مهر 92 15:50
ماشالا به این پسر گل........
دیگه داری مرد میشی ماشالا..


ممنون عمو جون.
مامان بردیا شیطون
15 مهر 92 15:55
ای جوووووووووووووووووووووووووونم
قربونت برم 5ماهگیت مبارک

تپل شدی ها ماشالا...
مامانی اسپند یادت نره


ممنون خاله>واقعا" تپلی شده؟؟!!!
مامان اهورا(شهرزاد)
15 مهر 92 15:57
من ي ارگان دولتي شاغلم عزيزم. خوشحالم كه هربار رفتيد كرمانشاه بهتون خوش گذشته .


چقدر خوب!!!!
اگه بازم اومدم حتما" میام می بینمت.
مامان حلما
15 مهر 92 16:06
خصوصی عزیزم
مامان كياراد
15 مهر 92 16:14
اميدوارم 150 ساله بشي اهورا جون .....


منم این آرزوی قشنگ و برای دوست خوبم کیاراد دارم...
مامان اریو
15 مهر 92 16:15
اهورا کوچولو پنج ماهگیت مبارک جیگر خالههههههه




ممنون خاله جونم.
fariba
15 مهر 92 16:25
مبارکهمبارکه
اهورا جونم ایشالله عکسای دومادیت خوشل خاله


انشالله!!!
مامان امیررضا
15 مهر 92 16:44
مبارکه.....پنج ماهگی گل پسری....مبارکه

با این کلاه چقده ناز شدی اقا اهورا


با چشمای نازت می بینی خاله جونم.
زهرا مامان ارتا
15 مهر 92 17:20
150 روز زمینی شدن اهورا جون مبارک یه دست و هورا برای اهورا جون


ممنون زهرا جان
مادر فاطمه
15 مهر 92 17:31
عزیزم من تهرانم کاش نزدیک بودیم حالا اگه اومدین تهران انشالا قرار میزاریم یا اگه من اومدم اونور


آره...انشالله.
مادر فاطمه
15 مهر 92 17:32
راستی مهربون بابت راهنمایی ات ممنون دقیقن درسته


قربونت برم...امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.
مادر فاطمه
15 مهر 92 17:35


مادر فاطمه
15 مهر 92 17:36
من متولد 1 دی 65 هستم شما چی؟


منم زمستونی ام...
سال 65
12 بهمن...
مریم
15 مهر 92 22:44
مبارکتون باشه دوست جونا


ممنون از لطف تون ...
مامان گلشيد
16 مهر 92 9:46
مباركه پسمل خوشگل 150 روزگيت مبارك
شيطون خوب تو دل برو شديا


مرسی خاله...این نظر لطف شماست...بوس
مامان شهراد
16 مهر 92 10:04
5ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون خاله جونم.
ی دوست
16 مهر 92 11:03
مبارکه


ممنون از حضورتون.
باباحسين
16 مهر 92 11:39
هزار ماشاالله
الهي 150000 روزه بشي اهورا جون


ممنون بابا حسین مهربون...
نمی دونید چقدر از حضور شما خوشحال میشیم...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
16 مهر 92 12:21
پنج ماهگي گل پسري مبارك


ممنون مرضیه جون...محمد مهدی ناز و ببوس.
مامان صدف
16 مهر 92 12:37
5 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله
میگم مامانش، ماهها رو 31 روزه اگه حساب کنی بیشتر از 150 روز میشه ها


نه عزیزم...با همون حساب 150 روزه شده...
مامان یزدان
17 مهر 92 7:23
150 روزگیت با تاخیر مبارک


ممنون از لطف شما...تاخیر مهم نیست که...مهربونی شما دوست داشتنی و قشنگه.
مامان روشا
17 مهر 92 11:28
مبااااااااااااااارکه عزیزم


ممنون خاله جونم.
مریم
19 مهر 92 21:07
ممنونم ک وبلاگمون سرزدین


مامان آروین
29 مهر 92 14:31
ازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد
اینا یه یادگاری توی خاطره هاته
ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون



چقدر زیبا!!!!!!!ممنون عزیز دلم.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:34
انشاالله 150 ساله بشی.
نرگس
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم.